[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

AVG TuneUp: Avast Cleanup Premium s jinými popisky

Spojení Avastu a AVG už v momentu realizace napovídalo, že dojde i k nějaké konvergenci. Otázkou bylo, k jak velké konvergenci povede? Vzájemnému propůjčení nejúčinnějších technologií mezi produkty? Společnému vývoji produktů běžících na jiných jádrech? Nebo vývoji jedné produktové řady, která bude brandována dvakrát jinak? Jisté indicie skýtá AVG TuneUp.

 

Obrazovka AVG TuneUp něco strašlivě připomíná... ale nepřipomíná, tj. totiž obrazovka Avast Cleanup Premium!

V rámci zvědavosti jsme vyzkoušeli druhý optimalizátor společnosti Avast: AVG TuneUp, Přece jen to, co jsme se při pokusu vyzkoušet Avast Cleanup Premium dozvěděli, nás moc nepotěšilo. Že by se Avast vydal nadvakrát vydal tak nepovedenou marketingovou cestou? Odpověď netřeba odkládat - zní prostě ano.

AVG TuneUp není Avast Cleanup Premium přetáhnutý přes kopírák. AVG TuneUp je prostě jen Avast Cleanup Premium s jinými popisky - a to především brandovým označením. Jinak označující jednotlivých funkcí, problémů a řešení jsou samozřejmě úplně tytéž.  

Největší rozdílů - a zároveň objektů posměchu - najdeme v části nabídek licencí AVG TuneUp

Bohužel i úplně stejná je funkčnost. Jakákoliv funkce v kterékoliv kategorii otevírá pouze nabídku licencí produktu. V rámci srandy najdeme největší rozdíly právě tady:

  • Avast Cleanup Premium nabízí roční licenci za 33 Kč měsíčně, tj. 390 Kč ročně - AVG TuneUp pak totéž nabízí za 67 Kč měsíčně, respektive 799 Kč ročně (časový odstup recenzí činí 2 dny, kdy nedošlo ke krachu české koruny, který by snad rozdíl ospravedlňoval); 
  • Avast Cleanup Premium nabízí předplatné na 2 roky 31 Kč měsíčně, čili nějakých 749 Kč za období - AVG TuneUp trumfuje 62 Kč měsíčně, což se rovná 1499 Kč za období;
  • a v rámci úplnosti: Avast Cleanup Premium doporučuje roční licenci, AVG TuneUp licenci dvouletou. 

Závěr 

Obě verze čističů skýtají jen letmé nahlédnutí stínů za oponou, za kterou je možno vstoupit až zakoupením plné verze. Bezplatná verze je buď zcela k ničemu, nebo alespoň podmíněná zadáním osobních údajů vč. čísla kreditní karty či PayPal účtu a případným stržením ceny roční licence po dvou měsících používání. 

Dle podoby obou aplikací se dá snadno usoudit, že nejsou cíleny na koncového zákazníka v podobě běžného uživatele. Maximálně představují položku v rámci nabídek mnohonásobných licencí hlavních zabezpečovacích produktů pro střední firmy až velké korporace. Tam mohou vyjímat coby položky k zakoupeným licencím, či alespoň odběrateli poskytovat dojem, že si vyjednal lepší podmínky, když tyto čističe dostal v podstatě zdarma k původní poptávce, která zahrnovala pouze bezpečnostní balíky AVG či Avast.

V případě  AVG TuneUp se vzhledem k jeho cenám ještě více než u Avast Cleanup Premium  vnucuje pouze odkázat běžného zákazníka ke kategorii Čištění počítače, kde si sám vybere aplikace levnější a s příznivější licencí. 

 

 

 

 

 

Panda Dome Premium: tentokrát ne

Panda Dome Premium je nejbohatším aplikačním chumlem aplikací. Problém je v tom, že někdy nejsou ani bezpečnostní, ani nepostradatelné. Pandě se prostě v poslední době moc nedaří, a to nejen v designu aplikací, ale především v testech nezávislých...

Smart Game Booster: rychlá pomoc pro hráče

Smart Game Booster je jednoduchou odpovědí na potřebu maximálního výkonu komplikovanou špatně nastaveným systémem Windows. Umožňuje nejen povypínat spuštěného procesy a služby, ale i udržovat aktuální ovládače, defragmentovat disk, přenastavit celou řadu...

Driver Booster 7: spolehlivý parťák

Driver Booster od IObitu se dlouhodobě zaměřuje na problematiku aktualizace ovládačů. Ta se nemusí každému jevit coby akutní. Nicméně hráči, provozovatelé zabezpečených a stabilních systémů a správci podnikového IT ví o ovládačích své....

BullGuard Premium: stále ostrý, ale delší dobu necvičený

Původně dánský buldoček zahání kybergrázly od oken Windows už od roku 2001. Od té doby se mnohokrát osvědčil v testech antivirových laboratoří. Jeho zuby mají stále ďábelský stisk, ovšem některé z osvojených kousků už nemají...


 
© 2005-2020 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama