RSS Kanál

 

Chrome testuje permanentní ztišení webu KE STAŽENÍ

Chrome pokračuje v tažení proti obzvláště otravným způsobům reklamy. Jeho nejnovější fičura zabrání například přehrání zvuku automaticky vyskakující reklamy na daných webech. Stačí na těchto webech zvolit výchozí hodnotu pro přehrávání zvuku Blokovat. 

 

Chrome pokračuje v tažení proti intruzivním reklamám (Zdroj: Pixabay.com)

Okamžité ztišení webu najdeme již nyní na oušku panelu Chromu. Opuštěním webu ovšem toto nastavení mizí. Proto se vývojáři rozhodli tuto funkcionalitu rozšířit o nastavení výchozí hodnoty pro každý web zvlášť. Jak říká François Beaufort, evangelista štěstí ve vývojovém týmu Chromia: „Díky tomuto nastavení získáte více kontroly nad tím, který web bude mít dovoleno na vás automaticky spustit audio obsahy.“

Pro povolení fičury je třeba zamířit do pokročilých nastavení chrome://flags

Fičuru lze povolit v Canary větvi Google Chrome. Je třeba:

  • zamířit do pokročilých nastavení pomocí příkazu chrome://flags zadaného do adresního řádku; 
  • navigovat k položce Sound content setting
  • nastavit ji na Enabled a restartovat Chrome.  

Permanentní blokování přehrávání audia na daném webu najdeme v jeho nastaveních

U konkrétního webu je pak třeba rozkliknout jeho specifická nastavení v informacích v adresním řádku. Vyhledat položku Sound a zvolit požadované nastavení - v daných případech tedy Blokovat vždy na tomto webu. Na oušku panelu se objeví ikonka ztišení webu, která se tam bude nadále objevovat při každém jeho dalším načtení, přičemž lze její pomocí jednorázově zvukový obsah daného webu povolit. Vzhledem k jednoduchosti fičury a jejímu jednoznačnému zvýšení uživatelského komfortu Chrome lze očekávat, že se probojuje až do stabilní větve Chrome.

Zdroje: Google +

 

Daniel Beránek, 01.09.2017 12:21

 

Tento program naleznete ke stažení v našem katalogu www.instaluj.cz

 

 

 

 

 

Tsunami Bitcoinu bylo zmanipulované

Dramatické vzrůsty Bitcoinu a dalších kryptoměn minulého roku nebyly způsobeny nárůstem jakékoliv hodnoty stojící za nimi, ani skutečným determinantem hodnoty - tedy tržním mechanismem převisu poptávky, ale tím, co se děje na každé...

Co všechno o nás Facebook ví?

O tom, že Facebook o svých uživatelích sbírá nějaké informace, ví každý. O posledních aférách Facebooku spojených s externími firmami, které jeho data zneužívaly pro diferenciální cílení různorodých, přesto...

Chrome 67: kroky vstříc budoucnosti

Šedesáté sedmé Chrome přináší hned několik zásadních novinek, jejichž dopad nemusí být okamžitě zřejmý, neboť ani sám nebude okamžitý. V hlubinách prohlížeče se nově ukrývá podpora pro aplikace rozšířené...

Webable: úspěch slovenského prohlížeče pro nevidomé

Studentům z Bratislavy se podařilo dostat se celoevropského kola soutěže Imagine Cup pořádané Microsoftem. Odbornou porotu zaujali projektem prohlížeče pro nevidomé Webable. Ten je designován tak, aby nevidomým co nejvíce usnadnil práci při brouzdání internetem. O...


 
© 2005-2018 PS Media s.r.o. - digital world