[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Jak nahlédnout na nový YouTube a obarvit ho do černa?

Google má neustále v pácu designové změny a placatění, kterému říká Material Design. Ať už jste nenavistníci Material Designu, či nepoučitelní milovníci všeho nového, jedna fičurka vám pomůže všem zbavit se běloby YouTube propalující se do sítnice - temný režim. Jak spustit temný režim a jak nakouknout pod pokličku designového vývoje YouTube?

 

YouTube v aktuální podobě - bílý

  • z Internetového obchodu Chrome nainstalujete rozšíření EditThisCookie
  • navigujete na YouTube

Přes ikonku EditThisCookie navigujete k youtube.com | PREF a do řetězce Hodnota přidáte sekvenci &f6=34

  • editujete cookies přes odkliknutí ikonky EditThisCookie:
    • najdete položku youtube.com | PREF
    • rozkliknete a
    • do pole Hodnota za aktuální řetězec vložíte ještě řetězec &f6=34
  • změnu cookie potvrdíte odkliknutím zelené fajfky dole; 
  • znovunačtete YouTube;

Prvky se roztáhnout, linie zmizí a zmizí i šedé podbarvení pole videí

  • prvky se roztáhnout, linie zmizí a zmizí i šedé podbarvení pole videí; 

V nastavení profilu aktivujete temný režim pod položkou Dark Mode

  • v nastavení profilu YouTube pod ikonkou uživatele odklikněte položku Dark Mode
  • YouTube vás ještě informuje, že: „Temný režim přepne světlé plochy do temna, což se zvláště hodí v noci. Vaše nastavení temného režimu se uloží pouze v aktuálním prohlížeči.“
  • povolte temný režim přes Activate Dark Mode.

Konečně přichází Temný režim

A YouTube je po letech vypalování sítnic konečně černé. Ne, že by všechno fungovalo - například hledaný výraz se vykresluje černým fontem na černém pozadí hledacího pole, ale co už. Ti, které černá verze či její nedodělky omrzí, se mohou vrátit k běžnému zobrazení buď reverzním postupem či ještě rychleji v pravém dolním rohu okna YouTube přes malou ikonku běžícího panáčka, hlásajícího Obnovit klasický YouTube. Všichni ostatní ať příchod temného režimu oslaví Paint It Black od Rolling Stones

No colors any more, I want them to turn black

 

 

 

 

 

Facebook: jak vytvořit formulář pro sběr kontaktů na firemní stránce?

Klíčovou metodou získávání zákazníků je sběr kontaktů. Web k tomu typicky používá formuláře. A svůj formulář nabízí i firemní Facebook. Jen se musíte ke formuláři proklikat, správně ho vyplnit a umět publikovat. Jak na to? ...

Kdo uvaří a doveze? Odpoví Mapy Google

Polífku ze sáčku vaříte jako šéfkuchař Čenda, otvírání sardinek už zvládáte na Gagarina a ještě vám fungují chuťové buňky? Pak je možná na čase vzdát kulinářské pokusy a ony zbývající buňky svěřit do...

Jak odložit Gmail na konkrétní čas?

Gmaily se dají odkládat už dlouho. Ovšem nativně, přímo v aplikaci, bez intervence online nástrojů třetích či doplňků vyžadujících běh browseru a počítače to umí cca rok. Za tu dobu se fičurka lehce vyvinula. Co je na ní vskutku nejlepší, je...

Jak v Chrome povolit PiP - obraz v obraze?

Vývojáři Chrome už osvobodili PiP (alias Picture-in-Picture, česky obraz v obraze). Dřívější implementaci v podobě minipřehrávače pohybovatelného pouze na prostoru stránky YouTube nahrazuje plnohodnotný PiP přehrávač obsahu z jakéhokoliv zdroje, volně pohybovatelný...


 
© 2005-2020 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama