
Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se a vlastní diskuzePreferenční tlačítko typu To se mi líbí zavádí i Seznam.cz. Jmenuje se Líbí se. Dostalo podobu srdíčka. Vyjadřuje čtenářův zájem o konkrétní článek. Kromě vnitřní hodnoty pro redakci stojící za článkem samozřejmě ovlivní i doporučovací algoritmus, který určuje prioritu obsahů na stránkách Seznamu. V začátku s ním budou pracovat pouze weby Seznamu, posléze ovlivní zobrazování obsahu na portálech Seznamu z partnerských webů.
Srdíčko Líbí seSeznam chce zvýšit zapojení svých čtenářů, apelovat jejich reakci, tím pádem posílit návraty a užší vazbu s médiem. A to nejen u svých portálů (Novinky.cz, SeznamZpravy.cz, Proženy.cz...), ale i u obsahu, na jehož distribuci se podílí. Typicky jsou to obsahové weby zobrazované na hlavní straně Seznam.cz.
Srdíčka Líbí se už zobrazují. Zatím je najdeme na obsahových webech Seznamu a u konkrétních článků z těchto webů zobrazovaných na Seznam.cz. Nasazení je zatím v naprostých začátcích. Srdíčko Líbí se se u textů ještě ani neprobojovalo na úroveň sdílecích tlačítek Facebooku a Twitter, která se nacházejí mezi titulkem a titulním obrázkem článků. Zatím se musí spokojit s místem na úplném konci článku. A je otázkou, kolik čtenářů v netrpělivé době k němu vůbec dojde. Diskuze v novémAlternací lajkovacího tlačítka Facebooku to nekončí. Seznam nasazuje i nový modul pro diskuze, který má nahradit a unifikovat předchozí podoby diskuze napříč všemi obsahovými portály Seznamu. Nové diskuze se testují už od července na webu Proženy.cz. Diskuze v novém pojetí vyžadují přihlášení účtem Seznamu. Jsou designovány ve vzdušném stylu - milovníci hutnosti informací se budou kapku vztekat. Využívají odpovědí, zkracování rozsahu odpovědí, preferování odpovědí pomocí srdíček a řazení podle oblíbenosti a času přidání. Retence aneb udržení uživateleSeznam oběma funkcemi cílí na profesionální práci s distribucí mediálního obsahu úzce navázaného na reklamní služby. A v konečném důsledku si slibuje vyšší zapojení čtenáře, jeho užší vztah s mediálním komplexem a častější návraty. To potvrzují slova Matěje Huška, šéfa domovské stránky Seznam.cz a obsahových služeb:
Nejen pro weby SeznamuHlavní strana Seznam nezobrazuje - a nedoporučuje - jen obsahy svých služeb, ale také mnoha dalších partnerů. Proto po úspěšných testech nabídne obě fičury i externím partnerům. A to sice nejdřív těm, kteří se Seznamem spolupracují a jejichž obsah se už nyní vypisuje na domovské straně Seznam.cz automatizovaně pomocí feedu. A Implementace vlivu lajkovacích tlačítek bude relativně jednoduchá. Necháme se překvapit, jak vývojáři pojmou vliv diskuzí na doporučovací algoritmus článků na první straně Seznamu. Zdroje
Daniel Beránek, 10.09.2020 15:17 Na rozdíl třeba od značkového oblečení neoriginální software pouhým pohledem často nerozpoznáte. Nepříjemně překvapit vás ale může i dlouho potom, co jej poprvé rozbalíte.
... b/s (v anglické verzi bps) je jednotka přenosové rychlosti a znamená bit za sekundu. Kilobit je tisíc bitů, Megabit milión bitů. A gigabit miliarda bitů. Útok o objemech přes 300 miliard bitů za sekundu zamířil na služby a síťové prostředky Wedos, a stal se tak... Vývojáři Google Chrome si stále pohrávají s fičurkou Hledat karty, která nejen umožňuje hledat mezi otevřenými panely prohlížeče, ale také je svisle zobrazit jejich reprezentanty. Nově mezi zobrazené položky přidávají i kategorii Nedávno... Mozilla už delší dobu vyvíjí pro Firefox lokální překladač Bergamot, na jehož práci se nepodílí žádné cloudové překladače, ani jiné online služby. Tento offline překladač už dostal rozšíření pro Firefox, dostupné na... |