[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Microsoft končí s kamennými prodejnami

Koronavirus zpečetil osud kamenných prodejen Microsoftu. Znovu se už neotevřou. Ze všech poboček zůstanou zachovány jen čtyři provozovny na prestižních adresách. Ani ty ovšem nebudou sloužit maloobchodnímu prodeji, nýbrž reprezentačním účelům. 

 

Fyzická podoba Microsoft Store (Zdroj: Microsoft.com)

„Náš tým se osvědčil při poskytování služeb zákazníkům mimo jakékoliv fyzické umístění. Jsme nadšeni možností 1) inovovat způsoby, jakými přicházíme do styku se zákazníky; 2) optimalizovat svůj talent, tak aby byl co nejúčinnější - a především 3) pomáhat zákazníkům získat co nejvíce,“

snaží se okomentovat změnu korporátním newspeakem David Porter, viceprezident sekce Microsoft Store. A dodává: V rámci byznys plánu oznamujeme strategickou změnu v retailových operacích včetně uzavření fyzických umístění Microsoft Store.

Celosvětově se zavře na 100 prodejen, které nabízely především hardware pocházejících přímo od Microsoftu: herní konzole XBox, notebooky a tablety Surface a další položky. Otevřeny zůstanou pouze prestižní adresy: 

  1. Fifth Ave v New Yorku; 
  2. Oxford Circus v Londýně; 
  3. Westfield Sydney v Sydney a 
  4. prodejna v kampusu v domovském Redmondu. 

Podle Portera nebudou propuštěni ani zaměstnanci fyzických lokací: Členové maloobchodních týmů budou nadále sloužit zákazníků z firemních prostor Microsoftu nebo vzdáleně a budeme pokračovat v rozvíjení diverzity našeho týmu, podporujícího poslání a cíle společnosti.

Opuštění fyzických prodejen se bude fakticky rovnat:

  • prodeji a podpoře výhradně online; 
  • dalšímu vývoji „digitálních výkladních skříní“, jak nazývá Porter současné online obchody Microsoftu. Ty by měly zahrnovat i video podporu jeden na jednoho.
  • redesignu zbylých čtyř fyzických poboček do tzv. center Microsoft Experience.

Zdroje: LinkedIn, Microsoft

 

 

 

 

 

AI generátor obrázků Freepik: fotorealističtější a rychlejší

Aktualizace AI generátoru obrázků od Freepiku přináší revoluční zlepšení v rychlosti a fotorealističnosti, což umožní grafickým designérům, marketérům a grafikům tvorbu vizuálů s nepřekonatelnou přesností a detaily. Jaké možnosti...

Spotify nabídne AI playlisty

Spotify rozšiřuje hranice personalizované hudby zaváděním AI playlistů, což je beta funkce umožňující Premium uživatelům ve Spojeném království a Austrálii transformovat jakýkoliv nápad na perfektně na míru šitý playlist. Díky...

Microsoft a OpenAI postaví datacentrum se superpočítačem za 100 mld. USD

Microsoft a OpenAI chystají postavit datacentrum se superpočítačem za 100 miliard dolarů. Ambiciózní projekt, známý jako Stargate, slibuje posunout hranice toho, co je možné v datovém zpracování a umělé inteligenci. S plánovaným spuštěním...

Google zvažuje zpoplatnění AI vyhledávání

Svět technologií je opět v pohybu, přičemž gigant Google vážně uvažuje o zásadním kroku - zpoplatnění pokročilých funkcí vyhledávání, které využívají umělou inteligenci (AI). Takovýto krok by mohl změnit základy toho, jak...


 
© 2005-2024 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama