Facebook v době koronaviru: výsledky za 1. QOhromné nárůsty zaznamenávají v době preventivních opatření cílených na zamezení šíření koronaviru COVID‑19 všechny online služby. Esenciálním indikátorem jsou provozní čísla Facebooku za první čtvrtletí, z něhož lze zcela spojit s koronou pouze poslední měsíc březen. Přesto je vliv opatření směřujících k sociální distanci naprosto evidentní.
Facebook je pro čas řádění koronaviru jak dělaný. Jakkoliv to může znít cynicky, je to právě povaha Facebooku, která požadavkům doby opatření vedoucím k sociální distanci, odpovídá nejlépe:
Řeč číselTvrdit něco je věc jedna, ovšem když se tvrzení podloží čísly, nabývají reálnějších kontur:
A nerostlo jen množství dolarů utržených společností Marka Zuckerberga:
Family metriky neoznačují rozložení užívání uvnitř famílií, nýbrž využívání alespoň některé ze služeb, které patří do portfolia Facebooku - krom aplikace Facebooku a Facebook Messengeru to jsou především Instagram a WhatsApp. Kdo by chtěl blíže porozumět family-metrikám, může zamířit třeba na The Motley Fool. Facebook komentuje i moment zlomu v březnu: Zuckerberg v komentu výsledků říká:
Zdroje
Daniel Beránek, 02.05.2020 19:15 Český software Zoner Photo Studio X přichází s jarní aktualizací, která posouvá hranice fotoeditace na novou úroveň. Díky pokročilým AI nástrojům a dalším inovacím je práce s fotografiemi rychlejší, preciznější... Francouzští vývojáři Mistral, známí svou láskou k open-source, přichází s novým AI modelem Mistral Small 3. S 24 miliardami parametrů je sice menší než konkurenční obři, zato však nabízí rychlost, nízké... Nové AI modely DeepSeek R1 a Qwen2.5-Max představují dva odlišné přístupy k tréninku a provozním nárokům, které by mohly zásadně ovlivnit budoucí vývoj umělé inteligence. Zatímco DeepSeek R1 se profiluje jako model postavený na... Grok, umělý inteligentní asistent od společnosti xAI, udělal další krok na cestě k větší dostupnosti. Coby samostatná aplikace se šíří na další platformy. Co Grok nabídne, kde ho již můžeme vyzkoušet a co teprve přijde?
... |







