Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se a vlastní diskuzePreferenční tlačítko typu To se mi líbí zavádí i Seznam.cz. Jmenuje se Líbí se. Dostalo podobu srdíčka. Vyjadřuje čtenářův zájem o konkrétní článek. Kromě vnitřní hodnoty pro redakci stojící za článkem samozřejmě ovlivní i doporučovací algoritmus, který určuje prioritu obsahů na stránkách Seznamu. V začátku s ním budou pracovat pouze weby Seznamu, posléze ovlivní zobrazování obsahu na portálech Seznamu z partnerských webů.
Srdíčko Líbí seSeznam chce zvýšit zapojení svých čtenářů, apelovat jejich reakci, tím pádem posílit návraty a užší vazbu s médiem. A to nejen u svých portálů (Novinky.cz, SeznamZpravy.cz, Proženy.cz...), ale i u obsahu, na jehož distribuci se podílí. Typicky jsou to obsahové weby zobrazované na hlavní straně Seznam.cz.
Srdíčka Líbí se už zobrazují. Zatím je najdeme na obsahových webech Seznamu a u konkrétních článků z těchto webů zobrazovaných na Seznam.cz. Nasazení je zatím v naprostých začátcích. Srdíčko Líbí se se u textů ještě ani neprobojovalo na úroveň sdílecích tlačítek Facebooku a Twitter, která se nacházejí mezi titulkem a titulním obrázkem článků. Zatím se musí spokojit s místem na úplném konci článku. A je otázkou, kolik čtenářů v netrpělivé době k němu vůbec dojde. Diskuze v novémAlternací lajkovacího tlačítka Facebooku to nekončí. Seznam nasazuje i nový modul pro diskuze, který má nahradit a unifikovat předchozí podoby diskuze napříč všemi obsahovými portály Seznamu. Nové diskuze se testují už od července na webu Proženy.cz. Diskuze v novém pojetí vyžadují přihlášení účtem Seznamu. Jsou designovány ve vzdušném stylu - milovníci hutnosti informací se budou kapku vztekat. Využívají odpovědí, zkracování rozsahu odpovědí, preferování odpovědí pomocí srdíček a řazení podle oblíbenosti a času přidání. Retence aneb udržení uživateleSeznam oběma funkcemi cílí na profesionální práci s distribucí mediálního obsahu úzce navázaného na reklamní služby. A v konečném důsledku si slibuje vyšší zapojení čtenáře, jeho užší vztah s mediálním komplexem a častější návraty. To potvrzují slova Matěje Huška, šéfa domovské stránky Seznam.cz a obsahových služeb:
Nejen pro weby SeznamuHlavní strana Seznam nezobrazuje - a nedoporučuje - jen obsahy svých služeb, ale také mnoha dalších partnerů. Proto po úspěšných testech nabídne obě fičury i externím partnerům. A to sice nejdřív těm, kteří se Seznamem spolupracují a jejichž obsah se už nyní vypisuje na domovské straně Seznam.cz automatizovaně pomocí feedu. A Implementace vlivu lajkovacích tlačítek bude relativně jednoduchá. Necháme se překvapit, jak vývojáři pojmou vliv diskuzí na doporučovací algoritmus článků na první straně Seznamu. Zdroje
Daniel Beránek, 10.09.2020 15:17 Aktualizace AI generátoru obrázků od Freepiku přináší revoluční zlepšení v rychlosti a fotorealističnosti, což umožní grafickým designérům, marketérům a grafikům tvorbu vizuálů s nepřekonatelnou přesností a detaily. Jaké možnosti... Spotify rozšiřuje hranice personalizované hudby zaváděním AI playlistů, což je beta funkce umožňující Premium uživatelům ve Spojeném království a Austrálii transformovat jakýkoliv nápad na perfektně na míru šitý playlist. Díky... Microsoft a OpenAI chystají postavit datacentrum se superpočítačem za 100 miliard dolarů. Ambiciózní projekt, známý jako Stargate, slibuje posunout hranice toho, co je možné v datovém zpracování a umělé inteligenci. S plánovaným spuštěním... Svět technologií je opět v pohybu, přičemž gigant Google vážně uvažuje o zásadním kroku - zpoplatnění pokročilých funkcí vyhledávání, které využívají umělou inteligenci (AI). Takovýto krok by mohl změnit základy toho, jak... |