[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Microsoft vymete smetí ze svého obchodu

Windows Store čeká zevrubný úklid. Microsoft chce spolu s uvedením Windows 10 vyčistit svůj aplikační obchod od všeho, co by poškozovalo jeho obchodní jméno a důvěryhodnost platformy v očích zákazníků.

 

Windows Store čeká důkladný úklid

Windows Store i přes minulé zásahy Microsoftu trpí začátečnickými nešvary platforem pro nákup a bezplatné získávání aplikací - je zamořen aplikacemi parazitujícími na velkých jménem, podvodně mámícími peníze za žádné či nicotné funkce, dokonce i softwarem vyloženě útočným. Tomu chce nyní Microsoft učinit přítrž.

Ode dneška budeme prosazovat mnohem zevrubnější přístup při certifikaci aplikací dle směrnice 10.1 Distinct Function & Value; Accurate Representation. A to jak aplikací nových, tak i těch již zalistovaných. Chceme tak zákazníkům zajistit snadný přístup ke kvalitním a užitečným programům v obchodě Windows Store... Všechny aplikace, které požadavky směrnice nesplňují, identifikujeme, nahlásíme jejich vývojářům a z obchodu odstraníme, říká Bernardo Zamora, produktový manažer Microsoftu.

Microsoft definuje čtyři kategorie aplikačních zmatků i podvodů, kterým se chce napříště vyhnout. Bude se snažit o:

  • minimalizaci zmatku v aplikacích:
    • Microsoft nebude nadále připouštět ikony aplikací, které jsou podobné jiným, zaměnitelné s jinými, či klamavě vyjadřují funkci svých programů. Stejně tak budou odstraněny aplikace bez unikátního obsahu, hodnoty či funkce - např. situace několika variací na mobilní baterku s tímtéž vzhledem a funkcionalitou nebude nadále přípustná;

Nahoře: ikony dostatečně rozlišující - Dole: ikony nesplňující kritérium minimalizace zmatku

  • zajištění odpovídajících cen aplikací:
    • Aplikace musí být přiměřeně naceněna vzhledem ke své hodnotě a funkcionalitám. Srovnatelné aplikace tedy musí mít i srovnatelné ceny. Pokud bude některá aplikace nadhodnocena tak, aby vyvolala mylný dojem, že skýtá větší funkční a užitnou hodnotu než aplikace obdobné, bude z Windows Store odstraněna;
  • odlišení informačních aplikací:
    • Windows Store je aktuálně přeplněn návody, úvody, průvodci a informačními brožurami k nejrůznějším hrám i programům. Pokud tyto tituly nebudou dostatečně odlišeny od objektů svého informování nebo nebudou zcela jednoznačně označeny coby návody, průvodci apod., budou odstraněny; 

Nahoře: ikony jasně označené - Dole: nedostatečné odlišení pouze informační funkce

  • zajištění správného označení aplikací:
    • Aplikace již nadále nebudou moci být označeny „podobný XYZ“, „lepší než ABC“. Vývojáři budou muset používat takové titulky a klíčová slova, které budou skutečně odpovídat popisu a funkcím programu. Počet klíčových slov bude omezen na osm.

Snad se Microsoftu tentokrát opravdu podaří odstranit veškerý aplikační plevel, který obtěžuje uživatele snažícího se najít jednu potřebnou aplikaci. A snad to i stihne do uvedení Desítek - určitě by to zvýšilo komfort ovládání nového systému v očích uživatelů.

Zdroje: Windows Blog, betanews.com

 

 

 

 

 

COVID-19 ucpává internetové přípojky

Koronavirus ucpává nejen horní cesty dýchací a prostor veřejné diskuze, ale také internetové přípojky. Karanténa rapidně zvyšuje využívání internetu, a to vede k poklesu jeho svižnosti. Kvůli zachování operativních kapacit...

Doporučené dopisy zdarma: přes datovku a právě teď

Mimořádná situace si žádá mimořádných opatření. Poštovní datová zpráva, ekvivalent doporučeného dopisu, je nyní zdarma, a to i pro komunikaci mezi občany a firmami. Chcete-li mít zdarma ověřené doručení liebesbriefů milovaným a...

Seznam Vás v tom nenechá!

Jste v tom? Tak nebojte. Seznam vás v tom nenechá. Tedy pokud za to nenechání nepočítáte něco víc než jenom peníze. A ani ty peníze nejsou tak úplně peníze, ale spíš prostor na reklamu. A ani ten reklamní prostor nebude úplně celý...

CIA kyberslídila v Číně

Čínská antivirová společnost Qihoo 360 obvinila americkou kontrarozvědku z dlouhodobé špionáže strategických sektorů Čínské lidové republiky. Předmětem zvýšeného zájmu byla energetika, letectví, internetové společnosti a...


 
© 2005-2020 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama