[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Tetris: padající kostičky zapadnou do příběhu na filmovém plátně

Nejklasičtější logická arkáda Tetris dostane podobu celovečerního hraného filmu. Do propletení padajících kostiček příběhem, postavami, zápletkou a vyústěním se dle Wall Street Journal pustí společnost Threshold Entertainment. Ať už jde o poprask, budoucí hit/propadák, či jen kachnu – dosahuje už nyní epických rozměrů.

 

Tetris: jakpak kostičky zapadnou do filmového příběhu?

Pokud by někdo měl vědět, jak převést hru na filmové plátno, asi to bude Threshold Entertainment. Je to společnost stojící za produkcí filmů na motivy Mortal Kombat. Tematičnost projektu by producentům měli ohlídat partneři z Tetris Company. Záměrem obou týmů je vzkřísit slávu herní značky Tetrisu při příležitosti třicetiletého výročí jeho vzniku a vytvořit tematický sci-fi biják. Larry Kasanoff, šéf Threshold Entertainment, projekt komentuje: Každý ví, že Tetris je jedním z nejznámějších a nejmilovanějších brandů světa. A to, co nikdo nedokáže odhadnout, je velkolepý sci-fi příběh, který chystáme odvyprávět. Právě to je na tom tak vzrušující.

Jak se Tetris probojoval do všeobecného povědomí, připomíná šéf Tetris Company Henk Rogers: To, co začalo jako jednoduchá, logická hra před třiceti lety, je dnes součástí globální kultury. Tetris se stal pojítkem všech lidí bez ohledu na věk a zázemí díky naší vrozené touze vnutit chaosu jakýsi řád. Ovšem značka a nadšení nestačí, producenti budou muset převést dvouprostorové puzzle padajících kostiček do podívané, u které diváci vydrží sedět dvě hodiny. To si uvědomuje i Kasanoff a prohlašuje: Nebude to film o čárkách běhajících po obrazovce. Nejsme až tak velcí fanoušci geometrických tvarů... Máme připraven epický příběh na pozadí tématu Tetris, který z něj učiní vyloženě imaginativní záležitost.

Snahy o převedení her na filmová plátna zatím končily různě. Obrovského úspěchu dosáhly Lara Croft - Tomb Raider, série Resident Evil a první Silent Hill. Spíše pochybně skončily Hitman, Max Payne a Doom. Threshold Entertainment se o vrtkavosti sázky na značku už přesvědčila sama. Zatímco první Mortal Kombat byl jednoznačně úspěšný, Mortal Kombat 2: Vyhlazení se stal čímsi, co komunita na ČSFD označuje jako filmový klystýr s nejtrapnějším záporákem v dějinách kinematografie.

Než se informace kolem filmového zpracování vyvrbí, můžeme nahlédnout do představ fans na YouTube.

Zdroje: Wall Street Journal, The Verge

 

 

 

 

 

LibreOffice 6.4: rychlejší, příjemnější

Největší svobodný kancelářský balík s nejširší podporou a nejrychlejším vývojem dostává prvenství ve své kategorii a povyšuje na menší-větší verzi - tedy na úrovni desetinky...

Avast uklízí po kauze Jumpshot

Avast reaguje na kauzu kolem prodeje dat shromažďovaných mimo jiné i jeho bezplatnými produkty Avast Free Antivirus a AVG AntiVirus FREE. Kauza spojená se jménem dceřiné společnosti Jumpshot, která fakticky data prodávala, stála Avast pokles ceny akcií na burze,...

Antiviry budou chránit Windows 7 další 2 roky

Konec podpory Windows 7 ze strany Microsoftu rozvířil poklidné vody internetového života. Zatímco mnozí se domnívají, že konec podpory vývojáře nic neznamená, experti na IT security z nezávislých laboratoří AV-TEST kontaktovali vývojáře objektů,...

Avast prodával své uživatele marketérům

Každé ZADARMO bývá zaplaceno. Což právě dokázal Avast všem uživatelům antivirů Avast FREE a AVG FREE. Jak se portálu PCMag a Motherboard podařilo zjistit, prodával Avast data shromážděná mimo jiné i prostřednictvím bezplatných verzí produktů Avast...


 
© 2005-2020 PS Media s.r.o. - digital world