[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Seznam Vás v tom nenechá!

Jste v tom? Tak nebojte. Seznam vás v tom nenechá. Tedy pokud za to nenechání nepočítáte něco víc než jenom peníze. A ani ty peníze nejsou tak úplně peníze, ale spíš prostor na reklamu. A ani ten reklamní prostor nebude úplně celý zadarmo, ale třeba jen 50 % z něj. Ale i tak jde o príma příležitost, která vám pomůže nakopnout byznys zasažený koronavirem. V čem tkví?

 

Krasty potěší nejen střední firmy, ale snad i nějakého živnostníka (Zdroj: Seznam.cz)

„Po každé krizi, ať už je sebevětší, vždy následuje období oživení, rychlého růstu a opětovné prosperity. Podnikatelé a podnikatelky, prosím, vydržte. Nenecháme vás v tom.“ Ivo Lukačovič, zakladatel Seznamu

Seznam.cz je pro mnoho firem a podnikatelů důležitým obchodním partnerem. Uvědomujeme si, že se aktuální koronavirová krize na spoustě našich klientů podepíše, ať už tím, že jim klesnou tržby, nebo že budou muset i přes pokles příjmů nadále platit své fixní náklady, chápe nelehkou situaci podnikatelů Tomáš Kapalín, CEO Seznamu. Proto je chceme podpořit v opětovném nastartování jejich byznysu tím, že jim poskytneme reklamní prostor s výraznou slevou, či zcela zdarma.

Pro koho je kampaň určena?

Benefitory kampaně Nenecháme vás v tom mají být živnostníci, malé a střední firmy v ČR, jejichž podnikání bylo vlivem šíření koronaviru nejvíce zasažené. Podle tiskové zprávy se jedná o cestovní a realitní kanceláře, restaurace, provozovatele ubytování, malovýrobu i mnoho dalších. Pomoc mohou čerpat české firmy s transparentní a bezúhonnou historií.

Přesný termín zahájení pomoci malému českému byznysu zatím není znám. Bude zveřejněn na webu nenechame-vas-v-tom.cz. Pro některá odvětví bude dávat smysl začít propagovat své služby ihned, některé subjekty naopak budou potřebovat podporu až po skončení nouzového stavu a zavedených restrikcí. Reklamní prostor tedy budeme nabízet individuálně s ohledem na potřeby jednotlivých firem a živnostníků, vysvětluje nutnost individuálně diferenciované pomoci Aneta Kapuciánová, mluvčí Seznamu.

Jak lze prostředky čerpat?

Při rozdělování pomoci chce být Seznam maximálně férový. Seznam připravuje jednoduchý a spravedlivý skóring firem zasažených důsledky koronaviru. Formu čerpání aktuálně zpracovává právní tým firmy. Může se jednat o dar, významnou slevu na zakoupený reklamní prostor či jinou podobu, která však bude v souladu s platnou legislativou.

Zatím je v jednání podoba slevy na reklamní prostor na službách Seznamu v rozsahu 50 - 100 %. Velkou roli sehrají faktory typu:

  • kterých reklamních služeb konkrétně se bude kampaň Nenecháme vás v tom týkat; 
  • jak velká bude sleva na zakoupený prostor;
  • jaké další podmínky se k poskytnutým slevám budou vázat - a to včetně okolnosti nejdůležitější - na které firmy konkrétně se sleva vztahuje.

Podané ruce Seznamu dostaly podobu ucelené kampaně Nenecháme vás v tom (Zdroje: Blog Seznam.cz)

Zdroje: Seznam.cz, Blog Seznam.cz, Nenechame-vas-v-tom.cz

 

 

 

 

 

Kyberobrana varuje před podvodnými nabídkami pomoci

Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost varuje před zákeřným sociálním inženýrstvím snažícím se dostat do IT sítí cílených subjektů malware pod rouškou solidárních nabídek bezplatného či...

COVID-19 ucpává internetové přípojky

Koronavirus ucpává nejen horní cesty dýchací a prostor veřejné diskuze, ale také internetové přípojky. Karanténa rapidně zvyšuje využívání internetu, a to vede k poklesu jeho svižnosti. Kvůli zachování operativních kapacit...

Doporučené dopisy zdarma: přes datovku a právě teď

Mimořádná situace si žádá mimořádných opatření. Poštovní datová zpráva, ekvivalent doporučeného dopisu, je nyní zdarma, a to i pro komunikaci mezi občany a firmami. Chcete-li mít zdarma ověřené doručení liebesbriefů milovaným a...

CIA kyberslídila v Číně

Čínská antivirová společnost Qihoo 360 obvinila americkou kontrarozvědku z dlouhodobé špionáže strategických sektorů Čínské lidové republiky. Předmětem zvýšeného zájmu byla energetika, letectví, internetové společnosti a...


 
© 2005-2020 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama