[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Jak zakázat push notifikace v Chrome? KE STAŽENÍ

Taky vás obtěžují neustálá oznámení webů či jejich neustálé nabídky k zobrazování oznámení. Problém není ve funkci samé, jen v jejím nastavení. A to není problém změnit. Podíváme se na to, jak zakázat push notifikace v Google Chrome a přitom zachovat zobrazování oznámení webů požadovaných.

 

Oznámení z klíčových webů mohou být užitečná, nabídky ze všemožných webů jsou spíše otravné...

Push notifikace nabízí široká škála webů s produktovými stránkami a zpravodajskými portály v čele. Pokud jen neustále odklikáváte Blokovat, pak můžete ušetřit spoustu času správným nastavení Chrome, aniž byste přitom přišli o oznámení, která vás opravdu zajímají.

V Nastavení - Zobrazit rozšířen nastavení - Ochrana soukromí - Nastavení obsahu - Oznámení najdeme veškeré úpravy chování push notifikací

  1. Otevřeme menu Chrome (ikonka tří teček vpravo nahoře); 
  2. zvolíme Nastavení
  3. rolujeme dolů k položce Zobrazit rozšířená nastavení…
  4. v kapitole Ochrana soukromí odklikneme okénko Nastavení obsahu
  5. vyhledáme položku Oznámení;
  6. označíme volbu Nepovolovat žádnému webu zobrazovat oznámení
  7. potvrdíme Hotovo.

Pokud chceme zachovat zobrazování push notifikací z konkrétních webů: 

  • tamtéž (Nastavení - Zobrazit rozšířen nastavení - Ochrana soukromí - Nastavení obsahu - Oznámení) odklikneme Spravovat výjimky...
  • vložíme adresu každé domény, ze které chceme přijímat oznámení (např. v podobě hattrick.org) a udělíme jí výchozí chování (Povolit/Blokovat); 
  • pokud doména různě přesměrovává na své subdomény (v daném případě doména využívá celé spektrum subdomén typu www93.hattrick.org, www74.hattrick.org atd.), bude se nás prohlížeč znovu dotazovat na volbu chování pro každou z těchto subdomén.

 

 

Tento program naleznete ke stažení v našem katalogu www.instaluj.cz

 

 

 

 

 

Facebook: jak vytvořit formulář pro sběr kontaktů na firemní stránce?

Klíčovou metodou získávání zákazníků je sběr kontaktů. Web k tomu typicky používá formuláře. A svůj formulář nabízí i firemní Facebook. Jen se musíte ke formuláři proklikat, správně ho vyplnit a umět publikovat. Jak na to? ...

Kdo uvaří a doveze? Odpoví Mapy Google

Polífku ze sáčku vaříte jako šéfkuchař Čenda, otvírání sardinek už zvládáte na Gagarina a ještě vám fungují chuťové buňky? Pak je možná na čase vzdát kulinářské pokusy a ony zbývající buňky svěřit do...

Jak odložit Gmail na konkrétní čas?

Gmaily se dají odkládat už dlouho. Ovšem nativně, přímo v aplikaci, bez intervence online nástrojů třetích či doplňků vyžadujících běh browseru a počítače to umí cca rok. Za tu dobu se fičurka lehce vyvinula. Co je na ní vskutku nejlepší, je...

Jak v Chrome povolit PiP - obraz v obraze?

Vývojáři Chrome už osvobodili PiP (alias Picture-in-Picture, česky obraz v obraze). Dřívější implementaci v podobě minipřehrávače pohybovatelného pouze na prostoru stránky YouTube nahrazuje plnohodnotný PiP přehrávač obsahu z jakéhokoliv zdroje, volně pohybovatelný...


 
© 2005-2020 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama