[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Seznam, Televize Seznam a Stream.cz: škatule brandů, hejbejte se! KE STAŽENÍ

Branding je zapeklitá disciplína a nejedna firma se v něm může ztrácet. Disponujete-li videoobsahem, kanálem televize, televizním zpravodajstvím a subdoménou s TV programem, můžete být z toho jelen rychleji, než vyslovíte Seznam. A proto se Seznam pokusí opět sjednotit veškeré videoaktivity. A zkusí pod starou doménou Stream.cz. Ale...

 

 Seznam, Televize Seznam a Stream.cz: škatule brandů, hejbejte se! (Zdroj: Seznam.cz)

„Před dvěma lety vznikl videoportál Televizeseznam.cz, který na jednom místě nabízí jak náš vlastní, tak i partnerský obsah. Během velmi krátké doby se nám podařilo vytvořit silnou platformu pro distribuci a monetizaci videí českých tvůrců. Množství pořadů neustále rozšiřujeme a jsme otevření novým partnerům. Počet přehrání videí dosáhl loni 300 milionů a meziročně se zvýšil o sto procent. Rychlé tempo držíme i v tomto roce, kdy jsme za první čtyři měsíce už na 129 milionech,“

snaží se uvést téma šéf rozvoje byznysu Seznamu Igor Kalaš. Bohužel v domnělých úspěších zapomíná na to, co se skutečně děje - a to sice, že se Seznam snaží unifikovat všechen videoobsah pod jednu doménu - patrně i jedno jméno: Stream.cz

Stream.cz fungoval již dříve, coby platforma pro uživatelské videa. Seznam.cz službu koupil a posléze se snažil všechen videoobsah sjednotit pod doména televizeseznam.cz. Už tehdy mu ovšem podstata sjednocování kapku unikala, neboť étericky vysílaný kanál se jmenovat Seznam.cz TV

„Terestrická Televize Seznam spuštěná v lednu 2018 prošla v loňském a letošním roce výraznou programovou proměnou, která měla velmi pozitivní dopad na sledovanost televize. V lednu letošního roku jsme podle měření ATO měli měsíční divácký zásah 2 905 000 diváků. Kromě pořadů určených pro terestrické vysílání chceme divákům do budoucna nabízet i množství dalšího, primárně online obsahu, například bonusová videa, články týkající se samotných pořadů a další zajímavosti. Součástí programového schématu je navíc velké množství akvizičního obsahu, který není vzhledem k licenčním podmínkám dostupný pro online vysílání. I proto jsme se rozhodli obě platformy brandově odlišit,“ 

nijak neredukuje informační chaos Ivan Mikula, ředitel Televize Seznam.

Lze se jen domnívat, že online Televize Seznam se přesune na Stream.cz, zatímco tzv. terestrická Televize Seznam na podzim získá doménu televizeseznam.czna které diváci pak naleznou nejen živé vysílání Televize Seznam, ale i program televize a články k jednotlivým pořadům či zajímavosti z natáčení, tvrdí blog Seznamu.

Aktuální hláška o přesunu televizeseznam.cz na Stream.cz (Zdroj: televizeseznam.cz či Stream.cz)

Takže ještě jedna iterace pro finální pochopení:

  • online televizeseznam.cz se přesouvá na Stream.cz a
  • terestrická Televize Seznam se přesune na doménu televizeseznam.cz
  • obecný TV program všech televizních stanic snad stále najdete na tv.seznam.cz.

Zdroje

  • televizeseznam.cz
  • Stream.cz
  • Blog Seznam.cz
  • Seznam.cz

 

 

Tento program naleznete ke stažení v našem katalogu www.instaluj.cz

 

 

 

 

 

Chrome 94: nové centrum sdílení a kontroverzní Idle Detection API

Google Chrome se už po necelých čtyřech týdnech hlásí s novou verzí číslo 94. Je to tak, protože prohlížeč přešel z šestitýdenního vývojového cyklu na cyklus čtyřtýdenní. A to především v rámci...

Microsoft bude varovat před instalací Windows 11 na nepodporovaném hardwaru

Microsoft se neustále zamotává ve svých prohlášeních ohledně Windows 11, ne úplně podporovaného hardwaru, možnosti instalace nového systému a možnostech příjmu následujících aktualizací a podpory vůbec. Nově nechává...

S Windows 11 přijde i Office 2021

Microsoft chce využít synergie souběžné prezentace, a tak 5. října 2021 uvede nejen nový operační systém Windows 11, ale i kancelářský balík Office 2021 v podobě jednorázové licence. Přijde ve verzích pro MacOS, 64bitová i 32bitová Windows, v...

ČTÚ spouští NetTest, certifikovaný test internetu

Kvalita připojení k internetu se liší nejen mezi jednotlivými poskytovateli - co hůř - kolísá v čase u téhož. Navíc zákazníci jsou typicky v nevýhodné pozici: mohou sice rychlost připojení reklamovat, ale o tom, jak jejich reklamace dopadne či...


 
© 2005-2021 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama