Škoda Drive - řídíme nezastavitelnou škodovku

Škoda Drive - řídíme nezastavitelnou škodovku KE STAŽENÍ

Dnešní aplikace bude taková oddechová, kdy si skvěle ukážeme jak funguje automobil značky Škoda a to v aplikaci s názvem Škoda Drive, kterou si jdeme nyní všichni dokonale představit. Jedná se o jednoduchou a hlavně celkově nenáročnou aplikaci, díky které si člověk uvědomí poměrně hodně věcí, které mu předtím byly celkově utajovány a nějak se o ně také na druhou stranu nezajímal. Pojďme se tedy podívat na dokonalou aplikaci s názvem Škoda Drive, kterou si rozhodně každý z vás velice rychle oblíbí a to hned z několik důvodů.

Ondřej Vomočil  |  08.09.2014 09:42

BrainSport EXTREME - logická hra pro chytré hlavičky

BrainSport EXTREME - logická hra pro chytré hlavičky KE STAŽENÍ

Máte rádi moderní hry, které jsou logické a musí se u nich někdy poměrně hodně přemýšlet? Pokud ano, rozhodně je na čase vyzkoušet aplikaci s názvem BrainSport EXTREME, díky které se do ni okamžitě zamilujete. Po přečtení následující recenze, která má několik málo odstavců sami zjistíte, že se jedná o moderní hru, která se jednak dokonale ovládá, ale také má svoje jisté moderní myšlení, které prostě musíte mít i ve svém počítači nebo notebooku. Pojďme se tedy společně všichni podívat na dokonalou hru s názvem BrainSport EXTREME, kterou si nyní představíme.

Ondřej Vomočil  |  08.09.2014 09:42

Pipe Mania - chytlavá a zábavná logická hra

Pipe Mania - chytlavá a zábavná logická hra KE STAŽENÍ

Pokud se na internetu a ve světě her již nějakou dobu pohybujete, rozhodně budete znát hru s názvem Pipe Mania, kterou si zde nyní dokonale ukážeme, popíšeme a celkově si ji do detailu představíme. Jedná se o velice oblíbenou hru jak mezi mladými, tak i staršími hráči, kteří na hru s názvem Pipe Mania nedají rozhodně dopustit. Jedná se o mírně logickou hru, tedy alespoň ze začátku. Následně se jedná o hodně logickou hru, tedy když pokročíte do jisté úrovně, kterou si zvolíte. Nyní se na hru Pipe Mania pojďme společně podívat.

Ondřej Vomočil  |  06.09.2014 07:01

Kuličky - zábavná logická hra

Kuličky - zábavná logická hra KE STAŽENÍ

V následujících několika málo řádcích si společně ukážeme velice jednoduchou a možná až skoro primitivní hru s názvem Kuličky, díky které si člověk dokonale trénuje svoje myšlení, logické uvažování a další věci, které vás jenom napadnou. Jedná se hlavně o to, že Kuličky všichni známe a nyní se přesunuly i na plochu našich počítačů a notebooků a my si je můžeme vychutnat hezky v pohodlí svého domova a ještě se snažit dotáhnout co možná nejvyššího skóre. Pojďme se tedy rovnou na dokonalou hru s názvem Kuličky podívat.

Ondřej Vomočil  |  04.09.2014 11:15

Free Chess - klasické šachy, jak je jistě znáte

Free Chess - klasické šachy, jak je jistě znáte KE STAŽENÍ

Šachy jsou klasická a poměrně hodně stará hra, kterou si lidé postupem času poměrně hodně oblíbili a díky tomu je možné, že se také vy šachy naučíte hrát a stanou se jednou z vašich nejoblíbenějších her. Nejlepší je se v dnešní rychlé a moderní době učit věci na počítači, takže k tomu máte prakticky nyní ty nejlepší možné podmínky, které si můžete přát a díky tomu je možné si uvědomit, jak snadné šachy jsou na samotné ovládání, ikdyž se to zpočátku zdát rozhodně nebude.

Ondřej Vomočil  |  31.07.2014 10:09

Kouzelná farma - zkoušíme zahradní umění a obchodní talent

Kouzelná farma - zkoušíme zahradní umění a obchodní talent KE STAŽENÍ

V následující recenzi si společně popíšeme jednoznačně dokonalou hru v každém svém směru - jedná se o hru s názvem Kouzelná farma, díky které se dokonale naučíte starat se o rostlinky a kytičky a také to, že si můžete vypěstovat obchodního ducha, jelikož dané kytky, které vypěstujete následně prodáváte i na burze, což je další skvělá věc, která je v samotné hře Kouzelná farma obsažena a na co se můžete těšit. Pojďme se tedy nyní podívat společně na dokonalou hru, kterou si jistě oblíbí jak mladá, tak i ta starší generace hráčů.

Ondřej Vomočil  |  31.07.2014 08:56

Cartman Game - oblíbená postavička ze seriálu South Park

Cartman Game - oblíbená postavička ze seriálu South Park KE STAŽENÍ

Hra s názvem Cartman Game je již sice poměrně hodně stará, nicméně pro nějaké lidi je stále zajímavá, jelikož je skvěle zpracovaná, není náročná na vybavení počítače a člověk se při samotném hraní dokáže dokonale uvolnit, což je asi to nejlepší, co si můžete přát. Jedná se tedy o starou hru, nicméně stále je funkční a hratelná - nad čímž se můžete sami pozastavit, jelikož se jedná o hru, kterou si dnes ukážeme, popíšeme a celkově nějakým způsobem představíme.

Ondřej Vomočil  |  31.07.2014 07:50

Mafia - mafiánské pletky na vašem počítači

Mafia - mafiánské pletky na vašem počítači KE STAŽENÍ

Máte rádi akční hry, které jsou plné různých úkolů, které jsou čím dál tím složitější? A pokud k tomu máte ještě rádi hru, která má svůj nějaký cíl, za kterým celou dobu jdete, rozhodně bude nejlepší, když se začtete do následujících několika málo odstavců a zjistíte, že se jedná o dokonalou hru s názvem Mafia, kterou si nyní společně všichni představíme. Pojďme se rovnou na hru Mafia všichni podívat a ukázat si jak snadno a rychle se ovládá a jaké jsou její další přednosti.

Ondřej Vomočil  |  25.07.2014 05:21

Zoo Tycoon 2 - budujeme tu nejlepší a nejkrásnější ZOO na světě!

Zoo Tycoon 2 - budujeme tu nejlepší a nejkrásnější ZOO na světě! KE STAŽENÍ

Aplikace s názvem Zoo Tycoon 2 je úspěšné pokračování a tedy druhá série aplikace Zoo Tycoon, která si před několika lety užívala svoji největší slávu, kterou si mohla jenom přát. Jednalo se o hodně dokonalou hru, která má nyní svoje druhé pokračování, které je dokonalé samo o sobě již na první pohled. My se dnes všichni společně na tuto dokonalou hru s názvem Zoo Tycoon 2 podíváme a ukážeme si jaké jsou její přednosti, jak se celkově ovládá a jak se hlavně hraje, jelikož to je její nejdůležitější část.

Ondřej Vomočil  |  23.07.2014 13:47

Pixoria - milujete piškvorky?

Pixoria - milujete piškvorky? KE STAŽENÍ

Hru s názvem piškvorky budete asi v drtivé většině případů znát z papírové verze, která je rozhodně skvělá, dokonalá v každém svém ohledu a hlavně je také skvěle použitelná a člověk si u ní vystačí s tužkou, papírem a nějakým protihráčem. V tomto případě se tato dokonalá hra přesouvá postupně na počítače a notebooky, až z toho vznikla dokonalá hra s názvem Pixoria, kterou bychom si zde chtěli nyní rovnou představit a ukázat si jak hra funguje jak vypadá graficky a také jakým způsobem se snadno ovládá.

Ondřej Vomočil  |  24.06.2014 20:57

7 Wonders - zábavná hra s kameny

7 Wonders - zábavná hra s kameny KE STAŽENÍ

Je tu opět jedna hra, kterou bychom mohli společně zařadit do těch logických a u kterých musí člověk z nějakého důvodu mírně přemýšlet a snažit se dosáhnout svého cíle. Je to poměrně hodně jednoduchá hra, kterou zvládne rozhodně každý hráč, což je důležité si uvědomit a díky tomu si uvědomit, že tyto hry jsou pro nás rozhodně dokonalé, skvělé a měli bychom je mít ve svém počítači na vyzkoušení a třeba mírné odreagovaní. Pojďme se rovnou na tuto dokonalou hru podívat a popsat si ji.

Ondřej Vomočil  |  24.06.2014 20:55

Logik - Island software

Logik - Island software KE STAŽENÍ

Jestliže máte rádi barvičky a logické hry, rozhodně je zde poměrně hodně velká pravděpodobnost, že si hru s názvem Logik - Island software zamilujete a budete ji chtít denně používat a hrát. Je to zcela jednoduše zpracovaná hra co se týče grafické práce a také samotné ovladatelnosti. Jedná se z pohledu vývojáře o skvěle propracovanou hru, která je sice hodně stará, ale již na tu dobu to byla rozhodně jak se říká špička na trhu. A my se nyní podíváme na tuto dokonale skvělou hru s názvem Logik - Island software.

Ondřej Vomočil  |  24.06.2014 20:54

Lodě - legendární a oblíbená hra

Lodě - legendární a oblíbená hra KE STAŽENÍ

Zde by v tomto případě bylo vhodné možná napsat že kdo nezná legendární hru s názvem Lodě - jakoby nebyl. Je to fakt a tento nadpis je hodně výstižný, jelikož lodě jsou dokonalá hra, kterou si jistě všichni ze svého samotného dětství pamatujete a rádi jste ji buď se sourozencem hráli, nebo hráli s rodiči. Nyní se z papíru a plastové hry přesouvá do našich počítačů a notebooků, což je logický růst. Pojďme se společně na tuto dokonale zpracovanou a skvěle hratelnou hru podívat společně.

Ondřej Vomočil  |  24.06.2014 20:51

Dispečer - logická hra s autobusy

Dispečer - logická hra s autobusy KE STAŽENÍ

Jak se říká - logických her není nikdy dost. V dnešní krátké recenzi se společně podíváme na dokonalou hru, která je určena pro počítače s operačním systémem Windows a je jedním slovem dokonalá. Jedná se o hru s názvem Dispečer, díky které si procvičíte svoji prostorovou orientaci, ale také šikovnost, logiku a zručnost. Pojďme se tedy společně na tuto dokonalou hru podívat.

Ondřej Vomočil  |  23.06.2014 11:00

Half-Life 2 - hra plná úkolů a nástrah

Half-Life 2 - hra plná úkolů a nástrah KE STAŽENÍ

V této recenzi se všichni společně podíváme na dokonalou hru s názvem Half-Life 2, což je již trošku jiná hra a hlavně z jiného soudku, než jsme si zde popisovali. Jedná se o dokonalou hru, kterou si v této krátké recenzi popíšeme, ukážeme a hlavě si ji celou probereme a v závěru si shrneme zda má cenu si danou hru s názvem Half-Life 2 pořídit, nebo nikoliv.

Ondřej Vomočil  |  23.06.2014 11:00

LUXOR 3 - éterická cesta kuliček

LUXOR 3 - éterická cesta kuliček KE STAŽENÍ

V následujících několika řídicích si společně popíšeme dokonalou hru, díky které si člověk skvěle procvičí svoji logickou stránku osobnosti, ukážeme si jak hr s názvem LUXOR 3 funguje a jak je celkově zpracovaná. Pokud neznáte již třetí pokračování této dokonalé hry - věřte že je se na co těšit, jelikož díky této hře si můžete dokonale odpočinout, ale aktivně odpočinout - jelikož hra je svým způsobem logická a určena na rychlé a jasné přemýšlení.

Ondřej Vomočil  |  23.06.2014 11:00

CrissCross - rodinná a logická hra pro všechny

Jestliže máte celkově rádi z nějakého svého osobního důvodu logické hry, které jsou dokonale zpracované a celkově si myslíte, že v nich nějakým způsobem vynikáte - co takhle zkusit skvělou hru s názvem CrissCross, díky které si aktivně odpočinete a zůstanete tím pádem vždy v pozoru? Jedná se o logickou hru CrissCross, která je obdobou hry s jiným názvem - Scrabble. Pojďme se tedy rovnou společně podívat na tuto dokonalou hru, kterou si v této recenzi popíšeme.

Ondřej Vomočil  |  23.06.2014 11:00

Máte rádi Pexeso?

Máte rádi Pexeso? KE STAŽENÍ

Klasické a hodně staré pexesa budete rozhodně všichni znát ze svých mladých a dětských let, kdy jste jich měli rozhodně plný pokojíček a rádi jste je se samotnými sourozenci nebo i rodiči hráli. Dnešní doba trošku pokročila a vy si můžete zahrát tuto dokonalou hru na svém domácím počítači nebo notebooku. Jedná se o hru s názvem Pexeso, kterou si v dnešní krátké recenzi popíšeme a ukážeme si jak celkově funguje a jakým způsobem Pexeso ovládat.

Ondřej Vomočil  |  23.06.2014 10:59

Bejeweled Blitz - silně návyková hra

Bejeweled Blitz - silně návyková hra KE STAŽENÍ

Máte rádi moderní, skvěle zpracované a celkově přehledné hry? Pokud ano a rádi si nějakou podobnou hru dopřejete, rozhodně není nic lepšího, než si na disk svého počítače nainstalovat hru s názvem Bejeweled Blitz. V následujících několika málo odstavcích se na tuto dokonalou a velice jednoduchou hru společně podíváme, ukážeme si jaké jsou její přednosti a celkově si danou hru popíšeme.

Ondřej Vomočil  |  23.06.2014 10:59

Soap - milujeme mýdlové bubliny

Soap - milujeme mýdlové bubliny KE STAŽENÍ

Jedná se o další mírně logickou hru, která je dokonale zábavná a lidé budou milovat její ovládání, grafické zpracování a celkově její hraní, které je poměrně hodně návykové. Díky tomu si člověk může určit jaké hry má a nemá rád a věřte nebo ne, ale hra s názvem Soap bude patřit do té části, kterou lidé rozhodně mají rádi a to si hned ukážeme, proč lidé hru milují.

Ondřej Vomočil  |  23.06.2014 10:59

Článků: 151 - stránka: 6 / 8
 <<  | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |  >>