[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

DOOM IV: démoni nikdy neumíraj´

Bethesda v rámci své prezentace na konferenci E3 v Los Angeles potěšila nejednoho nostalgika FPS žánru. DOOM se nejen vrací s dalšími porcemi hnijícího masa, krve, labyrintu a řežby, ale také věrnější prvním dvěma dílům. Různé inovace tak doplní stará, dobrá motorovka i dvouhlavňová brokovnice.

 

Hej hou, hej hou, cyberdemon s revenantem jdou, koho pak dnes asi zakopou...

Jaro 2016 probudí noční můru v podobě čtvrtého pokračování zakladatele žánru FPS i hrůzostrašných her DOOM. Fandové legendy dlouho marně čekali na novinku, jejíž předchůdce vyšel v roce 2004. DOOM 3 byl technicistně dokonalý, přesto jeho atmosféře cosi chybělo. I proto čtverka navrací zpět typické prvky v podobě motorové pily, dvouhlavňové brokovnice i temných pohrobků vzdáleně připomínajících původní příšerky vyvedené v pastelových barvách.

DOOM IV: masakr démonů pokračuje... a oni neumíraj´

Na druhou stranu se Bethesda nevzdala ani high-tech prostředí labyrintů zlovolné korporace Union Aerospace Corporation, provedení zbraní i démonů ve stylu třetího dílu. To vše pak vyšperkovávají početně přítomné masakry zblízka, půlení démonů motorovkou a možnost vylepšovat zbraně. DOOM se zpět navrací v podobě zábavně brutální a náročné střílečce z pohledu první osoby. Neúnavní démoni, neskutečně destruktivní zbraně a zběsilý úprk misemi vytváří základ tohoto FPS - ať už vyhlazujete hordy démonů v hlubinách samotného Pekla v single-playeru, nebo se snažíte přechytračit přátele v módech multiplayeru, láká nás Bethesda.

DOOM 4: starý, dobrý nepřítel Cacodemon je ten vpravo ;)

Vývojáři chtějí komunitní tetelení kolem hry podpořit možností snadného vytváření vlastních misí pomocí nástroje SnapMap. Tento editor map umožňuje snadno kombinovat různé mapy, prvky jejich prostředí, nepřátele i zbraně přímo ve hře - a to bez komplikovaného rozhraní editace, jakýchkoliv pokročilých znalostí či dokonce trpělivosti:) Vytvořené mapy by měly jít sdílet i napříč herními platformami - v případě DOOM IV to tedy znamená mezi PC, PlayStation 4 a Xbox One.

Vývojaří při znovudobytí temných srdcí fanoušků DOOMu sázejí na kombinaci nostalgie, inovace, návratu multiplayeru, možnosti zbraňového upgradu, velmi snadného vytváření vlastních misí pomocí SnapMap a kampaní, v nichž se ani nikde neschováte, ani nenajdete chvíli klidu na regeneraci zdraví. Nakolik se jim nový DOOM skutečně povedl, již brzo uvidíme.

Zdroje: YourHealthMag.comBethesda

 

 

 

 

 

Jarní aktualizace ZPS X: AI úpravy fotek rychleji, chytřeji, přesněji

Český software Zoner Photo Studio X přichází s jarní aktualizací, která posouvá hranice fotoeditace na novou úroveň. Díky pokročilým AI nástrojům a dalším inovacím je práce s fotografiemi rychlejší, preciznější...

Mistral Small 3: malý, ale s velkými možnostmi

Francouzští vývojáři Mistral, známí svou láskou k open-source, přichází s novým AI modelem Mistral Small 3. S 24 miliardami parametrů je sice menší než konkurenční obři, zato však nabízí rychlost, nízké...

DeepSeek R1 a Qwen2.5-Max: přijde osvěžení AI z Číny?

Nové AI modely DeepSeek R1 a Qwen2.5-Max představují dva odlišné přístupy k tréninku a provozním nárokům, které by mohly zásadně ovlivnit budoucí vývoj umělé inteligence. Zatímco DeepSeek R1 se profiluje jako model postavený na...

Grok od xAI: první kroky v podobě samostatné aplikace

Grok, umělý inteligentní asistent od společnosti xAI, udělal další krok na cestě k větší dostupnosti. Coby samostatná aplikace se šíří na další platformy. Co Grok nabídne, kde ho již můžeme vyzkoušet a co teprve přijde? ...


 
© 2005-2025 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama