[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Google Analytics přichází v novém KE STAŽENÍ

Google Analytics prochází konceptuální změnou. Jmenuje se Google Analytics 4. Namísto měření, fragmentovaného na platformy a zařízení, chce nabídnout měření komplexně zachycující chování zákazníka. Všechny segmenty zahrnující placenou reklamu, organický dosah vyhledávání, instalaci aplikací z Google Play a nákupy přímo z aplikací by měly usnadnit pochopení cyklus nákupní interakce zákazníka s firmou, potažmo značkou. 

 

Google Analytics 4 nabídne data orientovaná na zákazníka (Zdroj: Blog.Google)

„Vytvořili jsme novou a chytřejší službu Google Analytics, abychom byznysům pomohli dosáhnout lepší návratnosti investic do marketingu. Staví na základech funkcionality App + Web uvedené v beta verzi již v minulém roce. Silně ctí zachovávání soukromí, takže se na její data budete moci spolehnout, i když nastanou změny v celém internetovém odvětví, které omezí užívání cookies a dalších identifikátorů uživatele. A ve svém jádru spoléhá na umělou inteligenci, která pomůže podnikům lépe pochopit interakci zákazníka s firmou napříč zařízeními,“

představuje nové Analytics Vidhya Srinivasan, viceprezidentka analytické divize Googlu.

Klíčové prvky nových Google Analytics 4

  1. Data orientovaná na zákazníka.
  2. Citlivěji nastavitelné výběry dat.
  3. Chytřejší vhledy generované umělou inteligencí.
  4. Intenzivnější integrace s Google Ads.

Google Analytics 4 propojí data ze všech platforem firmy (Zdroj: Blog.Google)

Data orientovaná na zákazníka

Zákaznicko-centrická orientace zpracování dat o zákazníkovi je patrně nejdůležitější změna mezi původními (Universal Analytics) a současnými (Google Analytics 4) Analytics. Odklání pozornost od kanálů, zdrojů a platforem, a naopak sjednocují unikátní signály, aby anonymně vyhodnotili cestu jednoho zákazníka napříč firemními komunikáty a napříč interakcemi s firmou. Srinivasan se to snaží osvětlit:

„zjednodušili a reorganizovali jsme reporty, aby mohli intuitivně najít statistiky týkající se právě té části zákaznické (nákupní) cesty, která vás zajímá. Například v reportu akvizic si všimnete kanálů přivádějících zákazníka - a v reportu zapojení a udržení pak uvidíte, jaké akce na platformě provedli a zda zůstali i po provedení konverze.“

Citlivěji nastavitelné výběry dat

Další významnou změnou je způsob, jakým Analytics nabízejí data uživateli. Již nejde o pevně dané tabulky, grafy a výběry, ale spojitá kontinua dat, v nichž může analytik brouzdat a vybírat na základě trendů, které se mu datech podaří identifikovat. Fakticky se jedná o modelování analytických dat. 

Chytřejší vhledy

Analytics by nově měly poskytovat inteligentnější vhledy do dat, a to sice díky nasazení umělé inteligence. Analytics kupříkladu dokáží použít obecná data z webových stránek k tomu, aby určily, po čem poroste poptávka, a pomohly tak marketérům předvídat budoucí trendy. Ať už trendy pozitivní - vyzývající k vyšším investicím do reklamy, tak i rizika poklesu zákaznického zájmu vedoucí k nutnosti omezit investice do nových zákazníků a zvýšení snah o udržení zákazníků současných. 

Díky implementaci umělé inteligence a principů strojového učení se uživatelé dočkají automatického  zobrazování užitečných informací, na jejichž základě bude snadnější pochopit potřeby uživatelů a zákazníků napříč zařízeními a platformami.

Intenzivnější integrace s Google Ads

„Díky novým možnostem integrování dat napříč produkty Googlu je snadné pochopit, co je třeba zlepšit, aby se zvýšila návratnost investic do marketingu. Konkrétně hlubší provázanost dat s Google Ads vám umožní vytvořit publika, díky nimž budete moci své zákazníky oslovit s užitečnějšími a cílenějšími nabídkami - ať už na ně narazí kdekoliv,“  vysvětluje Srinivasan.

Marketéři tak získají ucelený pohled na to, jak dokáží jejich poselství rekrutovat nové zákazníky bez ohledu na místo styku - ať už je web, mobilní appka, komunikace na sociální síti, YouTube, placené i neplacené umístění v produktech Googlu, email atd.

Zdroje

  • Blog.Google

 

 

Tento program naleznete ke stažení v našem katalogu www.instaluj.cz

 

 

 

 

 

Chrome 87 startuje až o čtvrtinu rychleji

Chrome v 87. vydání nejen startuje až o čtvrtinu rychleji, ale také rychleji načítá weby a méně žere RAM. Navíc dokáže snížit vytížení procesoru až pětkrát. V důsledku všechny optimalizace vedou i k úsporám energie, což se rovná...

Jupyter. Nikoliv hrubka, ale malware

Jupyter je trojan. Malware cílený na odcizování informací, a to především přihlašovacích údajů, hesel a brouzdací historie. V napadených systémech ovšem nechává otevřená zadní vrátka backdooru, přes která může...

Google Fotky už nebudou neomezeně zdarma

Google Fotky a možnost jejich neomezeného ukládání ve vysoké kvalitě zdarma končí. Google dlouho uživatelům nabízel ukládání zcela zdarma, aniž by velikost fotek a videí ve vysoké kvalitě ukrajovala z bezplatného úložiště Google Disku. Ale ani...

Poštovní datové zprávy opět zdarma

Elektronický ekvivalent doporučeného dopisu - poštovní datová zpráva - je opět zdarma. Jde o návrh Ministerstva vnitra, který má umožnit, aby občané mohli využívat místo jiné komunikace, která zahrnovala fyzickou interakci.    ...


 
© 2005-2020 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama