Crossout: Craft, Ride, Destroy

Crossout: Craft, Ride, Destroy

CrossOut je poměrně nová MMO záležitosti. Vývojáři z Targem Games se spojili s ruským  teamem Gaijin Entertainment, který má na svědomí tituly War Thunder nebo Star Conflict. CrossOut poměrně připomíná dosti hraný World of Tanks. Vše se odehrává v postapokalyptickém světě, kolem vás se nacházejí rozpadlé budovy, vraky automobilů, vyprahlé pouště se stroskotanými letadly, nebo rujny starých anglických panství, připomínající spíše novodobé hrady. Multiplayerová akční střílečka s auty tady snad ještě nebyla. Nehledě n fakt, že celé bojové vozítko si musíte postavit a vybavit. Oficiální slogan hry je jasný VYTVOŘ - JEĎ – ZNIČ.

Martin Foldyna  |  22.02.2018 17:12

Destiny 2 : Curse of Osiris

Destiny 2 : Curse of Osiris

Planeta Merkur skrývá mnohá tajemství a to především zákeřnou a vyspělou rasu Vex. Tato rasa dobývá planety napříč vesmírem a časem a následně je přetváří na obří stroje. Poté nechávají simulovat nekonečný počet realit, aby zjistili nejlepší způsob pro dosažení svých tajemných cílů. Kdysi i Merkur býval nádhernou planetou oplývající zelení, lesy a překrásnými zahradami, nyní však připomíná vyprahlou poušť plnou vexských staveb. Zde se nachází dávno zapomenut a ztracen legendární Warlock Osiris. I přes to, že se momentálně nachází ve vyhnanství, tento nejsilnější Warlock všech časů, dokázal varovat ostatní strážce. Nyní však uvízl díky Vexům někde v čase a vaším úkolem bude nejen ho najít a vysvobodit, ale také zachránit vesmír.

Martin Foldyna  |  15.02.2018 16:57

Destiny 2

Destiny 2

První díl Destiny přinesl mix FPS, RPG a klasického MMO ve světě sci-fi a fantasy. Ne jinak tomu bude i ve druhém díle. Svět Destiny 2 je od minula větší, hezčí a zábavnější, místo kde zbraněmi a magií bojují nemilosrdní obránci lidstva proti mimozemským nepřátelům. Zničená Země přepadená emzáky Cabaly pod vedením nelítostným Ghaulem, se brání Rudé Legii nikdy neporažené. V podstatě se stáváte strážci galaxie (pokud někdo viděl film), kteří musí získat zpět Světlo, dodávající vám magickou moc. Úhlavní nepřítel však také touží po moci Cestovatele, což je obří mimozemská koule, která levituje nad Zemí. Počátkem se tedy hned dostanete do boje o poslední lidmi obývané město Last City.

Martin Foldyna  |  27.01.2018 18:21

World of Tanks

World of Tanks

Máme tady skvělou bezplatnou MMO, neboli masiv multiplayer online hru World of Tanks. Období Druhé Světové války je dozajista lákadlem pro mnoho hráčů, a proto se i tato hra odehrává v tomto období. První vydání od firmy Wargaming vyšlo již 30tého října roku 2010. Od té doby prošla hra mnoha updaty a vylepšeními. Samozřejmě v pozdějších letech, kdy vzrostl počet hráčů, se objevily i jiné verze jako například World of Tanks Blitz. Dnešní doba sebou nese i pokročilé technologie, proto se World of Tanks dá hrát i přes Xbox360 a Playstation 4. Nečekaně vyšla i kniha o této zábavné hře a mnoho hraček. Nyní se pokusím vám hru přiblížit.

Martin Foldyna  |  22.12.2017 12:37

Outcast: Second Contact

Outcast: Second Contact

Outcast: Second Contact je remake z roku 1999, úspěšné akční dobrodružné hry. Dostala okolo 100 ocenění a byla průlomem v 3D otevřeném světě. Studio Appeal mělo v té době na starosti vývoj celého projektu Outcast. Zabodovali s úžasnou grafikou, originálním příběhem, přičemž hráč měl možnost volby při řešení úkolů. Neskutečně doplněná byla hudbou tvořenou Moskevským symfonickým orchestrem. Málokdo však mohl hru rozjet, jelikož voxelový engine běžel především s výpočty procesoru v rozlišení 512 x 384. Inspiraci nabrali nejspíše u seriálu Star Gate, který v té době zrovna běžel. Velká brána přenášející věci a lidi do jiných světů, touha po poznávání nového, nehledě na řešení komplikací a nebezpečí vzniklé cestováním.

Martin Foldyna  |  17.12.2017 15:31

Wolfenstein II: The New Colossus

Wolfenstein II: The New Colossus

Každý si určitě říkal, jak by vypadala Amerika, kdyby v  Druhé světové válce vyhráli Němci a začali Spojené Státy Americké okupovat. Wolfenstein II: The New Colossus nám ukáže, jak by to asi mohlo vypadat. Autoři zachovali dobovou podobu šedesátých let, avšak téměř na každém domě visí německá vlajka, po ulicích se prochází Ku-klux-klan a řeší rasovou otázku po svém. Nebo uvolněný německý důstojník v naškrobené uniformě, dávající si šejk cestou do kina hrajícího filmy o vítězství třetí říše, který je sledován z povzdáli černoškou patřící do hnutí odporu. Takové by mohly být ulice New Yorku.  Manhattan se po atomovém útoku podobá hororovému městu Silent Hill s radioaktivitou. Tento svět pak stvořil několik hrdinů odboje v čele s naší postavou B. J. Blazkowitzem.

Martin Foldyna  |  09.12.2017 19:14

Assassin's Creed: Origins

Assassin's Creed: Origins

Kdysi dávno ve starověkém Egyptě za doby královny Kleopatry, se dovíme o vzniku Asasínského bratrstva a snad vůbec prvního asasína. Příjezd Juliuse Caesara rozdmýchala občanskou válku mezi Ptolemaiovci, která zapříčinila převrat. Na trůn se dostává bratr Kleopatry faraón Ptolemy XIII, který je ovládán tajemným Bratrstvem předků, toužících ovládnout moc bohů a v chaosu nastávajících událostí přijde o život mnoho lidí v Siwe nevyjímaje jedno malé dítě. Zdrcení rodiče otec Bayek ze Síwy, vydělávající si povoláním Medžaj, což je vlastně taková policie a matka Řekyně Aya, sloužící jako pobočnice samotné Kleopatry, slíbí potrestat tento skutek. Pomsta se dostavuje záhy s nemilosrdnou likvidací každého, kdo s činem mohl mít cokoli společného.  Takový je Egypt situovaný do období 49 let před naším letopočtem.

Martin Foldyna  |  21.11.2017 09:12

Dishonored: Death of the Outsider

Dishonored: Death of the Outsider

Ve světě Dishonored, kde opět z města Dunwall vládne Emily Kaldwin se svým otcem Corvem Attanem se v nebezpečí ocitne Outsider. Bůh žijící v mystickém světě, navštěvovaný jen snícími a umírajícími lidmi se musí mít na pozoru. Tajemné stvoření s černýma očima, vládce chaosu a poskytovatel magických schopností musí být zabit. Lze však zabít boha v lidské podobě? Zjistit to musíte sami v Dishonored: Dead of the Outsider.

Martin Foldyna  |  06.11.2017 14:24

Dishonored 2

Dishonored 2

Ostrovní Říše dlouhých patnáct let vzkvétala pod vládou Emily Kaldwin. Roky míru a prosperity zhýčkali Emily a otupily pozornost jejího otce Corva Attana. Nikdo si tedy ani nepovšiml chystaného převratu v Dunwallu. Nastává den výročí úmrtí Jasemine Kaldwin bývalé královny a matky Emily. Do sálu vtrhne armáda s údajně ztracenou tetou Delilah Kaldwin, která si nárokuje trůn. Nyní přichází vaše první volba, zda hrát v těle Corva, nebo mladé královny Emily. Bohužel trůn je momentálně ztracen, ať zvolíte jakkoli a vy prcháte na jih do Karnacy. Město se potýká s malou krizí místního gangu, který válčí s náboženskou skupinou Vševidoucích. Nepřispívají ani krvavé mouchy šířící epidemii. Zde se zrodila zrada a právě tady započnete cestu za znovuzískáním svého království.

