
Google Analytics přichází v novém KE STAŽENÍGoogle Analytics prochází konceptuální změnou. Jmenuje se Google Analytics 4. Namísto měření, fragmentovaného na platformy a zařízení, chce nabídnout měření komplexně zachycující chování zákazníka. Všechny segmenty zahrnující placenou reklamu, organický dosah vyhledávání, instalaci aplikací z Google Play a nákupy přímo z aplikací by měly usnadnit pochopení cyklus nákupní interakce zákazníka s firmou, potažmo značkou.
představuje nové Analytics Vidhya Srinivasan, viceprezidentka analytické divize Googlu. Klíčové prvky nových Google Analytics 4
Data orientovaná na zákazníkaZákaznicko-centrická orientace zpracování dat o zákazníkovi je patrně nejdůležitější změna mezi původními (Universal Analytics) a současnými (Google Analytics 4) Analytics. Odklání pozornost od kanálů, zdrojů a platforem, a naopak sjednocují unikátní signály, aby anonymně vyhodnotili cestu jednoho zákazníka napříč firemními komunikáty a napříč interakcemi s firmou. Srinivasan se to snaží osvětlit:
Citlivěji nastavitelné výběry datDalší významnou změnou je způsob, jakým Analytics nabízejí data uživateli. Již nejde o pevně dané tabulky, grafy a výběry, ale spojitá kontinua dat, v nichž může analytik brouzdat a vybírat na základě trendů, které se mu datech podaří identifikovat. Fakticky se jedná o modelování analytických dat. Chytřejší vhledyAnalytics by nově měly poskytovat inteligentnější vhledy do dat, a to sice díky nasazení umělé inteligence. Analytics kupříkladu dokáží použít obecná data z webových stránek k tomu, aby určily, po čem poroste poptávka, a pomohly tak marketérům předvídat budoucí trendy. Ať už trendy pozitivní - vyzývající k vyšším investicím do reklamy, tak i rizika poklesu zákaznického zájmu vedoucí k nutnosti omezit investice do nových zákazníků a zvýšení snah o udržení zákazníků současných. Díky implementaci umělé inteligence a principů strojového učení se uživatelé dočkají automatického zobrazování užitečných informací, na jejichž základě bude snadnější pochopit potřeby uživatelů a zákazníků napříč zařízeními a platformami. Intenzivnější integrace s Google Ads
Marketéři tak získají ucelený pohled na to, jak dokáží jejich poselství rekrutovat nové zákazníky bez ohledu na místo styku - ať už je web, mobilní appka, komunikace na sociální síti, YouTube, placené i neplacené umístění v produktech Googlu, email atd. Zdroje
Daniel Beránek, 16.10.2020 08:25 Tento program naleznete ke stažení v našem katalogu www.instaluj.cz Od 16. března 2021 dojde ke změně pravidel pro verzi zdarma správce hesel LastPass. Tu bude možno využívat pouze na jednom druhu zařízení: buď na desktopech, nebo na mobilních zařízeních. Vývojář LastPass, firma LogMeIn, si od změny slibuje více předplatitelů... Facebook podnikl razantní kroky ve válce o zpoplatnění sdílení australského zpravodajství. Zatímco místní vláda se chystá prosadit zákon, který má donutit velké sdíleče zpravodajství (Facebook, Google aj.) platit za... Seznam.cz se pustil do monetizace značky Seznam Premium. Ta bude reprezentovat prémiové užívání služeb Seznamu. Aktuálně se to rovná sledování videoobsahu bez reklam na hlavní straně Seznamu a portálech Televizeseznam.cz, Seznam Zprávy, Novinky.cz, Super.cz a... LibreOffice 7.1 představuje nové označení edice pro komunitu, která má firmám a dalším organizacím připomenout, že jde o verzi vyvíjenou a podporovanou dobrovolníky, která je primárně určena individuálním uživatelům. Jinak desentiková verze... |
|