Assassin's Creed: Origins

Assassin's Creed: Origins

Kdysi dávno ve starověkém Egyptě za doby královny Kleopatry, se dovíme o vzniku Asasínského bratrstva a snad vůbec prvního asasína. Příjezd Juliuse Caesara rozdmýchala občanskou válku mezi Ptolemaiovci, která zapříčinila převrat. Na trůn se dostává bratr Kleopatry faraón Ptolemy XIII, který je ovládán tajemným Bratrstvem předků, toužících ovládnout moc bohů a v chaosu nastávajících událostí přijde o život mnoho lidí v Siwe nevyjímaje jedno malé dítě. Zdrcení rodiče otec Bayek ze Síwy, vydělávající si povoláním Medžaj, což je vlastně taková policie a matka Řekyně Aya, sloužící jako pobočnice samotné Kleopatry, slíbí potrestat tento skutek. Pomsta se dostavuje záhy s nemilosrdnou likvidací každého, kdo s činem mohl mít cokoli společného.  Takový je Egypt situovaný do období 49 let před naším letopočtem.

Martin Foldyna  |  21.11.2017 09:12

Dishonored: Death of the Outsider

Dishonored: Death of the Outsider

Ve světě Dishonored, kde opět z města Dunwall vládne Emily Kaldwin se svým otcem Corvem Attanem se v nebezpečí ocitne Outsider. Bůh žijící v mystickém světě, navštěvovaný jen snícími a umírajícími lidmi se musí mít na pozoru. Tajemné stvoření s černýma očima, vládce chaosu a poskytovatel magických schopností musí být zabit. Lze však zabít boha v lidské podobě? Zjistit to musíte sami v Dishonored: Dead of the Outsider.

Martin Foldyna  |  06.11.2017 14:24

Dishonored 2

Dishonored 2

Ostrovní Říše dlouhých patnáct let vzkvétala pod vládou Emily Kaldwin. Roky míru a prosperity zhýčkali Emily a otupily pozornost jejího otce Corva Attana. Nikdo si tedy ani nepovšiml chystaného převratu v Dunwallu. Nastává den výročí úmrtí Jasemine Kaldwin bývalé královny a matky Emily. Do sálu vtrhne armáda s údajně ztracenou tetou Delilah Kaldwin, která si nárokuje trůn. Nyní přichází vaše první volba, zda hrát v těle Corva, nebo mladé královny Emily. Bohužel trůn je momentálně ztracen, ať zvolíte jakkoli a vy prcháte na jih do Karnacy. Město se potýká s malou krizí místního gangu, který válčí s náboženskou skupinou Vševidoucích. Nepřispívají ani krvavé mouchy šířící epidemii. Zde se zrodila zrada a právě tady započnete cestu za znovuzískáním svého království.

Martin Foldyna  |  29.10.2017 09:02

Friday the 13th: The Game

Friday the 13th: The Game

Když si představíte, o čem asi bude Pátek třináctého, hned vás napadne řezník Jason s maskou na hlavě. Samozřejmě to má historický podtext a sahá do dob ukřižování Ježíše Krista. Na Velký pátek byl ukřižován a Jidáš byl třináctý. Nejprve se této fobie nebo strachu z jednoho dne chopili filmaři. Vytvořili v roce 1980 film pod režii Sean S. Cunninghama, v němž se zrodila legenda. Poblíž Crystal Lake ve Spojených Státech nechali táboroví vedoucí utonout Jasona Vorheese. Jeho tělo se nikdy nenašlo a jezero i jeho okolí se stalo prokletým. Každým rokem vznikal nový a nový film pod názvem Pátek třináctého, celkově jich vyšlo 9, plus tituly s Jasonem v názvu. Po 37 letech od prvního dílu tady máme konečně pořádnou hororovou PC hru, když nepočítám tu z roku 1989.

Martin Foldyna  |  28.09.2017 10:42

Uncharted- The Lost Legacy

Uncharted- The Lost Legacy

Mysleli jste si, že pokračováni Uncharted již nebude? Studio Naughty Dog nás překvapilo a vytvořilo příběhové rozšíření, tentokráte bez Nathana Drakea. Hlavními hrdinkami se stanou tmavovláska Chloe Frazer, která nejde pro ránu daleko. Prvně jsme ji potkali v Uncharted 2: Among Thieves. Tato ústřední postava svou práci bere velice vážně a hledání klu bohyně Ganeshi, je pro ni posláním. Druhou postavou se stává bývalá vojanda Nadine Ross z minulého dílu Uncharted 4: A Thief's End, která vidí v misi jen odměnu a finance, jež potřebuje pro opětovné získání svého postu. Známe ji jako Nathanova nepřítel a tvoří vlastně takový protipól Chloe. Ve hře poznáme, kdo drží kormidlo a Nadine to rozhodně není i přes fakt, že vedla nájemnou armádu Shoreline. Z některých částí hry se dokonce Nadine stáhne. Nathan Drake sice v této epizodě nebude, zato dostaneme příležitost sblížit se s jinými osobami celé série.

Martin Foldyna  |  15.09.2017 20:01

Uncharted 4: A Thief's End

Uncharted 4: A Thief's End

Dovoluji si vám představit jednu z nejlepších her s prvním vydáním již v roce 2007. Hra vydaná převážně na playstation měla takový úspěch, že vznikl následně film Uncharted: Drake's Fortune. Hlavní mužskou roli v tomto filmu mohl ztvárnit Mark Wahlberg, avšak z projektu odstoupil a nahradil ho Tom Holland. Prvním režisérem se stal David O. Rusell, který však od projektu v květnu roku 2011 odstoupil a dorežíroval jej Shawn Levy. Vzniklo také knižní vydání a dalo by se říci takového druhého Indiana Jonese. Dovoluji si říci, že Nathan Drake dokonce pokořil Laru Croft, kterou to dohnalo, až k restartu své série. Studio Naughty Dog měnili v průběhu vydávání Uncharted 2: Among Thieves,Uncharted 3: Drakeova chyba, Uncharted: Boj za štěstí, i vývojáře a tak i u posledního dílu došlo k výměně. V době, kdy měl být čtvrtý díl oznámen, odešla ze studia kreativní ředitelka Amy Hennig a nakonec i vedoucí vývoje Justin Richmond. Naštěstí se vývoje chytla dvojice Bruce Stanley a Neil Druckmann, zodpovědní za druhý díl. Tím se do hry vrátila i emoční stránka zahrnující například postavu Eleny. Také se předělal původní konec hry, obsahující lehkomyslné zakončení.

Martin Foldyna  |  09.09.2017 12:54

Nioh- duše samuraje

Nioh- duše samuraje

Team Ninja, vývojářské studio, které stojí například za sérii Ninja Gaiden se pustil v roce 2012 do nedokončeného projektu od Akira Kurosawa. Ten začal již v roce 2004, bohužel byl stále upravován, odkládán a měnily se vývojářské týmy. Nyní vyšel v celé své kráse po čtyřech letech pilování konečně výsledný Nioh. Žánrově spadá pod prvotřídní RPG odrážející se od základů Souls her, jako Dark Souls, Demon's Souls, Ninja Gaiden. Starověké Japonsko oplývá kouzlem, jež poskytuje tamní mytologie, Historie a dávnověké bitvy. Setkáme se tak s příběhem navazující na vítěznou bitvu Iejasu Tokugawy, slavná bitva u Sekigahary, nebo jména známých postav Hattori Hanzó, Jagjú Munetoši nebo Ičida Micunari. Pojďme se podívat, jestli si Ninja team polepšil od Ninja Gaiden.

Martin Foldyna  |  20.07.2017 14:21

FlatOut 4: Total Insanity

FlatOut 4: Total Insanity KE STAŽENÍ

Začátkem letošního roku vyšla známá hra FlatOut, tentokráte pod názvem Total Insanity. Kdysi vývojáři z finské firmy Bugbearu Entertainment měli nápad vytvořit skvělý závodní simulátor na téma destrukční derby. Fyzika zde nebyla to, co se hodnotilo, právě naopak létající plechy bouračky a vytlačování ze silnice dostalo FlatOut na výsluní. Následně o dva roky později vyšel druhý díl pod stejnou firmou s vylepšenou grafikou a mnohem povolnějšími fyzickými zákony. Fanoušci se dočkali také alternativních cest, s možností volnějšího pohybu po trase. Kdo si počkal dalších pět let, nedočkal se však ničeho převratného v titule FlatOut 3: Chaos & Destruction. Následně práva odkoupila společnost Big Ben Interactive a vývoj vedlo francouzské studio Kylotonn. Tak se pojďme podívat, jak se jim to povedlo.

Martin Foldyna  |  21.06.2017 18:43

Horizon: Zero Dawn

Horizon: Zero Dawn

Ve vzdálené budoucnosti se cosi záhadného stalo. Velká část lidské populace náhle zmizela, zůstaly jen malé skupinky lidí. Světová katastrofa zapříčinila návrat ke kořenům a soužití s přírodou. Téměř to vypadá na pravěk, jen s tím rozdílem, že v budoucnu je to označováno za dobu kovovou. Společenství lidí tvořící kmeny, opět započali věřit v mystické bohy, vybudovali si řád a pravidla založená na hierarchii, kde najdete lovce, sběrače a kmenové vůdce. Vše co zůstalo po miliardě lidí, jsou tyčící se polorozpadlé mrakodrapy obrostlé liánami, rozpraskané cesty porostlé mechem naznačující, že příroda si bere zpět, co si lidé kdysi zabrali. Jedna věc však přetrvala, nahání strach a to nejen vzhledem připomínající dinosaury, ale také svou robotickou stavbou, jenž přeživší má za nevysvětlitelnou magii.

Martin Foldyna  |  17.04.2017 23:36

Angry Birds - ptačí pomsta

Angry Birds - ptačí pomsta KE STAŽENÍ

Dalo by se říci, že v překladu rozhněvaní ptáci, obletěli svět a chytli za srdce nejednoho hráče. Příběh se započne příjezdem prasátek na ptačí ostrov. Zde se přetvařují a kují léčku, jak ptákům ukrást jejich vajíčka. Těmto podlým zeleným prasátkům se čin podaří a začíná ptačí pomsta a snaha opět navrátit své nenarozené mladé na ostrov a do svých hnízd. Zabojujte a vydejte se porazit prohnilého zeleného čuníka, než sní, co je ptáčkům tak milé.

Martin Foldyna  |  23.03.2017 18:43

Halo Wars 2 - Spirit of Fire

Halo Wars 2 - Spirit of Fire

Hluboký vesmír kolébající vesmírnou loď Spirit of Fire, ji nechal doplout až k vesmírné arše. Tato stavba kdysi patřící vyhynulé rase Forerunnerů, skrývá ovládání pro všechna Hala, neboť právě zde bylo vyrobeno první a všechny následující. Po dvacetiosmi letech od konce prvního Halo wars se loď Spirit of Fire probouzí a otvírá své stázové komory. Posádka se probouzí z hybernace za zvuku signalizující hrozbu. Kapitán James Cutter musí zaujmout postoj k dané situaci a nebezpečí eliminovat. Daným nebezpečím je rasa Banished, která se oddělila od společenství Covenant, jenž využívalo při válce s lidstvem právě tuto primitivní válečnou sílu. Když byla porážka proti lidstvu nevyhnutelná, vůdce frakce Banished Brut Atriox, se proti svým nadřízeným vzbouřil a obrátil sílu proti nim. Nyní vede svůj boj proti komukoli kdo se mu znelíbí.

Martin Foldyna  |  22.03.2017 17:21

Yakuza 0 příběh podsvětí

Yakuza 0 příběh podsvětí

Příběh teprve začíná a našimi hrdiny budou Kazumu Kiryu a Gora Majimu. Nazvat je hrdiny je lehce zavádějící, neboť jde o začínající hvězdy Yakuzy jako takové. Tito mladíci se teprve prokousávají k moci ve světě organizovaného zločinu. Právě díky tomu, se nemusíte strachovat, pokud právě s hrou Yakuza 0 začínáte. Žádné pokračování příběhu a nevysvětlené části hry v závislosti na předchozích dílech. Zde se vše rodí, začíná vyvíjet a gradovat.  Příběh Yakuzy 0 zasadili tvůrci do devátého prosince roku 1988. Japonská ekonomika byla na vzestupu a točily se velké peníze, s čímž přišel i vzrůst organizovaného zločinu.

Martin Foldyna  |  10.03.2017 22:52

Final Fantasy XV - for fans and first-timers

Final Fantasy XV - for fans and first-timers KE STAŽENÍ

Final Fantasy v pořadí již patnácté, na sebe nechalo dlouho čekat. Vývoj této hry se několikrát stopnul a započal znova vytvářet. Nejprve Tetsuya Nomura skvělý designer postav série Final Fantasy dostal šanci realizovat svůj nápad. Jednalo se o spin-off k Final Fantasy XIII zvaný FF versus XIII. Nicméně nápad zanikl a na řadě byl videoherní režisér Hajime Tabatu. Ten již dotáhl s firmou Square Enix hru po deseti letech do konce a nyní máme možnost si ji zahrát. Tvůrci se zaměřili jak na zkušené hráče, tak na úplné začátečníky, s tím také souvisí heslo A Final Fantasy for fans and first-timers, jenž se zobrazí vždy při spuštění hry.

Martin Foldyna  |  24.02.2017 18:44

Dead Rising 4

Dead Rising 4

Frank West fotograf a reportér přijíždí do malého městečka Willamette, někde uprostřed Colorada. Klidně vypadající místo se však mění pod nátlakem epidemie v město oživlých mrtvol. Hrdina Frank uvězněný Williamette Memorial Megaplex obchoďáku, jako jediný přežil tento virus, měnící lidi v hnijící kreatury, toužící po jediném, lidském mozku a mase. Takto se představil úplně první díl Dead Rising. Firma Capcom se rozhodla v roce 2006, pro tento zombii nápad, doposud žánrově nevytvořený. Nutno podotknout, že hra byla doprovázená startem nové konzole Xbox 360.

Martin Foldyna  |  29.01.2017 18:12

Ori and the Blind Forest

Ori and the Blind Forest

V kouzelném lese Nibal, vyrostl magický strom, jenž rozdával sílu a světlo velkému okolí celého lesa. Jednoho dne se však strhne řada devastujících bouří a toto světlo je ukradeno zlem ztělesněným černým havranem, zvaným Kuro. Les Nibal je domovem nejen roztodivných přírodních kreací, zvířat a bytostí, ale i duchem a strážcem lesa Ori, kterýžto byl ze svého původního domova vyhnán. Hra nabízí ovládat tuto bytost připomínající stvoření mezi liškou a psem.  Vychoval ho Naru, s kterým žil šťastně, až do doby, než les začal umírat. V té době se ztratil i Naru, čímž začíná Oriho pouť.

Martin Foldyna  |  24.01.2017 09:54

The Witcher 3: Wild Hunt

The Witcher 3: Wild Hunt

Severní království ve válce s císařstvím Nilfgaard poznamenalo zemi. Zde se nekoná žádné překvapení, jako v bitvě u Brenny, kde Nordlingové tehdy byli vítězi. Temerie, Aedirn, Lyria a další království patří pod vlajku Nilfgaard, jen Radovid V.  rozšiřuje svou zemi Redanii o království Kaedwen. Všude přítomní vojáci, bojiště plné mrtvol, stromy s rozvěšenými oběšenci, na kůly nabodnutá těla a nestvůry všemožného ražení. Doby volající po hrdinovi, spasiteli, či jen odvážném rekovi. Stát se jím můžete právě vy postavou Geralt z Rivie, neboli Bílý vlk, Řezník z Blavikenu přezdívaný. Dostanete mnoho příležitostí, především ve vedlejších úkolech přidat se k hrdinům a pomáhat, či si za to říct, jako mizera o pořádný balík peněz.

Martin Foldyna  |  26.12.2016 12:51

Doom 4 - Mars útočí

Doom 4 - Mars útočí KE STAŽENÍ

Chtěl bych vám představit jednu z nejočekávanějších her roku 2016, kterou se stal Doom 4.  Všichni nedočkavci již viděli trailer s postavou řvoucího Revenanta a nevypadalo to věru zle. Musím však zklamat všechny přívržence nových first-person stříleček. Žádná revoluce se nekoná, tvůrci hry zvolili v dnešním free move světě v podstatě takový remake prvního dílu. Team od Bethesda Sofworks  se snažil moc nepárat s příběhovou linkou, hned na začátku je v podstatě vše vysvětleno a pustí vás masakrovat hordy démonů.

Martin Foldyna  |  17.12.2016 19:44

Far cry primal - volání divočiny

Far cry primal - volání divočiny KE STAŽENÍ

Far Cry od prvního vydání před dvanácti lety ušel velký kus cesty. První díl byl revoluční svou grafikou a možností volného pohybu, čímž se rozlišoval od her své doby, jako byl například Half-Life2. Vývojem v elektronice a informatice samozřejmě pokročila grafika a možnosti hry, což je převážně konstantou u všech her své doby. Co se však změnilo od předchozích sérií a vymanilo se ze stereotypu her nynějších, je zasazení do roku 10 tisíc let před naším letopočtem. Právě toto si za úkol dal team Ubisoft Montreal od předchozího Cryteku. Svět porostlý hustou vegetací, faunou, flórou a lidské pokolení, právě se přehupujíce se z doby ledové.

Martin Foldyna  |  06.12.2016 19:44

Mafia 3 podsvětí New Bordeaux

Mafia 3 podsvětí New Bordeaux KE STAŽENÍ

Na přelomu 19. a 20. století odchází mnoho mafiánů ze své vlasti, převážně Sicílie, v důsledku druhé světové války. Nachází útočiště ve Spojených státech, kde ve své zločinecké činnosti pokračuje pod označením Cosa Nostra (Naše věc). Mafie zapustila kořeny a ovládla organizovaný zločin ve velkých městech jako New York, Chicago, New Orleans nebo Philadelphia. Díky politikům a Tzv. Volsteadův zákonu neboli prohibici, nabyli nezměrného majetku, který nadále investovali do nákupu podniků či pro korupční účely. Do této doby patří i život slavného Al Caponeho, jenž několik let ovládal Chicago. Nyní si představte 70 léta New Orleans, rušné ulice míjících se lidí, malé obchůdky na rozích ulice. Obchod se zbraněmi, alkoholem, drogami, organizace hazardních her, popřípadě řízení prostituce. Mluví se o hře Mafia 3, kterou si dnes rozeberme.

Martin Foldyna  |  03.12.2016 17:09

Fallout 4 - Atomový útok

Fallout 4 - Atomový útok KE STAŽENÍ

Nastalo podzimní ráno na Bostonském předměstí. Rodinka chystající se k snídani, sotva vnímá opodál stojící rádio volající výstražné hlášení. Náhlé za oknem otec uvidí chaoticky utíkající lidi. Do uší mu náhle pronikne zvuk rádia, v kterém se ozývá výstraha atomového výbuchu. Panika zachvacující okolí má jediné řešení, nedaleký atomový úkryt zvaný vaul 111. Lidé nechávají vše na místech a shromažďují se pobliž krytu, jakož i vy s vaší rodinou. Těsně před výbuchem sjíždíte do krytu a uchylujete se do kryogenich komor. O 200 let později se probouzíte, zmaten a dezorintován se pomalu vrací vzpomínky. Hledáte ženu a dítě ovšem zjišťujete příšernou věc. Kryogenni komora manželky je narušena a stářím umřela. Zborcen se slzami v očích hledáte svého syna. Zjištěním, že jeho místo je již prázdné, začíná vaše pouť.

Martin Foldyna  |  24.11.2016 15:25

Článků: 135 - stránka: 1 / 7
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |  >>