Martin Foldyna  |  29.10.2017 09:02

Friday the 13th: The Game

Friday the 13th: The Game

Když si představíte, o čem asi bude Pátek třináctého, hned vás napadne řezník Jason s maskou na hlavě. Samozřejmě to má historický podtext a sahá do dob ukřižování Ježíše Krista. Na Velký pátek byl ukřižován a Jidáš byl třináctý. Nejprve se této fobie nebo strachu z jednoho dne chopili filmaři. Vytvořili v roce 1980 film pod režii Sean S. Cunninghama, v němž se zrodila legenda. Poblíž Crystal Lake ve Spojených Státech nechali táboroví vedoucí utonout Jasona Vorheese. Jeho tělo se nikdy nenašlo a jezero i jeho okolí se stalo prokletým. Každým rokem vznikal nový a nový film pod názvem Pátek třináctého, celkově jich vyšlo 9, plus tituly s Jasonem v názvu. Po 37 letech od prvního dílu tady máme konečně pořádnou hororovou PC hru, když nepočítám tu z roku 1989.

Martin Foldyna  |  28.09.2017 10:42

Uncharted- The Lost Legacy

Uncharted- The Lost Legacy

Mysleli jste si, že pokračováni Uncharted již nebude? Studio Naughty Dog nás překvapilo a vytvořilo příběhové rozšíření, tentokráte bez Nathana Drakea. Hlavními hrdinkami se stanou tmavovláska Chloe Frazer, která nejde pro ránu daleko. Prvně jsme ji potkali v Uncharted 2: Among Thieves. Tato ústřední postava svou práci bere velice vážně a hledání klu bohyně Ganeshi, je pro ni posláním. Druhou postavou se stává bývalá vojanda Nadine Ross z minulého dílu Uncharted 4: A Thief's End, která vidí v misi jen odměnu a finance, jež potřebuje pro opětovné získání svého postu. Známe ji jako Nathanova nepřítel a tvoří vlastně takový protipól Chloe. Ve hře poznáme, kdo drží kormidlo a Nadine to rozhodně není i přes fakt, že vedla nájemnou armádu Shoreline. Z některých částí hry se dokonce Nadine stáhne. Nathan Drake sice v této epizodě nebude, zato dostaneme příležitost sblížit se s jinými osobami celé série.

Martin Foldyna  |  15.09.2017 20:01

Uncharted 4: A Thief's End

Uncharted 4: A Thief's End

Dovoluji si vám představit jednu z nejlepších her s prvním vydáním již v roce 2007. Hra vydaná převážně na playstation měla takový úspěch, že vznikl následně film Uncharted: Drake's Fortune. Hlavní mužskou roli v tomto filmu mohl ztvárnit Mark Wahlberg, avšak z projektu odstoupil a nahradil ho Tom Holland. Prvním režisérem se stal David O. Rusell, který však od projektu v květnu roku 2011 odstoupil a dorežíroval jej Shawn Levy. Vzniklo také knižní vydání a dalo by se říci takového druhého Indiana Jonese. Dovoluji si říci, že Nathan Drake dokonce pokořil Laru Croft, kterou to dohnalo, až k restartu své série. Studio Naughty Dog měnili v průběhu vydávání Uncharted 2: Among Thieves,Uncharted 3: Drakeova chyba, Uncharted: Boj za štěstí, i vývojáře a tak i u posledního dílu došlo k výměně. V době, kdy měl být čtvrtý díl oznámen, odešla ze studia kreativní ředitelka Amy Hennig a nakonec i vedoucí vývoje Justin Richmond. Naštěstí se vývoje chytla dvojice Bruce Stanley a Neil Druckmann, zodpovědní za druhý díl. Tím se do hry vrátila i emoční stránka zahrnující například postavu Eleny. Také se předělal původní konec hry, obsahující lehkomyslné zakončení.

