[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Google Play zavede hodnocení podle věku

Google se chystá zavést hodnocení obsahu dle věkových kategorií. Rating bude založen jednak na samohodnocení obsahu jeho tvůrci, jednak na úvaze profesionálních recenzentů. Tato opatření následují po letech provázených skandály útočných, či podvodných aplikací potulujících se po Google Play.

 

Google v nejbližší době zavedení věková hodnocení obsahu dostupného skrze Google Play. Nebude se zdržovat se znovuvynalézáním systému těchto hodnocení, namísto toho převezme lokálně etablované formáty - například ve Spojených státech to bude systém ESRB (Entertainment Software Rating Board) běžně používaný herním průmyslem.

Eunice Kim, produktový manažer Google Play, vývojářům vzkazuje: Pokud chcete, aby vaše aplikace zůstaly dostupné, vyplňte pro ně dotazník hodnocení přes Konzoli vývojáře. Aplikace, jejich dotazníky zůstanou nevyplněny, budou označeny coby Nehodnocené a mohou být zablokovány v určitých regionech či konkrétním uživatelům. Od května pak budou muset mít všechny aplikace vyplněné dotazníky.

Hodnocení aplikace se bude zobrazovat hned pod jménem jejího vývojáře

Ve skutečnosti skupina expertů již několik měsíců v tichosti aplikace hodnotí, ještě předtím než je jim umožněn vstup do Google Play. Obsah aplikací je posuzován z hlediska Programových zásad služby Google Play pro vývojářepřičemž vylučujícími faktory jsou sexuálně explicitní materiál, bezdůvodné násilí, nenávistné projevy, hazardní hry, zákeřné aplikace, spam a porušování práv duševního vlastnictví. Hodnocení experty se navíc promítne do Stavu publikování tak, aby vývojáři věděli, na jakých důvodech je toto hodnocení založeno.

Google zavádí tato opatření po letech, kdy čelil kritice kvůli absenci lidského úsudku ohledně nezávadnosti aplikací, kdy se v jeho obchodu často vyskytoval útočný kód, aplikace bezostyšně napodobující populární tituly či placené, nicnedělající série obrázků, které se vydávaly např. za antiviry.

Zdroje: Android Developers Blog, PC Magazine

 

 

 

 

 

Top 10 phishingu 2020

Rok 2020 ničím jiným než koronou numerology zatím neoblažil, a tak se můžeme podívat, na co zaměstnanci nejčastěji skočí, když jde o phishing a sociální inženýrství, právě v roce, kdy se naprostá většina práce přesunula do režimu home office a naprostá...

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se a vlastní diskuze

Preferenční tlačítko typu To se mi líbí zavádí i Seznam.cz. Jmenuje se Líbí se. Dostalo podobu srdíčka. Vyjadřuje čtenářův zájem o konkrétní článek. Kromě vnitřní hodnoty pro redakci stojící za článkem samozřejmě...

Vivaldi 3.3: pauza od internetu, drobečková navigace v URL

Vývojáři Vivaldi potvrzují přístup otevřené mysli k věci. V nové edici přicházejí s možností pauznout všecky ty internety, prokliknout se na konkrétní část URL adresy (a tak víceméně alternují drobečkovou navigaci) a pro...

Google staví vlastní město

Řádí-li ve světě koronavirus, vaši zaměstnanci jsou pro vás příliš cenní, mají to k vám daleko a vy víceméně chcete mít pod kontrolou i jejich zdraví - proč si nepostavit vlastní městečko? A přesně to má v plánu Google....


 
© 2005-2020 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama