Memento Mori

Memento Mori KE STAŽENÍ

Je neobyčejná hra, která se podobá díky svému zpracování, spíše interaktivnímu filmu než hře, což je velmi působivé. Tvůrci Centauri Production si dali opravdu záležet a výsledek stojí za to. Ve své podstatě se jedná o klasickou point’n‘click adventuru. Detektivní příběh je velmi propracovaný a napínavý až dokonce.

Eva Greenová  |  16.06.2016 10:55

Samorost 2

Samorost 2 KE STAŽENÍ

Je druhé pokračování okouzlující, skvěle propracované arkády od tvůrců nezapomenutelného Machinaria, Amanita Design. Mistři si k této hře pozvali výtvarníka Václava Blína, s jehož animačními schopnostmi se dílo stalo opět jedinečným. Hudební doprovod zařídil Tomáš Dvořák a je nutno podotknout, že velmi dobře. Samorost 2 je velmi kvalitní hrou, která především zaujme svojí malebnou atmosférou a charizmatickým příběhem, kde spravedlnost vítězí nad neprávem a křivdou. Hra je vytvořená ve Flashi a může se pyšnit ručně dělanou grafikou.

Eva Greenová  |  14.06.2016 07:30

Harry Potter a Princ dvojí krve

Harry Potter a Princ dvojí krve KE STAŽENÍ

Šesté pokračování úspěšné kouzelnické mise v čele s Harrym Pottrem je tady! Stejně jako to bylo u předchozích her, tvůrci Electronic Arts vytvořili hru na základě knižní i filmové předlohy od spisovatelky J. K. Rownlingové. Moudřejšího a zkušenějšího Harryho, opět čeká boj se zlým a nenávistným lordem Voldemortem a jak správně tušíte, nebude to jednoduché. Lord Voldemort a jeho Smrtijedi způsobují v zemi více a více neklidu, tentokrát nejen u čarodějů, ale i u mudlovské veřejnosti. Celá herní série si drží vysokou laťku hratelnosti, propracovanosti a skvělého grafického zpracování s  vynikajícím hudebním doprovodem.

Eva Greenová  |  21.03.2016 13:15

Harry Potter a Fénixův řád

Harry Potter a Fénixův řád KE STAŽENÍ

Další dobrodružství kouzelníka Harryho Pottera a jeho přátel je zde. Vývojáři z EA to opět vzali pevně do rukou a vytvořili skvělou hru na základě knižní předlohy od spisovatelky J. K. Rownlingové, čehož si všimnete hned na začátku. Spisovatelka Rowlingová dokázala i popáté napsat napínavý příběh, který na řadu otázek odpovídá, řadu jich zase vystavuje. Grafická stránka je úchvatná. Všechny věci jsou do posledního detailu skvěle vytvořeny, přičemž i okolní efekty jsou velmi pěkné. Pokud jde o český dabing, Vojta Kotek, se ujal své role velmi slušně, což se příznivě podepsalo na celkové atmosféře.

Eva Greenová  |  21.03.2016 12:53

Harry Potter a Ohnivý pohár

Harry Potter a Ohnivý pohár KE STAŽENÍ

Harry Potter a Ohnivý pohár čtvrtým dílem, inspirovaný podle knižní předlohy od spisovatelky J. K. Rownlingové. Vývojáři Electronic Arts zase trefili hřebíček na hlavičku a vytvořili skvělou hru složenou z plošinovek, adventur a RPG prvků. Takže nuda rozhodně nebude. Grafická stránka je povedená. Efekty se nešetřilo, takže se v jistých okamžicích rozpoutává pohledná světelná show. Všechny věci jsou do posledního detailu skvěle vytvořeny, přičemž i okolní efekty jsou velmi pěkné. Autoři se očividně nebáli vytáhnout i pár trumfů. Hudební doprovod, za kterým stojí Jeremy Soule, je totožný s filmem a zvuky jsou přesně šity na míru daného tématu. Původní znění je v angličtině s českými titulky.

Eva Greenová  |  21.03.2016 12:20

Harry Potter: Mistrovství světa ve Famfrpálu

Harry Potter: Mistrovství světa ve Famfrpálu KE STAŽENÍ

Harryho Pottera dnes už snad každý zná ať už je to z filmové podoby, herní nebo knižní. Nyní si představíme kouzelnický fotbal, který je součástí každého dílu. Tuto populární hru mezi kouzelníky v Bradavické škole čar a kouzel popisuje již první kniha Harry Potter a Kámen Mudrců a dočkala se i vlastní knihy pravidel a historie. Název Famfrpál neznalému člověku a počítačovému hráči o tomto sportu moc neřekne. Famfrpál je zcela originální záležitost a vývojáři Electronic Arts to moc dobře vědeli.

Eva Greenová  |  18.03.2016 08:54

Harry Potter a Tajemná komnata

Harry Potter a Tajemná komnata KE STAŽENÍ

Vítejte u druhého dílu vycházejícího ze slavného románu JK Rowlingové a jeho filmového přepisu. První hra, kterou EA uvedli Harry Potter a Kámen mudrců plně zasvěcuje do situací a představuje hlavního hrdinu Harryho Pottera, syna kouzelníků zabitých Lordem Voldermortem, vyrůstajícího u své tety a strýce pana a paní Dursleyových. Harry Potter a Tajemná komnata na předchozí příběh navazuje, ale i když jste první díl nehráli, lehce se do druhého začleníte. Ovládání se nepatrně liší od prvního dílu.

Eva Greenová  |  15.03.2016 13:39

Posel Smrti III

Posel Smrti III KE STAŽENÍ

Vítejte u závěrečného a ze všech nejlepšího posledního dílu hororové adventurní trilogie rodiny Gordonů od tvůrců Cranberry Productions. Od posledních dvou dílu se tento malinko liší. Zatímco znalosti z prvního dílu nebylo až tak nutné znát, bez druhého dílu se v trojce prostě neobejdete! Budete vtaženi do plynoucího psychologického příběhu v několika kapitolách naprosto nemilosrdně a bez zbytečného vysvětlování. Je kladen velký důraz na kvalitní propracovaný příběh, takže není čas ztrácet čas.

Eva Greenová  |  11.03.2016 10:25

Painkiller - Old Schoolová hororová řežba

Painkiller - Old Schoolová hororová řežba KE STAŽENÍ

Painkiller je akční hra se spoustou brutálních okamžiků a scén, kterou ocení především příznivci old schoolových stříleček. Ovšem nečekejte žádnou herní revoluci. Je to něco jako Doom, Serious Sam a Undying doplněný o fyzikální Havok engine. Nicméně multiplayer je stejně tak dobrý jako singleplayer.

Ondřej Fabera  |  10.03.2016 07:15

Posel Smrti II

Posel Smrti II KE STAŽENÍ

Vítejte u druhého pokračování hororové adventurní trilogie, jejíž první část vytvořilo české studio Unknown Identity. Druhý díl má na svědomí německé studio Cranberry Productions. Pokusit se úspěšně navázat na psychologicky hororovou atmosféru, vynikající technické zpracování a v neposlední řadě zcela dokonalý dabing, to je velká výzva a můžeme řícti, že se povedla! Druhé pokračování se odehrává dvanáct let po krvavých vraždách a mírně navazuje na první díl, ale příběhem je opět originální. Hlavní hrdina je Darren Michaels (syn Samuela Gordona), kterému propůjčil svůj hlas David Prachař.

Eva Greenová  |  07.03.2016 09:00

Posel Smrti

Posel Smrti KE STAŽENÍ

Minulost je odvráceným zrcadlem tvé duše. Tato myšlenka je mottem hororové detektivky Posel Smrti. Hororová detektivka, tak ji nazvali sami autoři z vývojářského týmu Unknown Identity. Česká adventura s propracovaným příběhem do nejmenších detailů je inspirovaná skutečným anglickým venkovem vyniká hlavně v logických úvahách. Povedený český dabing ve spolupráci s Květou Fialovou, Vladimírem Čechem, Radoslavem Brzobohatým, Pavlem Soukupem či Michalem Dlouhým je nemalým lákadlem, proč si tuto hru zahrát.

Eva Greenová  |  03.03.2016 11:39

Limbo

Limbo KE STAŽENÍ

Představujeme Vám velmi netradiční hru od vývojářů Playdead, kde umírání bude spíše vaší povinností, aby jste vyřešili hádanky a postoupili ve hře dál. Sami tvůrci označují styl své hry jako Trial & Death, neboli „vyzkoušet a umřít“. Propracovaný, přesto jednoduchý, stínovaný výtvarný styl připomínající éru Filmu noir s doprovodnými strašidelnými zvuky lesa, později s industriálními projevy zapomenuté továrny vás okamžitě zaujme.

Eva Greenová  |  02.03.2016 07:42

Sherlock Holmes: Případ stříbrné náušnice

Sherlock Holmes: Případ stříbrné náušnice KE STAŽENÍ

Vítáme Vás u legendární adventurní detektivky z dílny Frogwares. Fenomenální detektiv Sherlock Holmes, kterého na svět přivedl jeho duchovní otec, skotský spisovatel sir Arthur Conan Doyle, již před více než sto lety a jeho věrný přítel Dr. Watson se vrací zpět. Trojici velmi zdařilých detektivů pak uzavírá oficiální vyšetřovatel případu ze Scotland Yardu, inspektor Lestrade. Graficky i dějově skvěle zpracovaná adventura, jejímž autorům se podařilo napodobit atmosféru originálních Doylových příběhů. Tajemný, plný neočekávaných situací a nezbytných dějových zvratů, takový je tento detektivní příběh s českým překladem.

Eva Greenová  |  14.09.2015 07:52

Battlefield 1942 - 3D First Person Shooter z prostředí 2. světové války

Battlefield 1942 - 3D First Person Shooter z prostředí 2. světové války KE STAŽENÍ

Jak již nadpis napovídá, jedná se o hru s válečnou tématikou, ve které se proti sobě střetne Britská, Japonská, Ruská, Německá a Americká armáda.

Ondřej Fabera  |  13.09.2015 15:52

Popeláři - simulátor svozu odpadu

Popeláři - simulátor svozu odpadu

Snad každý malý kluk jednou zatoužil po tom stát se popelářem, jezdit velkým autem po městě či vesnici a přesně na tohle spoléhali také tvůrci této hry US Action. Hra je kompletně přeložena do češtiny, takže budete mít maximální zážitek z tohoto povolání. Ovládání řídíte pomocí klávesnice a myši. Jako popelář budete nejen vysypávat popelnice, ale máte zde možnost vybudovat své popelářské impérium.

Eva Greenová  |  11.09.2015 09:21

Pat & Mat - kutilové z populárního seriálu

Nešikovní kutilové z populárního seriálu "A je to" od tvůrců Centauri Production s.r.o. Vás vítají u této adventury. Scénky dvou nešiků mají téměř třicetiletou historii a dodnes jsou velmi populární, o čemž svědčí nové a nové díly. Hra zachovává pohádkovou atmosféru animovaných filmů. Grafická stránka byla konzultovaná s autory seriálu a spolu s hudebním doprovodem skvěle připomene atmosféru originální předlohy. Hra se bude líbit všem, kteří se rádi zasmějí, ovládají postřeh a nebojí se trochu přemýšlet.

Eva Greenová  |  08.09.2015 08:29

Machinarium - mechanický svět

Machinarium - mechanický svět KE STAŽENÍ

Jedna z nejlepších českých adventur s celosvětovým úspěchem! Vítáme Vás u dalšího skvělého díla z tvorby studia Amanita Design. Machinarium lze doporučit naprosto všem, včetně těch, kteří jsou počítačovými hrami nedotčeni. Jakub Dvorský, autor této hry jasně dokázal, že i poctivá ručně kreslená grafika má své kouzlo. Každý pohyb je vypracovaný do nejmenšího detailu. A výsledek? Rozhodně stojí za to! Celkový dojem doplňuje vynikající zvuková stránka hudebníka Tomáše Dvořáka.

Eva Greenová  |  18.08.2015 11:14

Quake III Arena - kultovní multiplayerové FPS

Quake III Arena - kultovní multiplayerové FPS KE STAŽENÍ

Jedná se o nejlepší kultovní multiplayerovou akci své doby, která Vám skloubením perfektní hudby a prostorových zvuků poskytuje vynikající atmosféru při útocích proti nepříteli.

Ondřej Fabera  |  16.08.2015 18:27

Moorhuhn X - XS - střílení bláznivých poletujících slepic

Moorhuhn X - XS - střílení bláznivých poletujících slepic KE STAŽENÍ

Vítáme vás u klasické nostalgické hry Moorhuhn od německých vývojářů z Phenomedia. Létající slepice, které máte za úkol sestřelit brokovnicí a nahrát tak co největší skóre, jsou tím nejlepším odreagováním. Moorhuhn X má nejlepší grafiku z celé historie Moorhuhnu. Hra se ovládá myší, ale k pohybu po krajině, můžete použít třeba směrové šipky na klávesnici. Hudba v samotné hře je příjemná na poslech a zvukové efekty jsou velmi vtipné. Ač se hra zdá jako pouhá střílečka, bez logického uvažování a postřehu stěží dosáhnete nejvyššího skóre, takže nuda určitě nebude.

Eva Greenová  |  04.08.2015 19:44

Neighbours from Hell - vystřelte si ze svého souseda

Neighbours from Hell - vystřelte si ze svého souseda KE STAŽENÍ