Martin Foldyna  |  09.09.2017 12:54

Nioh- duše samuraje

Nioh- duše samuraje

Team Ninja, vývojářské studio, které stojí například za sérii Ninja Gaiden se pustil v roce 2012 do nedokončeného projektu od Akira Kurosawa. Ten začal již v roce 2004, bohužel byl stále upravován, odkládán a měnily se vývojářské týmy. Nyní vyšel v celé své kráse po čtyřech letech pilování konečně výsledný Nioh. Žánrově spadá pod prvotřídní RPG odrážející se od základů Souls her, jako Dark Souls, Demon's Souls, Ninja Gaiden. Starověké Japonsko oplývá kouzlem, jež poskytuje tamní mytologie, Historie a dávnověké bitvy. Setkáme se tak s příběhem navazující na vítěznou bitvu Iejasu Tokugawy, slavná bitva u Sekigahary, nebo jména známých postav Hattori Hanzó, Jagjú Munetoši nebo Ičida Micunari. Pojďme se podívat, jestli si Ninja team polepšil od Ninja Gaiden.

Martin Foldyna  |  20.07.2017 14:21

FlatOut 4: Total Insanity

FlatOut 4: Total Insanity KE STAŽENÍ

Začátkem letošního roku vyšla známá hra FlatOut, tentokráte pod názvem Total Insanity. Kdysi vývojáři z finské firmy Bugbearu Entertainment měli nápad vytvořit skvělý závodní simulátor na téma destrukční derby. Fyzika zde nebyla to, co se hodnotilo, právě naopak létající plechy bouračky a vytlačování ze silnice dostalo FlatOut na výsluní. Následně o dva roky později vyšel druhý díl pod stejnou firmou s vylepšenou grafikou a mnohem povolnějšími fyzickými zákony. Fanoušci se dočkali také alternativních cest, s možností volnějšího pohybu po trase. Kdo si počkal dalších pět let, nedočkal se však ničeho převratného v titule FlatOut 3: Chaos & Destruction. Následně práva odkoupila společnost Big Ben Interactive a vývoj vedlo francouzské studio Kylotonn. Tak se pojďme podívat, jak se jim to povedlo.

Martin Foldyna  |  21.06.2017 18:43

Horizon: Zero Dawn

Horizon: Zero Dawn

Ve vzdálené budoucnosti se cosi záhadného stalo. Velká část lidské populace náhle zmizela, zůstaly jen malé skupinky lidí. Světová katastrofa zapříčinila návrat ke kořenům a soužití s přírodou. Téměř to vypadá na pravěk, jen s tím rozdílem, že v budoucnu je to označováno za dobu kovovou. Společenství lidí tvořící kmeny, opět započali věřit v mystické bohy, vybudovali si řád a pravidla založená na hierarchii, kde najdete lovce, sběrače a kmenové vůdce. Vše co zůstalo po miliardě lidí, jsou tyčící se polorozpadlé mrakodrapy obrostlé liánami, rozpraskané cesty porostlé mechem naznačující, že příroda si bere zpět, co si lidé kdysi zabrali. Jedna věc však přetrvala, nahání strach a to nejen vzhledem připomínající dinosaury, ale také svou robotickou stavbou, jenž přeživší má za nevysvětlitelnou magii.

Martin Foldyna  |  17.04.2017 23:36

Angry Birds - ptačí pomsta

Angry Birds - ptačí pomsta KE STAŽENÍ

Dalo by se říci, že v překladu rozhněvaní ptáci, obletěli svět a chytli za srdce nejednoho hráče. Příběh se započne příjezdem prasátek na ptačí ostrov. Zde se přetvařují a kují léčku, jak ptákům ukrást jejich vajíčka. Těmto podlým zeleným prasátkům se čin podaří a začíná ptačí pomsta a snaha opět navrátit své nenarozené mladé na ostrov a do svých hnízd. Zabojujte a vydejte se porazit prohnilého zeleného čuníka, než sní, co je ptáčkům tak milé.

Martin Foldyna  |  23.03.2017 18:43

Halo Wars 2 - Spirit of Fire

Halo Wars 2 - Spirit of Fire

Hluboký vesmír kolébající vesmírnou loď Spirit of Fire, ji nechal doplout až k vesmírné arše. Tato stavba kdysi patřící vyhynulé rase Forerunnerů, skrývá ovládání pro všechna Hala, neboť právě zde bylo vyrobeno první a všechny následující. Po dvacetiosmi letech od konce prvního Halo wars se loď Spirit of Fire probouzí a otvírá své stázové komory. Posádka se probouzí z hybernace za zvuku signalizující hrozbu. Kapitán James Cutter musí zaujmout postoj k dané situaci a nebezpečí eliminovat. Daným nebezpečím je rasa Banished, která se oddělila od společenství Covenant, jenž využívalo při válce s lidstvem právě tuto primitivní válečnou sílu. Když byla porážka proti lidstvu nevyhnutelná, vůdce frakce Banished Brut Atriox, se proti svým nadřízeným vzbouřil a obrátil sílu proti nim. Nyní vede svůj boj proti komukoli kdo se mu znelíbí.

Martin Foldyna  |  22.03.2017 17:21

Yakuza 0 příběh podsvětí

Yakuza 0 příběh podsvětí

Příběh teprve začíná a našimi hrdiny budou Kazumu Kiryu a Gora Majimu. Nazvat je hrdiny je lehce zavádějící, neboť jde o začínající hvězdy Yakuzy jako takové. Tito mladíci se teprve prokousávají k moci ve světě organizovaného zločinu. Právě díky tomu, se nemusíte strachovat, pokud právě s hrou Yakuza 0 začínáte. Žádné pokračování příběhu a nevysvětlené části hry v závislosti na předchozích dílech. Zde se vše rodí, začíná vyvíjet a gradovat.  Příběh Yakuzy 0 zasadili tvůrci do devátého prosince roku 1988. Japonská ekonomika byla na vzestupu a točily se velké peníze, s čímž přišel i vzrůst organizovaného zločinu.

Martin Foldyna  |  10.03.2017 22:52

Final Fantasy XV - for fans and first-timers

Final Fantasy XV - for fans and first-timers KE STAŽENÍ

Final Fantasy v pořadí již patnácté, na sebe nechalo dlouho čekat. Vývoj této hry se několikrát stopnul a započal znova vytvářet. Nejprve Tetsuya Nomura skvělý designer postav série Final Fantasy dostal šanci realizovat svůj nápad. Jednalo se o spin-off k Final Fantasy XIII zvaný FF versus XIII. Nicméně nápad zanikl a na řadě byl videoherní režisér Hajime Tabatu. Ten již dotáhl s firmou Square Enix hru po deseti letech do konce a nyní máme možnost si ji zahrát. Tvůrci se zaměřili jak na zkušené hráče, tak na úplné začátečníky, s tím také souvisí heslo A Final Fantasy for fans and first-timers, jenž se zobrazí vždy při spuštění hry.

Martin Foldyna  |  24.02.2017 18:44

Dead Rising 4

Dead Rising 4

Frank West fotograf a reportér přijíždí do malého městečka Willamette, někde uprostřed Colorada. Klidně vypadající místo se však mění pod nátlakem epidemie v město oživlých mrtvol. Hrdina Frank uvězněný Williamette Memorial Megaplex obchoďáku, jako jediný přežil tento virus, měnící lidi v hnijící kreatury, toužící po jediném, lidském mozku a mase. Takto se představil úplně první díl Dead Rising. Firma Capcom se rozhodla v roce 2006, pro tento zombii nápad, doposud žánrově nevytvořený. Nutno podotknout, že hra byla doprovázená startem nové konzole Xbox 360.

Martin Foldyna  |  29.01.2017 18:12

Článků: 141 - stránka: 1 / 8
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |  >>