[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Cisco koupí Smartlook

Nadnárodní gigant Cisco potvrdilo záměr koupit brněnský Smartlook. Jeho pohlcením chce zdokonalit vlastní byznys aplikace, jako jsou Cisco AppDynamics a Full-Stack Observability Digital Experience Monitoring, a nabídnout další hodnotu provozovatelům aplikací v podobě sledování uživatelů při využívání aplikací Cisca. 

 

Cisco koupí Smartlook (Zdroj: Smartlook.com)

Smartlook se vyvinul jako vedlejší produkt live chatu Smartsupp. Živému chatování pro jakýkoliv web postupně vyrostl softwarový bratr, jehož primárním cílem je sledovat chování uživatele na webu, a touto cestou zvyšovat uživatelský komfort, efektivitu webů a prodeje eshopů.

Sledování uživatelského chování postupně přerostlo do komplexního monitorování reálných uživatelů od desktopových verzí webů přes jejich responzivní zobrazení až po mobilní aplikace. Kromě vizuální reprezentace uživatele na webu skýtá Smartlook analytiky roztříštěné do jednotlivých událostí, které umožňují provozovatelům webů identifikovat moment, kdy ztrácí své uživatele - a co tomu typicky předchází.  

Cisco chce technologie Smartlooku implementovat do svých produktů Cisco AppDynamicsFull-Stack Observability Digital Experience Monitoring. Samo vysvětluje:

„Smartlook využívá rozšířený oborový přístup k monitorování reálných uživatelů (aneb RUM - Real User Monitoring) jako kritické součásti DEM (alias Digital Experience Monitoring - tedy monitorování digitální uživatelské zkušenosti).

Využívá záznamy relací s analýzou založenou na událostech k analýze digitálního chování koncových uživatelů a poskytuje přehled o interakcích uživatelů v produkčních aplikačních prostředích.

To organizacím umožňuje efektivně řešit obtížně opakovatelné anomálie digitálního chování a analyzovat trendy interakcí uživatelů napříč platformami webových a mobilních aplikací, což jim pomáhá optimalizovat uživatelskou zkušenost a obchodní výsledky.“

Cisco sice argumentuje anomáliemi digitálního chování, zvyšováním uživatelského komfortu a efektivitou byznys aplikací, pravdou ovšem zůstává, že gros kupovaného produktu i produktů cílových spočívá ve sledování uživatelů. A každé sledování je jen na krok daleko od zneužití proti těm uživatelům, jejichž komfort slibuje zajišťovat...

Zdroje

  • Cisco Blogs
  • Smartlook.com

 

 

 

 

 

Mistral Small 3: malý, ale s velkými možnostmi

Francouzští vývojáři Mistral, známí svou láskou k open-source, přichází s novým AI modelem Mistral Small 3. S 24 miliardami parametrů je sice menší než konkurenční obři, zato však nabízí rychlost, nízké...

DeepSeek R1 a Qwen2.5-Max: přijde osvěžení AI z Číny?

Nové AI modely DeepSeek R1 a Qwen2.5-Max představují dva odlišné přístupy k tréninku a provozním nárokům, které by mohly zásadně ovlivnit budoucí vývoj umělé inteligence. Zatímco DeepSeek R1 se profiluje jako model postavený na...

Grok od xAI: první kroky v podobě samostatné aplikace

Grok, umělý inteligentní asistent od společnosti xAI, udělal další krok na cestě k větší dostupnosti. Coby samostatná aplikace se šíří na další platformy. Co Grok nabídne, kde ho již můžeme vyzkoušet a co teprve přijde? ...

VLC otitulkuje i neotitulkované... samozřejmě s pomocí AI

Nejhorší je, když najdete filmovou perlu, ale nemáte k ní titulky. A když už je najdete, tak nesedí. A i když ve VLC posunete jejich časování vůči časování zvukové stopy, tak se ty stopy neustále rozcházejí - a to dokonce nikoliv symetricky. To pak...


 
© 2005-2025 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama