[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Cisco koupí Smartlook

Nadnárodní gigant Cisco potvrdilo záměr koupit brněnský Smartlook. Jeho pohlcením chce zdokonalit vlastní byznys aplikace, jako jsou Cisco AppDynamics a Full-Stack Observability Digital Experience Monitoring, a nabídnout další hodnotu provozovatelům aplikací v podobě sledování uživatelů při využívání aplikací Cisca. 

 

Cisco koupí Smartlook (Zdroj: Smartlook.com)

Smartlook se vyvinul jako vedlejší produkt live chatu Smartsupp. Živému chatování pro jakýkoliv web postupně vyrostl softwarový bratr, jehož primárním cílem je sledovat chování uživatele na webu, a touto cestou zvyšovat uživatelský komfort, efektivitu webů a prodeje eshopů.

Sledování uživatelského chování postupně přerostlo do komplexního monitorování reálných uživatelů od desktopových verzí webů přes jejich responzivní zobrazení až po mobilní aplikace. Kromě vizuální reprezentace uživatele na webu skýtá Smartlook analytiky roztříštěné do jednotlivých událostí, které umožňují provozovatelům webů identifikovat moment, kdy ztrácí své uživatele - a co tomu typicky předchází.  

Cisco chce technologie Smartlooku implementovat do svých produktů Cisco AppDynamicsFull-Stack Observability Digital Experience Monitoring. Samo vysvětluje:

„Smartlook využívá rozšířený oborový přístup k monitorování reálných uživatelů (aneb RUM - Real User Monitoring) jako kritické součásti DEM (alias Digital Experience Monitoring - tedy monitorování digitální uživatelské zkušenosti).

Využívá záznamy relací s analýzou založenou na událostech k analýze digitálního chování koncových uživatelů a poskytuje přehled o interakcích uživatelů v produkčních aplikačních prostředích.

To organizacím umožňuje efektivně řešit obtížně opakovatelné anomálie digitálního chování a analyzovat trendy interakcí uživatelů napříč platformami webových a mobilních aplikací, což jim pomáhá optimalizovat uživatelskou zkušenost a obchodní výsledky.“

Cisco sice argumentuje anomáliemi digitálního chování, zvyšováním uživatelského komfortu a efektivitou byznys aplikací, pravdou ovšem zůstává, že gros kupovaného produktu i produktů cílových spočívá ve sledování uživatelů. A každé sledování je jen na krok daleko od zneužití proti těm uživatelům, jejichž komfort slibuje zajišťovat...

Zdroje

  • Cisco Blogs
  • Smartlook.com

 

 

 

 

 

Kalendář Seznamu přešel na stranu temnoty

Seznam se stále snaží doběhnout vlnu online kalendářů. A to je dobře. Jeho uživatelé tak mohou v rámci jednoho ekosystému odbavit vícero svých nároků. Nejnovější příspěvkem k uživatelskému komfortu kalendáře je implementace tmavého...

Chrome 114 přináší přepracovanou čtečku

Vývojáři Chrome odstranili starý režim čtení z Google Chrome ve verzi 112. Ostatně šlo jen experimentální podobu čtečky, která byla přístupná pouze po aktivaci z pokročilých nastavení prohlížeče. Nyní přichází s přepracovanou...

Jaké jsou systémové požadavky Windows 11 Moment 3?

Moment 3 je poslední aktualizací funkcí operačního systému Windows 11 ve verzi 22H2. Přichází v podobě kumulativního balíčku aktualizací KB5026446 a s funkcemi, kterým Microsoft oficiálně říká Continuous Innovation.  ...

Bing Chat je už přístupný bez přihlášení a rozšiřuje nabídku funkcí

Microsoft se snaží kout Bing Chat, dokud jeho žhavost nezanikne mezi množstvím dalších realizací konverzačních AI. I proto zpřístupňuje Bing Chat i nepřihlášeným uživatelům a vychází vstříc dalším požadavkům uživatelů. Postupně...


 
© 2005-2023 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama