[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Google Business Sites končí

Google oznámil, že weby vytvořené pomocí Firemních profilů na Googlu přestanou fungovat od 1. března 2024. Tento krok vyvolává nutnost přechodu firem na alternativní digitální platformy a znamená zásadní změnu při plánování strategií online prezentace firem.

 

Google Business Sites končí (Zdroj: Google)

Konec webů pro Firemní profily Google

V posledních letech se Google Business Sites staly důležitým nástrojem pro mnoho podnikatelů, kteří je využívali k prezentaci svého podnikání online. Nicméně, nedávné oznámení od Googlu přináší přelomovou změnu: Od 1. března 2024 budou návštěvníci níže uvedených webů přesměrováváni na Firemní profily, jak uvádí Google v emailu zaslaném uživatelům.

Jaké důsledky bude mít ukončení Google Business Sites pro malé firmy?

Tento krok znamená, že stránky vytvořené pomocí funkce Google Business Sites budou odstraněny. Google uvádí, že "Tato funkce přestane v příštích měsících fungovat a nebude nadále podporována". Pro mnohé podnikatele to znamená nutnost hledat alternativní řešení pro svou online prezentaci.

Význam tohoto kroku je podtržen informacemi z externích zdrojů, například Search Engine Roundtable podle tohoto zdroje: Google Business Sites byly primárně využívány malými podniky, které ocenily jejich jednoduchost a nízké náklady. Ukončení této služby by proto mohlo mít významný dopad právě na tyto podniky Proto tato změna může zkomplikovat strategie online prezentací právě těchto firem, které spoléhaly na maximálně jednoduchou formu prezentace.

Příležitost pro alternativní platformy

V reakci na tuto změnu doporučuje Google podnikatelům využít jiné platformy, jako jsou Wix, Squarespace, GoDaddy, Weby Google, Shopify, WordPress - či třeba kompletně český Webnode. Tyto platformy nabízejí rozličné a relativně jednoduché způsoby, jak získat prostou firemní prezentaci na webu. 

Zrušení Google Business Sites otevírá otázky ohledně budoucího vývoje online marketingových strategií pro malé a střední podniky. Přesměrování návštěvníků na Firemní profily může mít dočasný vliv na online viditelnost, ale dlouhodobě si podniky budou muset vybudovat robustnější a flexibilnější webové prezentace.

Konec služby Google Business Sites představuje významný moment v evoluci digitálního marketingu. Je důležité, aby podnikatelé reagovali pružně a hledali nové cesty, jak efektivně prezentovat své podnikání v online světě.

Zdroje

  • Google My Business
  • Google
  • Search Engine Roundtable

 

 

 

 

 

AI generátor obrázků Freepik: fotorealističtější a rychlejší

Aktualizace AI generátoru obrázků od Freepiku přináší revoluční zlepšení v rychlosti a fotorealističnosti, což umožní grafickým designérům, marketérům a grafikům tvorbu vizuálů s nepřekonatelnou přesností a detaily. Jaké možnosti...

Spotify nabídne AI playlisty

Spotify rozšiřuje hranice personalizované hudby zaváděním AI playlistů, což je beta funkce umožňující Premium uživatelům ve Spojeném království a Austrálii transformovat jakýkoliv nápad na perfektně na míru šitý playlist. Díky...

Microsoft a OpenAI postaví datacentrum se superpočítačem za 100 mld. USD

Microsoft a OpenAI chystají postavit datacentrum se superpočítačem za 100 miliard dolarů. Ambiciózní projekt, známý jako Stargate, slibuje posunout hranice toho, co je možné v datovém zpracování a umělé inteligenci. S plánovaným spuštěním...

Google zvažuje zpoplatnění AI vyhledávání

Svět technologií je opět v pohybu, přičemž gigant Google vážně uvažuje o zásadním kroku - zpoplatnění pokročilých funkcí vyhledávání, které využívají umělou inteligenci (AI). Takovýto krok by mohl změnit základy toho, jak...


 
© 2005-2024 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama