[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

DOOM IV: démoni nikdy neumíraj´

Bethesda v rámci své prezentace na konferenci E3 v Los Angeles potěšila nejednoho nostalgika FPS žánru. DOOM se nejen vrací s dalšími porcemi hnijícího masa, krve, labyrintu a řežby, ale také věrnější prvním dvěma dílům. Různé inovace tak doplní stará, dobrá motorovka i dvouhlavňová brokovnice.

 

Hej hou, hej hou, cyberdemon s revenantem jdou, koho pak dnes asi zakopou...

Jaro 2016 probudí noční můru v podobě čtvrtého pokračování zakladatele žánru FPS i hrůzostrašných her DOOM. Fandové legendy dlouho marně čekali na novinku, jejíž předchůdce vyšel v roce 2004. DOOM 3 byl technicistně dokonalý, přesto jeho atmosféře cosi chybělo. I proto čtverka navrací zpět typické prvky v podobě motorové pily, dvouhlavňové brokovnice i temných pohrobků vzdáleně připomínajících původní příšerky vyvedené v pastelových barvách.

DOOM IV: masakr démonů pokračuje... a oni neumíraj´

Na druhou stranu se Bethesda nevzdala ani high-tech prostředí labyrintů zlovolné korporace Union Aerospace Corporation, provedení zbraní i démonů ve stylu třetího dílu. To vše pak vyšperkovávají početně přítomné masakry zblízka, půlení démonů motorovkou a možnost vylepšovat zbraně. DOOM se zpět navrací v podobě zábavně brutální a náročné střílečce z pohledu první osoby. Neúnavní démoni, neskutečně destruktivní zbraně a zběsilý úprk misemi vytváří základ tohoto FPS - ať už vyhlazujete hordy démonů v hlubinách samotného Pekla v single-playeru, nebo se snažíte přechytračit přátele v módech multiplayeru, láká nás Bethesda.

DOOM 4: starý, dobrý nepřítel Cacodemon je ten vpravo ;)

Vývojáři chtějí komunitní tetelení kolem hry podpořit možností snadného vytváření vlastních misí pomocí nástroje SnapMap. Tento editor map umožňuje snadno kombinovat různé mapy, prvky jejich prostředí, nepřátele i zbraně přímo ve hře - a to bez komplikovaného rozhraní editace, jakýchkoliv pokročilých znalostí či dokonce trpělivosti:) Vytvořené mapy by měly jít sdílet i napříč herními platformami - v případě DOOM IV to tedy znamená mezi PC, PlayStation 4 a Xbox One.

Vývojaří při znovudobytí temných srdcí fanoušků DOOMu sázejí na kombinaci nostalgie, inovace, návratu multiplayeru, možnosti zbraňového upgradu, velmi snadného vytváření vlastních misí pomocí SnapMap a kampaní, v nichž se ani nikde neschováte, ani nenajdete chvíli klidu na regeneraci zdraví. Nakolik se jim nový DOOM skutečně povedl, již brzo uvidíme.

Zdroje: YourHealthMag.comBethesda

 

 

 

 

 

Microsoft odhalil, jak obejít kontrolu TPM 2.0

Microsoft opět zpestřuje příchod nového operačního systému Windows 11. Po obecně rozšířené nevůli vůči požadavku šifrovacího procesoru TPM ve verzi 2.0, se rozpoutala kritika Microsoftu. Navíc následovaly neoficiální postupy, jak obejít...

Antiviry velkých jmen jsou připraveny na Windows 11

Povyšování Windows se opakovaně potýká s rozličnými problémy. I při minoritních změnách se aktualizace dostávají do problémů s kompatibilitou - a ty se často týkají programů, jejichž dlouhé prsty sahají až do jádra...

Chrome 94: nové centrum sdílení a kontroverzní Idle Detection API

Google Chrome se už po necelých čtyřech týdnech hlásí s novou verzí číslo 94. Je to tak, protože prohlížeč přešel z šestitýdenního vývojového cyklu na cyklus čtyřtýdenní. A to především v rámci...

Microsoft bude varovat před instalací Windows 11 na nepodporovaném hardwaru

Microsoft se neustále zamotává ve svých prohlášeních ohledně Windows 11, ne úplně podporovaného hardwaru, možnosti instalace nového systému a možnostech příjmu následujících aktualizací a podpory vůbec. Nově nechává...


 
© 2005-2021 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama