Angry Birds - ptačí pomsta

Angry Birds - ptačí pomsta KE STAŽENÍ

Dalo by se říci, že v překladu rozhněvaní ptáci, obletěli svět a chytli za srdce nejednoho hráče. Příběh se započne příjezdem prasátek na ptačí ostrov. Zde se přetvařují a kují léčku, jak ptákům ukrást jejich vajíčka. Těmto podlým zeleným prasátkům se čin podaří a začíná ptačí pomsta a snaha opět navrátit své nenarozené mladé na ostrov a do svých hnízd. Zabojujte a vydejte se porazit prohnilého zeleného čuníka, než sní, co je ptáčkům tak milé.

Martin Foldyna  |  23.03.2017 18:43

Halo Wars 2 - Spirit of Fire

Halo Wars 2 - Spirit of Fire

Hluboký vesmír kolébající vesmírnou loď Spirit of Fire, ji nechal doplout až k vesmírné arše. Tato stavba kdysi patřící vyhynulé rase Forerunnerů, skrývá ovládání pro všechna Hala, neboť právě zde bylo vyrobeno první a všechny následující. Po dvacetiosmi letech od konce prvního Halo wars se loď Spirit of Fire probouzí a otvírá své stázové komory. Posádka se probouzí z hybernace za zvuku signalizující hrozbu. Kapitán James Cutter musí zaujmout postoj k dané situaci a nebezpečí eliminovat. Daným nebezpečím je rasa Banished, která se oddělila od společenství Covenant, jenž využívalo při válce s lidstvem právě tuto primitivní válečnou sílu. Když byla porážka proti lidstvu nevyhnutelná, vůdce frakce Banished Brut Atriox, se proti svým nadřízeným vzbouřil a obrátil sílu proti nim. Nyní vede svůj boj proti komukoli kdo se mu znelíbí.

Martin Foldyna  |  22.03.2017 17:21

Yakuza 0 příběh podsvětí

Yakuza 0 příběh podsvětí

Příběh teprve začíná a našimi hrdiny budou Kazumu Kiryu a Gora Majimu. Nazvat je hrdiny je lehce zavádějící, neboť jde o začínající hvězdy Yakuzy jako takové. Tito mladíci se teprve prokousávají k moci ve světě organizovaného zločinu. Právě díky tomu, se nemusíte strachovat, pokud právě s hrou Yakuza 0 začínáte. Žádné pokračování příběhu a nevysvětlené části hry v závislosti na předchozích dílech. Zde se vše rodí, začíná vyvíjet a gradovat.  Příběh Yakuzy 0 zasadili tvůrci do devátého prosince roku 1988. Japonská ekonomika byla na vzestupu a točily se velké peníze, s čímž přišel i vzrůst organizovaného zločinu.

Martin Foldyna  |  10.03.2017 22:52

Final Fantasy XV - for fans and first-timers

Final Fantasy XV - for fans and first-timers KE STAŽENÍ

Final Fantasy v pořadí již patnácté, na sebe nechalo dlouho čekat. Vývoj této hry se několikrát stopnul a započal znova vytvářet. Nejprve Tetsuya Nomura skvělý designer postav série Final Fantasy dostal šanci realizovat svůj nápad. Jednalo se o spin-off k Final Fantasy XIII zvaný FF versus XIII. Nicméně nápad zanikl a na řadě byl videoherní režisér Hajime Tabatu. Ten již dotáhl s firmou Square Enix hru po deseti letech do konce a nyní máme možnost si ji zahrát. Tvůrci se zaměřili jak na zkušené hráče, tak na úplné začátečníky, s tím také souvisí heslo A Final Fantasy for fans and first-timers, jenž se zobrazí vždy při spuštění hry.

Martin Foldyna  |  24.02.2017 18:44

Dead Rising 4

Dead Rising 4

Frank West fotograf a reportér přijíždí do malého městečka Willamette, někde uprostřed Colorada. Klidně vypadající místo se však mění pod nátlakem epidemie v město oživlých mrtvol. Hrdina Frank uvězněný Williamette Memorial Megaplex obchoďáku, jako jediný přežil tento virus, měnící lidi v hnijící kreatury, toužící po jediném, lidském mozku a mase. Takto se představil úplně první díl Dead Rising. Firma Capcom se rozhodla v roce 2006, pro tento zombii nápad, doposud žánrově nevytvořený. Nutno podotknout, že hra byla doprovázená startem nové konzole Xbox 360.

Martin Foldyna  |  29.01.2017 18:12

Ori and the Blind Forest

Ori and the Blind Forest

V kouzelném lese Nibal, vyrostl magický strom, jenž rozdával sílu a světlo velkému okolí celého lesa. Jednoho dne se však strhne řada devastujících bouří a toto světlo je ukradeno zlem ztělesněným černým havranem, zvaným Kuro. Les Nibal je domovem nejen roztodivných přírodních kreací, zvířat a bytostí, ale i duchem a strážcem lesa Ori, kterýžto byl ze svého původního domova vyhnán. Hra nabízí ovládat tuto bytost připomínající stvoření mezi liškou a psem.  Vychoval ho Naru, s kterým žil šťastně, až do doby, než les začal umírat. V té době se ztratil i Naru, čímž začíná Oriho pouť.

Martin Foldyna  |  24.01.2017 09:54

The Witcher 3: Wild Hunt

The Witcher 3: Wild Hunt

Severní království ve válce s císařstvím Nilfgaard poznamenalo zemi. Zde se nekoná žádné překvapení, jako v bitvě u Brenny, kde Nordlingové tehdy byli vítězi. Temerie, Aedirn, Lyria a další království patří pod vlajku Nilfgaard, jen Radovid V.  rozšiřuje svou zemi Redanii o království Kaedwen. Všude přítomní vojáci, bojiště plné mrtvol, stromy s rozvěšenými oběšenci, na kůly nabodnutá těla a nestvůry všemožného ražení. Doby volající po hrdinovi, spasiteli, či jen odvážném rekovi. Stát se jím můžete právě vy postavou Geralt z Rivie, neboli Bílý vlk, Řezník z Blavikenu přezdívaný. Dostanete mnoho příležitostí, především ve vedlejších úkolech přidat se k hrdinům a pomáhat, či si za to říct, jako mizera o pořádný balík peněz.

Martin Foldyna  |  26.12.2016 12:51

Doom 4 - Mars útočí

Doom 4 - Mars útočí KE STAŽENÍ

Chtěl bych vám představit jednu z nejočekávanějších her roku 2016, kterou se stal Doom 4.  Všichni nedočkavci již viděli trailer s postavou řvoucího Revenanta a nevypadalo to věru zle. Musím však zklamat všechny přívržence nových first-person stříleček. Žádná revoluce se nekoná, tvůrci hry zvolili v dnešním free move světě v podstatě takový remake prvního dílu. Team od Bethesda Sofworks  se snažil moc nepárat s příběhovou linkou, hned na začátku je v podstatě vše vysvětleno a pustí vás masakrovat hordy démonů.

Martin Foldyna  |  17.12.2016 19:44

Far cry primal - volání divočiny

Far cry primal - volání divočiny KE STAŽENÍ

Far Cry od prvního vydání před dvanácti lety ušel velký kus cesty. První díl byl revoluční svou grafikou a možností volného pohybu, čímž se rozlišoval od her své doby, jako byl například Half-Life2. Vývojem v elektronice a informatice samozřejmě pokročila grafika a možnosti hry, což je převážně konstantou u všech her své doby. Co se však změnilo od předchozích sérií a vymanilo se ze stereotypu her nynějších, je zasazení do roku 10 tisíc let před naším letopočtem. Právě toto si za úkol dal team Ubisoft Montreal od předchozího Cryteku. Svět porostlý hustou vegetací, faunou, flórou a lidské pokolení, právě se přehupujíce se z doby ledové.

Martin Foldyna  |  06.12.2016 19:44

Mafia 3 podsvětí New Bordeaux

Mafia 3 podsvětí New Bordeaux KE STAŽENÍ

Na přelomu 19. a 20. století odchází mnoho mafiánů ze své vlasti, převážně Sicílie, v důsledku druhé světové války. Nachází útočiště ve Spojených státech, kde ve své zločinecké činnosti pokračuje pod označením Cosa Nostra (Naše věc). Mafie zapustila kořeny a ovládla organizovaný zločin ve velkých městech jako New York, Chicago, New Orleans nebo Philadelphia. Díky politikům a Tzv. Volsteadův zákonu neboli prohibici, nabyli nezměrného majetku, který nadále investovali do nákupu podniků či pro korupční účely. Do této doby patří i život slavného Al Caponeho, jenž několik let ovládal Chicago. Nyní si představte 70 léta New Orleans, rušné ulice míjících se lidí, malé obchůdky na rozích ulice. Obchod se zbraněmi, alkoholem, drogami, organizace hazardních her, popřípadě řízení prostituce. Mluví se o hře Mafia 3, kterou si dnes rozeberme.

Martin Foldyna  |  03.12.2016 17:09

Fallout 4 - Atomový útok

Fallout 4 - Atomový útok KE STAŽENÍ

Nastalo podzimní ráno na Bostonském předměstí. Rodinka chystající se k snídani, sotva vnímá opodál stojící rádio volající výstražné hlášení. Náhlé za oknem otec uvidí chaoticky utíkající lidi. Do uší mu náhle pronikne zvuk rádia, v kterém se ozývá výstraha atomového výbuchu. Panika zachvacující okolí má jediné řešení, nedaleký atomový úkryt zvaný vaul 111. Lidé nechávají vše na místech a shromažďují se pobliž krytu, jakož i vy s vaší rodinou. Těsně před výbuchem sjíždíte do krytu a uchylujete se do kryogenich komor. O 200 let později se probouzíte, zmaten a dezorintován se pomalu vrací vzpomínky. Hledáte ženu a dítě ovšem zjišťujete příšernou věc. Kryogenni komora manželky je narušena a stářím umřela. Zborcen se slzami v očích hledáte svého syna. Zjištěním, že jeho místo je již prázdné, začíná vaše pouť.

Martin Foldyna  |  24.11.2016 15:25

Crysis 3 - dobytí New Yorku

Crysis 3 - dobytí New Yorku

Je zde pokračování úžasné hry Crysis. Dočtete se o všem, co hru doprovází, nároky a kvalitu produktu od společnosti Crytek. Hra je zasazena do nejslavnějšího města světa New York. Užijete si dostatek misí, klasickou schovávanou s nepřátely a osvobození světa od nadvlády tyranů a mimozemských šmejdů. Crysis 3 si budete vychutnávat zhruba 6 hodin našlapané akce a přepychové grafiky. Nyní se pusťme do rozpitvání hry skrz naskrz.

Martin Foldyna  |  24.11.2016 07:57

Sherlock Holmes vs. Arsene Lupin

Sherlock Holmes vs. Arsene Lupin KE STAŽENÍ

Proslulý detektiv Sherlock Holmes, který byl zrozen duchovním otcem, skotským spisovatelem sirem Arthurem Conanem Doylem, již před více než sto lety a jeho věrný přítel Dr. Watson se vrací zpět. Trojici velmi zdařilých detektivů pak uzavírá oficiální vyšetřovatel případu ze Scotland Yardu, inspektor Lestrade.

|  27.06.2016 09:49

Sherlock Holmes vs. Jack Rozparovač

Sherlock Holmes vs. Jack Rozparovač KE STAŽENÍ

Je pátý díl veleúspěšné detektivní zápletky z francouzské vývojářské dílny Frogwares. Opět máme na scéně kvalitní dobrodružství, které brilantně mísí realitu s fikcí. Detektiv Sherlock Holmes, vytvořen skotským spisovatelem sirem Arthurem Conanem Doylem, již před více než sto lety spolu s věrným přítelem Dr. Watsonem jdou opět pátrat. Trojici velmi vychytralých detektivů uzavírá oficiální vyšetřovatel případu ze Scotland Yardu, inspektor Lestrade.

|  27.06.2016 09:49

Memento Mori 2

Memento Mori 2 KE STAŽENÍ

Vítejte u druhého pokračování veleúspěšné detektivní adventury od tvůrců Centauri Production. Hra je oproti prvnímu dílu malinko propracovanější. Běží na 3D enginu, což umožňuje třeba otáčení každým předmětem v inventáři, nebo se můžete podívat do skříně, pod stůl, hrát si se světlem a podobně. Výhodou jsou minimální hardwarové nároky.

|  17.06.2016 09:27

Memento Mori

Memento Mori KE STAŽENÍ

Je neobyčejná hra, která se podobá díky svému zpracování, spíše interaktivnímu filmu než hře, což je velmi působivé. Tvůrci Centauri Production si dali opravdu záležet a výsledek stojí za to. Ve své podstatě se jedná o klasickou point’n‘click adventuru. Detektivní příběh je velmi propracovaný a napínavý až dokonce.

|  16.06.2016 10:55

Samorost 2

Samorost 2 KE STAŽENÍ

Je druhé pokračování okouzlující, skvěle propracované arkády od tvůrců nezapomenutelného Machinaria, Amanita Design. Mistři si k této hře pozvali výtvarníka Václava Blína, s jehož animačními schopnostmi se dílo stalo opět jedinečným. Hudební doprovod zařídil Tomáš Dvořák a je nutno podotknout, že velmi dobře. Samorost 2 je velmi kvalitní hrou, která především zaujme svojí malebnou atmosférou a charizmatickým příběhem, kde spravedlnost vítězí nad neprávem a křivdou. Hra je vytvořená ve Flashi a může se pyšnit ručně dělanou grafikou.

|  14.06.2016 07:30

Harry Potter a Princ dvojí krve

Harry Potter a Princ dvojí krve KE STAŽENÍ

Šesté pokračování úspěšné kouzelnické mise v čele s Harrym Pottrem je tady! Stejně jako to bylo u předchozích her, tvůrci Electronic Arts vytvořili hru na základě knižní i filmové předlohy od spisovatelky J. K. Rownlingové. Moudřejšího a zkušenějšího Harryho, opět čeká boj se zlým a nenávistným lordem Voldemortem a jak správně tušíte, nebude to jednoduché. Lord Voldemort a jeho Smrtijedi způsobují v zemi více a více neklidu, tentokrát nejen u čarodějů, ale i u mudlovské veřejnosti. Celá herní série si drží vysokou laťku hratelnosti, propracovanosti a skvělého grafického zpracování s  vynikajícím hudebním doprovodem.

|  21.03.2016 13:15

Harry Potter a Fénixův řád

Harry Potter a Fénixův řád KE STAŽENÍ

Další dobrodružství kouzelníka Harryho Pottera a jeho přátel je zde. Vývojáři z EA to opět vzali pevně do rukou a vytvořili skvělou hru na základě knižní předlohy od spisovatelky J. K. Rownlingové, čehož si všimnete hned na začátku. Spisovatelka Rowlingová dokázala i popáté napsat napínavý příběh, který na řadu otázek odpovídá, řadu jich zase vystavuje. Grafická stránka je úchvatná. Všechny věci jsou do posledního detailu skvěle vytvořeny, přičemž i okolní efekty jsou velmi pěkné. Pokud jde o český dabing, Vojta Kotek, se ujal své role velmi slušně, což se příznivě podepsalo na celkové atmosféře.

|  21.03.2016 12:53

Harry Potter a Ohnivý pohár

Harry Potter a Ohnivý pohár KE STAŽENÍ

Harry Potter a Ohnivý pohár čtvrtým dílem, inspirovaný podle knižní předlohy od spisovatelky J. K. Rownlingové. Vývojáři Electronic Arts zase trefili hřebíček na hlavičku a vytvořili skvělou hru složenou z plošinovek, adventur a RPG prvků. Takže nuda rozhodně nebude. Grafická stránka je povedená. Efekty se nešetřilo, takže se v jistých okamžicích rozpoutává pohledná světelná show. Všechny věci jsou do posledního detailu skvěle vytvořeny, přičemž i okolní efekty jsou velmi pěkné. Autoři se očividně nebáli vytáhnout i pár trumfů. Hudební doprovod, za kterým stojí Jeremy Soule, je totožný s filmem a zvuky jsou přesně šity na míru daného tématu. Původní znění je v angličtině s českými titulky.

|  21.03.2016 12:20

Článků: 166 - stránka: 3 / 9
 <<  | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |  >>