[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Cisco koupí Smartlook

Nadnárodní gigant Cisco potvrdilo záměr koupit brněnský Smartlook. Jeho pohlcením chce zdokonalit vlastní byznys aplikace, jako jsou Cisco AppDynamics a Full-Stack Observability Digital Experience Monitoring, a nabídnout další hodnotu provozovatelům aplikací v podobě sledování uživatelů při využívání aplikací Cisca. 

 

Cisco koupí Smartlook (Zdroj: Smartlook.com)

Smartlook se vyvinul jako vedlejší produkt live chatu Smartsupp. Živému chatování pro jakýkoliv web postupně vyrostl softwarový bratr, jehož primárním cílem je sledovat chování uživatele na webu, a touto cestou zvyšovat uživatelský komfort, efektivitu webů a prodeje eshopů.

Sledování uživatelského chování postupně přerostlo do komplexního monitorování reálných uživatelů od desktopových verzí webů přes jejich responzivní zobrazení až po mobilní aplikace. Kromě vizuální reprezentace uživatele na webu skýtá Smartlook analytiky roztříštěné do jednotlivých událostí, které umožňují provozovatelům webů identifikovat moment, kdy ztrácí své uživatele - a co tomu typicky předchází.  

Cisco chce technologie Smartlooku implementovat do svých produktů Cisco AppDynamicsFull-Stack Observability Digital Experience Monitoring. Samo vysvětluje:

„Smartlook využívá rozšířený oborový přístup k monitorování reálných uživatelů (aneb RUM - Real User Monitoring) jako kritické součásti DEM (alias Digital Experience Monitoring - tedy monitorování digitální uživatelské zkušenosti).

Využívá záznamy relací s analýzou založenou na událostech k analýze digitálního chování koncových uživatelů a poskytuje přehled o interakcích uživatelů v produkčních aplikačních prostředích.

To organizacím umožňuje efektivně řešit obtížně opakovatelné anomálie digitálního chování a analyzovat trendy interakcí uživatelů napříč platformami webových a mobilních aplikací, což jim pomáhá optimalizovat uživatelskou zkušenost a obchodní výsledky.“

Cisco sice argumentuje anomáliemi digitálního chování, zvyšováním uživatelského komfortu a efektivitou byznys aplikací, pravdou ovšem zůstává, že gros kupovaného produktu i produktů cílových spočívá ve sledování uživatelů. A každé sledování je jen na krok daleko od zneužití proti těm uživatelům, jejichž komfort slibuje zajišťovat...

Zdroje

  • Cisco Blogs
  • Smartlook.com

 

 

 

 

 

AI generátor obrázků Freepik: fotorealističtější a rychlejší

Aktualizace AI generátoru obrázků od Freepiku přináší revoluční zlepšení v rychlosti a fotorealističnosti, což umožní grafickým designérům, marketérům a grafikům tvorbu vizuálů s nepřekonatelnou přesností a detaily. Jaké možnosti...

Spotify nabídne AI playlisty

Spotify rozšiřuje hranice personalizované hudby zaváděním AI playlistů, což je beta funkce umožňující Premium uživatelům ve Spojeném království a Austrálii transformovat jakýkoliv nápad na perfektně na míru šitý playlist. Díky...

Microsoft a OpenAI postaví datacentrum se superpočítačem za 100 mld. USD

Microsoft a OpenAI chystají postavit datacentrum se superpočítačem za 100 miliard dolarů. Ambiciózní projekt, známý jako Stargate, slibuje posunout hranice toho, co je možné v datovém zpracování a umělé inteligenci. S plánovaným spuštěním...

Google zvažuje zpoplatnění AI vyhledávání

Svět technologií je opět v pohybu, přičemž gigant Google vážně uvažuje o zásadním kroku - zpoplatnění pokročilých funkcí vyhledávání, které využívají umělou inteligenci (AI). Takovýto krok by mohl změnit základy toho, jak...


 
© 2005-2024 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama