[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Jak zkopírovat fotky a videa z Facebooku na Dropbox či Koofr?

Iniciativa Data Transfer Project nese další plody v podobě možnosti zkopírování fotek a videí na další velké platformy - a to sice Dropbox a Koofr. Díky tomu si nyní můžete nejen zálohovat audiovizuální obsah svého účtu na Facebooku jen tak pro každý případ - ale i pro případ, že byste jej chtěli na dobro opustit. Jak na to?

 

Facebook nově umožňuje zkopírování fotek a videí na Dropbox a Koofr

Data Transfer Project je dohodou mezi největšími macky globálního internetu (Google, Facebook, Twitter, Apple, Microsoft), která má usnadnit migraci uživatelů mezi jednotlivými ekosystémy. Nyní se k projektu připojují Dropbox a Koofr, díky čemuž získáváme nejen nové možnosti migrace, ale i zálohování fotek a videí. O bezpečnost přenášených dat se relativně nemusíte bát: i když Data Transfer Project stojí na otevřeném zdrojovém kódu, jsou všechny přenosy zabezpečeny silným šifrováním. 

odkliknete Menu - Nastavení a soukromí - Nastavení - Vaše informace na Facebooku - Zobrazit u položky Přeneste kopii svých fotek nebo videí - zadejte své heslo - vyberte cíl přesunu - vyberte obsah a pokračujte přes Další

Jak přenést fotky z Facebooku na Dropbox a Koofr?

  1. odkliknete Menu (ikonka šipky dolů); 
  2. vyberete Nastavení a soukromí
  3. vyberete Nastavení
  4. rozkliknete sekci Vaše informace na Facebooku
  5. vpravo - u položky Přeneste kopii svých fotek nebo videí - odklikněte Zobrazit
  6. budete vyzváni k autorizaci svého přihlášení - zadejte své heslo; 

V sekci přenosu kopií vybereme cíl přenos - Dropbox či Koofr

  1. v dalším okně Přesuňte kopii svých fotek nebo videí v sekci Vyberte cíl vyberte z roletky Vybrat cíl Dropbox nebo Koofr;
  2. vyberte požadovaný obsah z možností Fotky či Videa a pokračujte přes Další;
  3. Facebook vás přesměruje na stránku pro ověření připojení externího API Dropboxu či Koofru.

Dropbox si vyžádá autorizaci aplikace Facebook Data Transfer Project

Dropbox

  • Dropbox po přihlášení vygeneruje souhlas s datovým můstkem mezi Dropboxem a Facebookem - potvrďte tlačítkem Allow

V rozhraní Facebooku je přesun nutno znovu výslovně potvrdit

  • opět se objeví rozhraní Facebooku s nabídkou Potvrdit přesun - tu odklikněte;
  • v témže rozhraní je sekce Aktivita, kde se zobrazuje průběh přesunu i finální informace o provedení přesunu;
  • po přesunu se v sekci Aktivita zobrazí informace o přesunu a Facebooku vygeneruje notifikaci o přenesení fotek na Dropbox.

Koofr si vyžádá autorizaci aplikace Facebook Data Transfer Project

Koofr

Transfer dat na Koofr probíhá stejně jako na Dropbox:

  • je třeba se přihlásit na Koofr; 
  • Koofr vygeneruje souhlas s datovým přístupem Facebooku na Koofr;
  • potvrdíte Allow;
  • zobrazí se rozhraní Facebooku s tlačítkem, přes které je třeba Potvrdit přesun;
  • po provedení přesunu uživatele obdrží notifikaci o proběhnutí přesunu obsahu na Koofr (a záznam se zobrazí v sekci Aktivita).

Vzhledem k používaným označením jen upřesním, že původní fotky i videa zůstávají na Facebooku - na ostatní platformy jsou pouze zkopírovány.

Přenesené fotky najdete ve složkách Data Transfer (na Koofru) či Facebook Data Transfer (na Facebooku), a to roztříděné na podsložky 

  • Bez názvu; 
  • Fotky na Timeline; 
  • Instagram Photos; 
  • Mobilní příspěvky; 
  • Profilové obrázky a 
  • Úvodní fotky.

Zdroje: Facebook, Dropbox, Koofr

 

 

 

 

 

 

Jak přepnout na starý design Facebooku?

Redesign Facebooku příliš kladných ohlasů nevzbudil. Přeci jen místo relativně úsporného rozhraní, v němž se nejvíce místa dostávalo uživatelskému obsahu, nastoupilo rozhraní spíše stylu flat designu se zbytečně roztahanými prvky...

Jak vyhledat písničku pomocí Googlu?

Google jako úspěšný parazit pohlcuje a transformuje všechny vlivy kolem. Nenápadné okénko vyhledávání se tak stává branou mnoha rozličných funkcionalit, které se inicializují buď prostým vyhledávacím dotazem, nebo za pomoci...

Jak odstranit web z Google Analytics?

V Google Analytics se hromadí všechny služby/weby, ke kterým máte přístup. Jejich množství může zcela znepřehlednit používání Analytics, a tak není od věci zbytečné weby smazat. Jen pro upřesnění se bavíme o odstranění webu, nikoliv...

Jak otevírat Chrome a Edge vždy v anonymním režimu?

Google se vás snaží identifikovat na každičkém kroku. Když poprvé otevřete Microsoft Edge, první, co udělá, že vás přihlásí do prohlížeče účtem uživatele Windows nebo alespoň emailem lokálního účtu Windows. A to je jen takový...


 
© 2005-2020 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama