[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Facebook: jak vytvořit formulář pro sběr kontaktů na firemní stránce?

Klíčovou metodou získávání zákazníků je sběr kontaktů. Web k tomu typicky používá formuláře. A svůj formulář nabízí i firemní Facebook. Jen se musíte ke formuláři proklikat, správně ho vyplnit a umět publikovat. Jak na to?

 

Facebook nabízí firmě i akviziční formulář pro sběr kontaktů - samozřejmě v rámci placeného umístění (Zdroj: Facebook)

  1. Na stránce firmy zvolíte Nástroje pro zveřejňování v horním menu. Někdy menu není celé rozbalené a je to v položkách skrytých pod šipkou.
  2. přejděte do sekce Formulář pro reklamy pro potenciální zákazníky
  3. pokud máte CRM, vyhledejte a zkuste připojit v sekci Nastavení pro data o potenciálních zákaznících
  4. zamiřte do Knihovna formulářů a dejte Vytvořit;
  5. vyberte Nový formulář
  6. vyberte Typ formuláře - optimálně vyšší objem kvůli snazšímu vyplnění na mobilu; 
  7. vyplňte Úvodní informaceNázev, Text a vložte obrázek; 
  8. zvolte otázky - defaultně jsou tam email, jméno - přidejte další pole pro telefon; 
  9. v Sekci Zásady ochrany osobních údajů, vyplňte Název odkazu Zásady ochrany osobních údajů a přidejte URL směřující na Zásady ochrany osobních údajů firmy (v rámci zjednodušení ty na firemním webu;
  10. následuje Stránka s poděkováním - krom textu můžete vložit tlačítko i pro přímé zavolání na akviziční telefon či do něj lze vložit odkaz na web firmy;
  11. formulář uložíte přes Ukončit a
  12. zveřejníte tím, že ho dáte Propagovat - jde o placené umístění.

Je to spousta kroků a následují další v reklamním rozhraní Facebook Business Manager. Nebojte se obrátit na profesionála, který se sociálními sítěmi zabývá. Jen mu nachystejte přístup na firemním profil s úrovní správ Editor či Správce stránky - a stejně oprávovaný přístup do Business Manageru.

Nic není problém naťukat, když se ví, jak na to!

Zdroje: Facebook

 

 

 

 

 

Jak na screenshot webu bez nástrojů v Chrome?

Právě jste zakoupili nový iPhone, u kterého se eshop seknul o dvě nuly, a potřebujete zdokumentovat cenu veřejně deklarovanou na internetu dříve, než to opraví? A nemáte po ruce nic než Chrome? Ale to nevadí, neboť i Chrome samotné vám nascreenuje klidně i celou plochu zobrazené...

Jak sabotovat interaktivní reklamy v Chrome?

Chrome umožňuje blokovat některé reklamy. Proti některým dokonce veřejně brojí. Vzhledem k tomu, že je to dítko reklamního mega obra, tak je v boji proti reklamám velice vybíravé. Brojí jen proti těm, jejichž technologie se napojené služby Googlu už zbavily. A jiné...

Video v klidu: jak se zbavit všech rušivých podnětů v Chrome?

Portály nabízející sledování vizuální produkce zdarma trpí mnoha neduhy. Pokoušejí se o kryptotěžbu, přesměrovávají návštěvníka na celé spektrum jiných, závadných webů a jsou přeplácané reklamou....

Jak spustit nový výběr profilů v Chrome?

Instalace Chrome, které využívá vícero uživatelů, mnohdy začínají tím, že se musíte přepnout do svého profilu. Právě v těchto případech se bude hodit nový výběr profilů, který umožňuje snadnou identifikaci uživatelského účtu pomocí...


 
© 2005-2020 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama