[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Seznamu se v roce 2020 dařilo KE STAŽENÍ

Seznamu se v době koronakrize dařilo. Počáteční nervozitu z pandemie rychle rozptýlil přesun naprosté většiny uživatelů, konzumentů online produktů i zákazníků kamenných prodejen do online prostředí. Díky tomu Seznam dosáhl obratu necelých 5 miliard korun při nějakých 1,6 miliardy korun zisku před zdaněním a úroky. 

 

Seznamu se v roce 2020 dařilo (Zdroj: Seznam.cz)

Počáteční nervozitu z pandemie i příčiny pozdějších finančních úspěchů nastiňuje Pavel Zima, co-CEO Seznam.cz:

„Stejně jako spousta firem i Seznam se loni v březnu obával toho, co přijde. Pandemický rok ale přinesl velký zájem uživatelů o aktuální a důvěryhodné informace, které nacházeli právě na naší domovské stránce. To se promítlo do její návštěvnosti a zvýšené konzumace nejen našeho vlastního zpravodajského obsahu, ale i článků našich partnerů ve feedu. Díky nasazení obchodního týmu jsme dokázali reagovat na změny ve výši a složení inzertních investic našich klientů, což nám umožnilo splnit ambiciózně nastavený finanční plán.“

Zboží.cz

Vůbec nejlépe se v koroně dařilo e-commerce, platformu Zboží.cz nevyjímaje. Zima upřesňuje: služba Zboží.cz meziročně zvýšila nejen svou návštěvnost, a to na tři miliony reálných uživatelů měsíčně, ale v porovnání s předchozím rokem rostla ve výnosech ještě rychleji než celý e-commerce trh, a to o 35 %.  Díky tomu se uvažuje o vyčlenění Zboží.cz do samostatné produktové divize v rámci konglomerátu Seznamu, která by se mohla stát samostatným marketplace, což potvrzují i slovy ZimyV Česku se chceme ve spolupráci s tisícovkou e-shopů stát nákupní platformou konkurující velkým globálním hráčům

Mapy.cz

Mapám se při Covidu také dařilo. Ostatně zapojily se do boje proti němu, a to sice tak, že umožnily svým uživatelům sdílet polohu. Což ji dle všeho přineslo kol 500 000 nových uživatelů. Výrazně také posílily coby navigační aplikace, která zobrazuje plnohodnotnou dopravní mapu s rozšířenými možnostmi navigace. Seznam si od změn slibuje další nárůsty nových uživatelů. 

Ostatní platformy

  • Rostlo i vyhledávání, a to sice meziročně o 6 %. Seznam si slibuje lepší výsledky díky implementace technologie významových vektorů
  • osvědčily se nové diskuze na obsahových portálech Seznamu. Seznam jim přisuzuje vyšší zapojení uživatelů. Zima. říká: 

„Díky nim máme v diskuzích každý den přes 800 000 lidí. Tři měsíce po startu jsme hladce překročili hranici 50 000 příspěvků denně a rosteme dál. Patříme k jedné z nejpoužívanějších tuzemských diskuzních platforem, a jsme dokonce větší než český Twitter.“ 

„Autorům psaných článků umožní publikovat texty na domovské stránce a podobně jako vydavatelům ve feedu jim nabídne podíl z reklamy, která se na jejich obsahu zobrazí.“

Zdroje

  • Blog Seznam.cz

 

 

Tento program naleznete ke stažení v našem katalogu www.instaluj.cz

 

 

 

 

 

2021: co se nejčastěji googlovalo?

Google se v Česku v roce 2021 nejvíce zapotil při hledání pojmů spojených s koronavirovou pandemií, s masovým rozšířením kryptoměn a s tornádem na Moravě. Ale svá místa obhájily i stálice vyhledávání: politika, sport,...

20 GB za očkování? Ulož.to!

20 GB stahování dat plnou rychlostí nabízí sdílecí server Ulož.to. Činí tak v rámci kampaně Očkuj se s Ulož.to, která je cílena na podporu očkování proti koronaviru COVID-19. Uloz.to se tak přidává k řadě firem, které...

V testech pokročilých hrozeb nejlépe skóroval Avast/AVG

AV-Comparatives se v aktuálním testu ochran před pokročilými kyberhrozbami zaměřili na software velkých jmen. Testovali jak zabezpečení koncových bodů ve firemním prostředí, tak i spotřebitelský software určený pro domácí použití....

Seznam.cz varuje před extrémním počasím přímo ve vyhledávání

Vyhledávání Seznamu.cz nabídne widget Počasí.cz doplněný o varování Českého hydrometeorologického ústavu. Díky tomu budou uživatelé nejen okamžitě upozorněni na blížící se nebezpečí, ale také...


 
© 2005-2022 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama