[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Facebook at Work: expanze na teritorium sítí profesionálních kontaktů

Facebook se chce zbavit pověsti sociální sítě komplikující profesionální vztahy a kvalifikování se na nové pracovní pozice. Facebook at Work by již napříště neměl označovat profacebookování celé pracovní doby, nýbrž striktní oddělení soukromé a veřejné reprezentace jedincovy.

 

Facebook at Work: napříště už jen čistě profesní komunikace

Facebook at Work by měl být novým portálem provozovaným společností Facebook. Svým zaměřením se dostane do přímého konkurenčního střetu s dosavadními velikány typu LinkedIn, Google a Xing. Nová síť bude sloužit k vytváření profesionální vztahů, grupování zájmových skupin a odborné spolupráci. Nejspíš bude zahrnovat i nástroje pro pracovní kooperaci a patrně bude takto přímo konkurovat cloudům Google Drive a OneDrive.

Nový web naváže na uživatelskou zkušenost současných návštěvníků Facebooku a poskytne jim téměř totožné prostředí. Jeho největší předností oproti současnému Facebooku má být striktní oddělení profesionální prezentace od privátních komunikací a fotek. To je výhoda nejen pro přímého uživatele, ale i pro společnosti, které by měly tuto síť používat. Zaručí tak, že zaměstnanec nebude svůj pracovní čas věnovat soukromým činnostem.

Je teď na Facebooku, aby přesvědčil nejen jednotlivce, ale i velké společnosti, že jeho používání bude zabezpečené tak, aby neohrozilo obchodní a jiná tajemství. Neočekává se, že by Facebook novou síť zpoplatnil – alespoň ne ze začátku, proto zůstává otázkou, jak se mu podaří spojit byznys model postavený na prodeji reklamy s poskytováním zabezpečeného a ničím nerušeného prostoru pro obchodní komunikaci a spolupráci.

Facebook pracuje na Facebook at Work od minulého roku, nyní je nová síť testována ve spolupráci se zainteresovanými společnostmi. Matka s miliardou uživatelů by tak mohla pořádně ukousnout z perspektivního trhu, na němž je doposud největším hráčem LinkedIn s 300 milióny uživatelů (90 milióny aktivních uživatelů měsíčně).

Zdroj: The Financial Times, Cnet.com

 

 

 

 

 

Google Chrome označí pomalé weby

Vývojáři prohlížeče Chrome následují příklon ostatních vývojových oddělení Googlu k rychlosti a chystají se označovat pomalé weby. Obdobného označování se v rámci služeb Googlu už dostalo nezabezpečeným webům běžícím...

Firefox 70: zrychlení a větší soukromí

Firefox si k sedmdesátce nadělil nové logo. A aby ani uživatelé nepřišli zkrátka, inovuje hned tři technologie pro zrychlení načítání webů. Veškerý vývoj pak směřuje proti trendu neustálého špiclování. Firefox se snaží...

Opera se přidává k DNS-over-HTTPS

Šifrování překladu názvu domén je buď nosný koncept zabezpečení internetové komunikace - nebo alespoň dostatečně trendy. Každopádně po Firefoxu, v jehož nastavení a vývoji se DNS-over-HTTPS skrývalo již delší dobu, a Chrome se k jeho implementaci...

CZ.NIC vypne původní ODVR

Kdo využívá DNS servery CZ.NIC - možná je znáte spíše pod méně lidovým a technicky správným názvem otevřené DNSSEC validující resolvery (ODVR) - měl by zbystřit. Ty původní odcházejí do křemíkového nebe a...


 
© 2005-2019 PS Media s.r.o. - digital world