[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Tetris: padající kostičky zapadnou do příběhu na filmovém plátně

Nejklasičtější logická arkáda Tetris dostane podobu celovečerního hraného filmu. Do propletení padajících kostiček příběhem, postavami, zápletkou a vyústěním se dle Wall Street Journal pustí společnost Threshold Entertainment. Ať už jde o poprask, budoucí hit/propadák, či jen kachnu – dosahuje už nyní epických rozměrů.

 

Tetris: jakpak kostičky zapadnou do filmového příběhu?

Pokud by někdo měl vědět, jak převést hru na filmové plátno, asi to bude Threshold Entertainment. Je to společnost stojící za produkcí filmů na motivy Mortal Kombat. Tematičnost projektu by producentům měli ohlídat partneři z Tetris Company. Záměrem obou týmů je vzkřísit slávu herní značky Tetrisu při příležitosti třicetiletého výročí jeho vzniku a vytvořit tematický sci-fi biják. Larry Kasanoff, šéf Threshold Entertainment, projekt komentuje: Každý ví, že Tetris je jedním z nejznámějších a nejmilovanějších brandů světa. A to, co nikdo nedokáže odhadnout, je velkolepý sci-fi příběh, který chystáme odvyprávět. Právě to je na tom tak vzrušující.

Jak se Tetris probojoval do všeobecného povědomí, připomíná šéf Tetris Company Henk Rogers: To, co začalo jako jednoduchá, logická hra před třiceti lety, je dnes součástí globální kultury. Tetris se stal pojítkem všech lidí bez ohledu na věk a zázemí díky naší vrozené touze vnutit chaosu jakýsi řád. Ovšem značka a nadšení nestačí, producenti budou muset převést dvouprostorové puzzle padajících kostiček do podívané, u které diváci vydrží sedět dvě hodiny. To si uvědomuje i Kasanoff a prohlašuje: Nebude to film o čárkách běhajících po obrazovce. Nejsme až tak velcí fanoušci geometrických tvarů... Máme připraven epický příběh na pozadí tématu Tetris, který z něj učiní vyloženě imaginativní záležitost.

Snahy o převedení her na filmová plátna zatím končily různě. Obrovského úspěchu dosáhly Lara Croft - Tomb Raider, série Resident Evil a první Silent Hill. Spíše pochybně skončily Hitman, Max Payne a Doom. Threshold Entertainment se o vrtkavosti sázky na značku už přesvědčila sama. Zatímco první Mortal Kombat byl jednoznačně úspěšný, Mortal Kombat 2: Vyhlazení se stal čímsi, co komunita na ČSFD označuje jako filmový klystýr s nejtrapnějším záporákem v dějinách kinematografie.

Než se informace kolem filmového zpracování vyvrbí, můžeme nahlédnout do představ fans na YouTube.

Zdroje: Wall Street Journal, The Verge

 

 

 

 

 

Mistral Small 3: malý, ale s velkými možnostmi

Francouzští vývojáři Mistral, známí svou láskou k open-source, přichází s novým AI modelem Mistral Small 3. S 24 miliardami parametrů je sice menší než konkurenční obři, zato však nabízí rychlost, nízké...

DeepSeek R1 a Qwen2.5-Max: přijde osvěžení AI z Číny?

Nové AI modely DeepSeek R1 a Qwen2.5-Max představují dva odlišné přístupy k tréninku a provozním nárokům, které by mohly zásadně ovlivnit budoucí vývoj umělé inteligence. Zatímco DeepSeek R1 se profiluje jako model postavený na...

Grok od xAI: první kroky v podobě samostatné aplikace

Grok, umělý inteligentní asistent od společnosti xAI, udělal další krok na cestě k větší dostupnosti. Coby samostatná aplikace se šíří na další platformy. Co Grok nabídne, kde ho již můžeme vyzkoušet a co teprve přijde? ...

VLC otitulkuje i neotitulkované... samozřejmě s pomocí AI

Nejhorší je, když najdete filmovou perlu, ale nemáte k ní titulky. A když už je najdete, tak nesedí. A i když ve VLC posunete jejich časování vůči časování zvukové stopy, tak se ty stopy neustále rozcházejí - a to dokonce nikoliv symetricky. To pak...


 
© 2005-2025 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama