[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Facebook: jak vytvořit formulář pro sběr kontaktů na firemní stránce?

Klíčovou metodou získávání zákazníků je sběr kontaktů. Web k tomu typicky používá formuláře. A svůj formulář nabízí i firemní Facebook. Jen se musíte ke formuláři proklikat, správně ho vyplnit a umět publikovat. Jak na to?

 

Facebook nabízí firmě i akviziční formulář pro sběr kontaktů - samozřejmě v rámci placeného umístění (Zdroj: Facebook)

  1. Na stránce firmy zvolíte Nástroje pro zveřejňování v horním menu. Někdy menu není celé rozbalené a je to v položkách skrytých pod šipkou.
  2. přejděte do sekce Formulář pro reklamy pro potenciální zákazníky
  3. pokud máte CRM, vyhledejte a zkuste připojit v sekci Nastavení pro data o potenciálních zákaznících
  4. zamiřte do Knihovna formulářů a dejte Vytvořit;
  5. vyberte Nový formulář
  6. vyberte Typ formuláře - optimálně vyšší objem kvůli snazšímu vyplnění na mobilu; 
  7. vyplňte Úvodní informaceNázev, Text a vložte obrázek; 
  8. zvolte otázky - defaultně jsou tam email, jméno - přidejte další pole pro telefon; 
  9. v Sekci Zásady ochrany osobních údajů, vyplňte Název odkazu Zásady ochrany osobních údajů a přidejte URL směřující na Zásady ochrany osobních údajů firmy (v rámci zjednodušení ty na firemním webu;
  10. následuje Stránka s poděkováním - krom textu můžete vložit tlačítko i pro přímé zavolání na akviziční telefon či do něj lze vložit odkaz na web firmy;
  11. formulář uložíte přes Ukončit a
  12. zveřejníte tím, že ho dáte Propagovat - jde o placené umístění.

Je to spousta kroků a následují další v reklamním rozhraní Facebook Business Manager. Nebojte se obrátit na profesionála, který se sociálními sítěmi zabývá. Jen mu nachystejte přístup na firemním profil s úrovní správ Editor či Správce stránky - a stejně oprávovaný přístup do Business Manageru.

Nic není problém naťukat, když se ví, jak na to!

Zdroje: Facebook

 

 

 

 

 

Jak přepnout na starý design Facebooku?

Redesign Facebooku příliš kladných ohlasů nevzbudil. Přeci jen místo relativně úsporného rozhraní, v němž se nejvíce místa dostávalo uživatelskému obsahu, nastoupilo rozhraní spíše stylu flat designu se zbytečně roztahanými prvky...

Jak vyhledat písničku pomocí Googlu?

Google jako úspěšný parazit pohlcuje a transformuje všechny vlivy kolem. Nenápadné okénko vyhledávání se tak stává branou mnoha rozličných funkcionalit, které se inicializují buď prostým vyhledávacím dotazem, nebo za pomoci...

Jak odstranit web z Google Analytics?

V Google Analytics se hromadí všechny služby/weby, ke kterým máte přístup. Jejich množství může zcela znepřehlednit používání Analytics, a tak není od věci zbytečné weby smazat. Jen pro upřesnění se bavíme o odstranění webu, nikoliv...

Jak otevírat Chrome a Edge vždy v anonymním režimu?

Google se vás snaží identifikovat na každičkém kroku. Když poprvé otevřete Microsoft Edge, první, co udělá, že vás přihlásí do prohlížeče účtem uživatele Windows nebo alespoň emailem lokálního účtu Windows. A to je jen takový...


 
© 2005-2020 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama