[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Facebook at Work: expanze na teritorium sítí profesionálních kontaktů

Facebook se chce zbavit pověsti sociální sítě komplikující profesionální vztahy a kvalifikování se na nové pracovní pozice. Facebook at Work by již napříště neměl označovat profacebookování celé pracovní doby, nýbrž striktní oddělení soukromé a veřejné reprezentace jedincovy.

 

Facebook at Work: napříště už jen čistě profesní komunikace

Facebook at Work by měl být novým portálem provozovaným společností Facebook. Svým zaměřením se dostane do přímého konkurenčního střetu s dosavadními velikány typu LinkedIn, Google a Xing. Nová síť bude sloužit k vytváření profesionální vztahů, grupování zájmových skupin a odborné spolupráci. Nejspíš bude zahrnovat i nástroje pro pracovní kooperaci a patrně bude takto přímo konkurovat cloudům Google Drive a OneDrive.

Nový web naváže na uživatelskou zkušenost současných návštěvníků Facebooku a poskytne jim téměř totožné prostředí. Jeho největší předností oproti současnému Facebooku má být striktní oddělení profesionální prezentace od privátních komunikací a fotek. To je výhoda nejen pro přímého uživatele, ale i pro společnosti, které by měly tuto síť používat. Zaručí tak, že zaměstnanec nebude svůj pracovní čas věnovat soukromým činnostem.

Je teď na Facebooku, aby přesvědčil nejen jednotlivce, ale i velké společnosti, že jeho používání bude zabezpečené tak, aby neohrozilo obchodní a jiná tajemství. Neočekává se, že by Facebook novou síť zpoplatnil – alespoň ne ze začátku, proto zůstává otázkou, jak se mu podaří spojit byznys model postavený na prodeji reklamy s poskytováním zabezpečeného a ničím nerušeného prostoru pro obchodní komunikaci a spolupráci.

Facebook pracuje na Facebook at Work od minulého roku, nyní je nová síť testována ve spolupráci se zainteresovanými společnostmi. Matka s miliardou uživatelů by tak mohla pořádně ukousnout z perspektivního trhu, na němž je doposud největším hráčem LinkedIn s 300 milióny uživatelů (90 milióny aktivních uživatelů měsíčně).

Zdroj: The Financial Times, Cnet.com

 

 

 

 

 

Možná dostanete odškodné 12 USD za únik dat z Google Plus

Google se dohodl na vyrovnání za únik uživatelských dat ze sítě Google+. Celková výše vyrovnání 7 500 000 USD se po odečtení právních, správních a dalších poplatků rovná 12 USD na uživatele při podání...

Firmy.cz mění tarif na tarify

Seznam.cz zcela mění pojetí placeného tarifu firemního katalogu Firmy.cz. Dřívější, nerozlišeně placený tarif od 12,10 Kč denně výše nahradí tarifová pásma. Ta jsou škálována nejen zpoplatněním, ale i...

Zbaví nás kartiček eDokladovka?

eDokladovka je mobilní appka, která by mohla v budoucnu nahradit všechny fyzické nosiče dokladů, jako jsou řidičák, občanka či pas. A nejen to, následovat by je případně mohly následovat i doklady nižší důležitosti a doklady třetích stran - od průkazů zdravotních...

Odložené načítání: ve WP nativně a automaticky

Lazy loading aneb odložené načtení obrázků a rámců bude mnohem hlouběji implementováno do WordPressu. Verze WP 5.5 přinese defaultní užití této technologie u všech obrázků s definovanými rozměry. Díky podpoře ze strany nejrozšířenějšího...


 
© 2005-2020 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama