Luba Filewatcher

Luba Filewatcher KE STAŽENÍ

Pokud z nějakého důvodu potřebujete detekovat a sledovat jaké proběhly změny ve složkách v počítači, rozhodně k tomu budete potřebovat nějaký vhodný program, který tyto změny přehledně zaznamená a uživateli je nabídne k monitorování. Přesně pro tyto účely je zde program Luba Filewatcher, který toho umí opravdu hodně a my se na to společně nyní podíváme.

Ondřej Vomočil  |  23.04.2014 08:58

QuiteRSS

QuiteRSS KE STAŽENÍ

Snad asi jako každý uživatel internetu budete mít nějaké oblíbené webové stránky, kam se budete prakticky denně vracet a číst si různé zajímavé články a je prakticky jedno, zda se jedná o články technického ražení, nebo o články z bulvárního deníku a s tímto zaměřením. Program s názvem QuiteRSS dokonale kumuluje všechny vaše oblíbené články na jednom místě, kde k nim máte nepřetržitý přístup a můžete si je pochopitelně pohodlně číst.

Ondřej Vomočil  |  23.04.2014 08:47

TeamViewer

TeamViewer KE STAŽENÍ

Aplikace s názvem TeamViewer je k dispozici již celou  řadu let a pokud jste s ním zatím ještě nepřišly do kontaktu, tato recenze a celkové představení služby je přesně pro vás. Aplikace TeamViewer je dokonalá v každém svém směru co se týče samotného používání, grafického vzhledu, tak i rychlosti a jednoduchého ovládání, které zvládne pochopitelně každý uživatel počítače.

Ondřej Vomočil  |  23.04.2014 07:58

DriveSpace

DriveSpace KE STAŽENÍ

Máte rádi různé analýzy, sbíráte různé data, které vyhodnocujete, děláte přehledné grafy a doslova a do písmene se šťouráte do každého zajímavého oboru a věci, která vám přijde zajímavá? Pokud jste počítačový nadšenec, rozhodně se vám bude hodit program s názvem DriveSpace, který si můžete stáhnout pro svůj operační systém Windows. pojďme se společně na tuto dokonalou aplikaci, kterou si můžete zcela zdarma stáhnout.

Ondřej Vomočil  |  22.04.2014 14:17

AdmWin

AdmWin KE STAŽENÍ

Program s názvem AdmWin je dokonalá verze zdarma jednoho účetního programu, který slouží k mnoha účetním operacím, které se běžně dělají jak se říká v ruce. Používáním programu, který je určený pro operační systém Windows získáte dokonalý přehled o svoji firmy, o jejím stavu a celkově třeba i o svých skladových zásobách, které jsou v programu AdmWin také jednoduše vedeny.

Ondřej Vomočil  |  22.04.2014 14:05

Macaw

Macaw KE STAŽENÍ

Máte rádi hezké webové stránky co se vzhledu a samotného grafického pojetí týče? Pokud ano a rádi zkoušíte nové a nové a nové věci, rozhodně si můžete stáhnout jeden dokonalý grafický program, který slouží pro kompletní vizuální vzhled webové prezentace.

Ondřej Vomočil  |  22.04.2014 13:19

WifiInfoView

WifiInfoView KE STAŽENÍ

Internet je v dnešní době prakticky na každém rohu a zdarma se můžete připojit k internetu na fotbalovém hřišti, v restauraci nebo kavárně a také i v mnohých školách. Pokud chcete vědět nějaké další informace o daném WiFi připojení, než je samotný název, rozhodně doporučujeme program s názvem WifiInfoView, který umí zobrazovat detailní informace o WiFi sítích, které jsou ve vašem okolí. Program WifiInfoView je zcela zdarma a funguje pod operačním systémem Windows.

Ondřej Vomočil  |  22.04.2014 10:07

EditBone

EditBone KE STAŽENÍ

Trávíte u počítače hodiny a hodiny psaním textů a klasický textový editor, nebo trošku komplikovanější a propracovanější Word vám z nějakého důvodu nevyhovuje? Pokud ano a poohlížíte se po nějakém textovém editoru pro psaní článků a obsáhlých textů, rozhodně doporučujeme program s názvem EditBone, který umí všechny potřebné věci pro tvorbu textu a jeho editaci.

Ondřej Vomočil  |  22.04.2014 08:45

AOMEI Backupper

AOMEI Backupper KE STAŽENÍ

Zálohujete si svoje data? Pokud ne, tak rozhodně rychle začněte, jelikož bohužel nikdy nevíte, kdy nastane ta chvíle, kdy třeba z nešťastné náhody vypoví svoji funkci váš disk, na kterém máte všechny osobní data, všechny pracovní soubory, nebo také veškeré fotografie z dovolených a rodinných oslav. Pokud o tyto data rozhodně nechcete přijít, nejlepší je si rovnou nainstalovat program s názvem AOMEI Backupper, který si v této recenzi v několika odstavcích představíme.

Ondřej Vomočil  |  22.04.2014 08:19

Melgo

Melgo KE STAŽENÍ

Máte na svém počítači nějaké důležité soubory nebo celkově data, které nechcete aby někdo otevřel a k těmto třeba choulostivým datům se dostal? Pokud ano, rozhodně budete řešit nějakou vhodnou aplikaci, kterou si můžete nainstalovat do svého počítače s operačním systémem Windows. Vhodným a poměrně i hodně jednoduchým řešením by pro vás mohla být aplikace s názvem MELGO, kterou si zde v několika odstavcích dokonale představíme.

Ondřej Vomočil  |  22.04.2014 08:00

Highlight

Highlight KE STAŽENÍ

Pokud potřebujete občas na svém osobním počítači, nebo klidně i v práci/kanceláři dělat konverzi nějakého souboru, třeba do právě chystané analýzy výsledků vaši firmy a její prodejnosti, rozhodně by vám mohl přijít vhod program s názvem Highlight, který je jednoznačně skvělým a nenáročným programem pro konverzi a formátování zdrojových souborů. V této recenzi se na něj trošku podrobněji podíváme a zjistíme, jaké jsou jeho možnosti a schopnosti.

Ondřej Vomočil  |  22.04.2014 07:38

Advanced SystemCare: čistič Windows s hromadou utilitek

Advanced SystemCare: čistič Windows s hromadou utilitek KE STAŽENÍ

Advanced Windows Care se rozrostlo, integrovalo mnoho různých utilit pro optimalizaci systému a lehce změnilo název. Momentálně operuje ve verzi 7.2 pod jménem Advanced SystemCare (ASC).

Winamp prostý i skinovatelný, v barevných tématech a plný pluginů

Winamp prostý i skinovatelný, v barevných tématech a plný pluginů KE STAŽENÍ

Winamp patří k osvědčeným kusům softwaru. I když prošel vývojem a značně rozšířil své schopnosti, přesto se najdou početní fanoušci dřevních verzí. Některé postrašilo zastavení vývoje ze strany AOL ke konci roku 2013. Naštěstí se hned v lednu 2014 objevil kupec – Radionomy – který se Winampu a jeho přidružené služby Shoutcast ujal. A snad bude náš Winamp vyvíjet a podporovat dál.

Ashampoo Burning Studio Free

Ashampoo Burning Studio Free KE STAŽENÍ

Společně s Nero Burning ROM, je Ashampoo Burning Studio Free nejznámější bezplatný software k vypalování CD, DVD a Blu-ray disků. Jeho popularita není tak obrovská, jako u zmiňovaného Nero Burning, ale je na srovnatelné úrovni. Určen je především pro začátečníky a mírně pokročilé uživatele, kteří nevyžadují profesionální funkce. Celé prostředí je lokalizované do českého jazyka a ovládání je velmi intuitivní, tudíž s ním nebudou mít problém ani úplní začátečníci.

Ondřej Vomočil  |  10.04.2014 14:37

CorelDRAW

CorelDRAW KE STAŽENÍ

Pokud jste začínající grafik a chcete se v nějakém programu učit kreslit vektorovou grafiku - tedy různé schémata, návrhy a lektorová loga, nejlepší je pro Vás v první fázi program s názvem CorelDRAW. Jedná se o hodně intuitivní a dokonale přehledně zpracovaný program, který je určený pro operační systém Windows.

Ondřej Vomočil  |  10.04.2014 14:33

Zoner Callisto

Zoner Callisto KE STAŽENÍ

Jestliže chcete začít tvořit grafiku, rozhodně je pro vás nejlepší možnost nainstalovat si nějaký grafický program, který je kompletně zdarma. Když člověk začíná, rozhodně nemá několik desítek tisíc korun na nákup plné verze grafického programu, takže FREE verze je to nejlepší. Program Zoner Callisto, který je základní grafický program pro tvorbu všeobecné grafiky je jednak i ve verzi zdarma a je určený pro operační systém Windows.

Ondřej Vomočil  |  10.04.2014 14:23

CPU-Z

CPU-Z KE STAŽENÍ

Pomocí programu, který je určený pro operační systém Windows s názvem CPU-Z můžete dokonale a hlavně přehledně analyzovat a mít neustále na očích informace o vašem procesoru. Každý počítač nebo i notebook má různě výkonný procesor, který potřebuje jednou za čas pročistit a určitým způsobem obnovit.

Ondřej Vomočil  |  10.04.2014 14:21

Rhinoceros 5

Rhinoceros 5 KE STAŽENÍ

Máte rádi 3D modely a moderní 3D tiskárny, které postupně pronikají do České republiky? Pokud si i vy chcete na svém počítači nebo notebooku udělat nějakou 3D zkoušku a hledáte pro to ideální program, který vám celý proces velice usnadní, nejlepší bude, když si nainstalujete program s názvem Rhinoceros 5.

Ondřej Vomočil  |  10.04.2014 14:14

Postbox 3.0.8

Postbox 3.0.8 KE STAŽENÍ

V dnešní době jsou e-maily prkaticky všude okolo nás. Každý z nás denně pošle hned několik e-mailů, nabídek spolupráce, poptávek po nějakém zboží, nebo si třeba jenom díky e-mailu dopisuje s rodinou, nebo s kamarádem či kamarádkou, která je na druhém konci světa. Pro lepší a snadnější posílání e-mailů je zde program s názvem Postbox, který je přímo určený pro operační systém Windows.

Ondřej Vomočil  |  10.04.2014 14:10

Ashampoo Anti-Virus 2014

Ashampoo Anti-Virus 2014 KE STAŽENÍ

Viry a jejich další součásti jsou bohužel všude okolo nás a musíme před nimi pochopitelně chránit i náš počítač. většina lidí si myslí, že je jejich počítač s operačním systémem Windows dokonale pod kontrolou a že do něho v uvozovkách nemůže proniknout žádný vir ani jeho část.

Ondřej Vomočil  |  10.04.2014 13:53

Článků: 1177 - stránka: 56 / 59
 <<  | 1 | ... | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 |  >>