[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Google testuje novou fičuru - přímé propojení s odborníkem

Bolí vás něco, tíží, trápí? Naprostá většina lidí mnohem dříve než se svěří blízkým a péči lékařů nejdřív vyhledává informace o svých potížích na internetu. Odborníci na vyhledávání v Googlu si jsou toho vědomi a snaží se nyní narýsovat pojící linku mezi vašim problémem a konceptem platformy videokonzultací Helpouts.

 

Google zatím ideu propojení hledaných informací o problému s reálným odborníkem schopným poskytnout videokonzultaci zatím testuje na malém vzorku uživatelů v USA. Internet obíhá obrázek s dotazem na knee pain (bolest kolene) s možností Talk with a doctor now (spojte se s lékařem).

Videokonzultace s lékařem jako součást výsledku vyhledávání na Googlu

Při volbě této možnosti se spustí videokonzultace postavená na Helpouts, což je portál nabízející rozličně zpoplatněné kurzy nejrůznějších odborníků a podnikavců roztříděných do několika kategorií. U kategorie zdraví se očekává, že se Google postará o to, aby nabízející disponovali adekvátními licencemi a certifikáty, které osvědčí jejich způsobilost poskytovat odborné konzultace.

Mluvčí Google testovanou funkci okomentoval pro Guardian: Když hledáte základní informace o okolnostech svého zdraví typu nespavost či otrava jídlem, naším cílem je poskytnout vám co nejvíce užitečných informací. Nyní tedy zkoušíme tuto funkcionalitu, abychom zjistili, zda se osvědčí a hledající ji budou považovat za užitečnou.

Odborníci mohou prostřednictvím této fičury poskytnout hlavně konzultaci problému. Lékaři nebudou moci (přinejmenším zatím) takto předepisovat léky a léčbu. I když se počítá s tím, že v případě ostrého provozu by v USA byla služba zpoplatněná, nyní veškeré výdaje hradí Google. Její možnosti jsou ovšem mnohem širší než pouze konzultace zdravotních problémů - nakolik budou v budoucnu využity, ukáže čas.

Zdroj: The Guardian, Phandroid.com

 

 

 

 

 

Top 10 phishingu 2020

Rok 2020 ničím jiným než koronou numerology zatím neoblažil, a tak se můžeme podívat, na co zaměstnanci nejčastěji skočí, když jde o phishing a sociální inženýrství, právě v roce, kdy se naprostá většina práce přesunula do režimu home office a naprostá...

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se a vlastní diskuze

Preferenční tlačítko typu To se mi líbí zavádí i Seznam.cz. Jmenuje se Líbí se. Dostalo podobu srdíčka. Vyjadřuje čtenářův zájem o konkrétní článek. Kromě vnitřní hodnoty pro redakci stojící za článkem samozřejmě...

Vivaldi 3.3: pauza od internetu, drobečková navigace v URL

Vývojáři Vivaldi potvrzují přístup otevřené mysli k věci. V nové edici přicházejí s možností pauznout všecky ty internety, prokliknout se na konkrétní část URL adresy (a tak víceméně alternují drobečkovou navigaci) a pro...

Google staví vlastní město

Řádí-li ve světě koronavirus, vaši zaměstnanci jsou pro vás příliš cenní, mají to k vám daleko a vy víceméně chcete mít pod kontrolou i jejich zdraví - proč si nepostavit vlastní městečko? A přesně to má v plánu Google....


 
© 2005-2020 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama