[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Facebook at Work: expanze na teritorium sítí profesionálních kontaktů

Facebook se chce zbavit pověsti sociální sítě komplikující profesionální vztahy a kvalifikování se na nové pracovní pozice. Facebook at Work by již napříště neměl označovat profacebookování celé pracovní doby, nýbrž striktní oddělení soukromé a veřejné reprezentace jedincovy.

 

Facebook at Work: napříště už jen čistě profesní komunikace

Facebook at Work by měl být novým portálem provozovaným společností Facebook. Svým zaměřením se dostane do přímého konkurenčního střetu s dosavadními velikány typu LinkedIn, Google a Xing. Nová síť bude sloužit k vytváření profesionální vztahů, grupování zájmových skupin a odborné spolupráci. Nejspíš bude zahrnovat i nástroje pro pracovní kooperaci a patrně bude takto přímo konkurovat cloudům Google Drive a OneDrive.

Nový web naváže na uživatelskou zkušenost současných návštěvníků Facebooku a poskytne jim téměř totožné prostředí. Jeho největší předností oproti současnému Facebooku má být striktní oddělení profesionální prezentace od privátních komunikací a fotek. To je výhoda nejen pro přímého uživatele, ale i pro společnosti, které by měly tuto síť používat. Zaručí tak, že zaměstnanec nebude svůj pracovní čas věnovat soukromým činnostem.

Je teď na Facebooku, aby přesvědčil nejen jednotlivce, ale i velké společnosti, že jeho používání bude zabezpečené tak, aby neohrozilo obchodní a jiná tajemství. Neočekává se, že by Facebook novou síť zpoplatnil – alespoň ne ze začátku, proto zůstává otázkou, jak se mu podaří spojit byznys model postavený na prodeji reklamy s poskytováním zabezpečeného a ničím nerušeného prostoru pro obchodní komunikaci a spolupráci.

Facebook pracuje na Facebook at Work od minulého roku, nyní je nová síť testována ve spolupráci se zainteresovanými společnostmi. Matka s miliardou uživatelů by tak mohla pořádně ukousnout z perspektivního trhu, na němž je doposud největším hráčem LinkedIn s 300 milióny uživatelů (90 milióny aktivních uživatelů měsíčně).

Zdroj: The Financial Times, Cnet.com

 

 

 

 

 

Mozilla spouští DoH naostro. Začíná v USA

Mozilla se rozhodla pro progresivní přístup v otázce překladu názvu domén zabezpečeném šifrováním alias DNS-over-HTTPS, zkratkou DoH. Coby výchozí volbu ho aktivně nastaví všem uživatelům Firefoxu. Předchozí fáze nasazování DoH...

Chrome zablokuje nezabezpečené stahování

Chrome nám brzo zablokuje stahování mnoha souborů - a to i z HTTPS webů. Samozřejmě, že ne všech. Trápí ho ty, které jsou ze zabezpečených webů odkazovány na nezabezpečený protokol HTTP. Jinými slovy: i potenciálně bezpečné soubory, které byste...

LibreOffice 6.4: rychlejší, příjemnější

Největší svobodný kancelářský balík s nejširší podporou a nejrychlejším vývojem dostává prvenství ve své kategorii a povyšuje na menší-větší verzi - tedy na úrovni desetinky...

Avast uklízí po kauze Jumpshot

Avast reaguje na kauzu kolem prodeje dat shromažďovaných mimo jiné i jeho bezplatnými produkty Avast Free Antivirus a AVG AntiVirus FREE. Kauza spojená se jménem dceřiné společnosti Jumpshot, která fakticky data prodávala, stála Avast pokles ceny akcií na burze,...


 
© 2005-2020 PS Media s.r.o. - digital world