[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Chrome testuje permanentní ztišení webu KE STAŽENÍ

Chrome pokračuje v tažení proti obzvláště otravným způsobům reklamy. Jeho nejnovější fičura zabrání například přehrání zvuku automaticky vyskakující reklamy na daných webech. Stačí na těchto webech zvolit výchozí hodnotu pro přehrávání zvuku Blokovat. 

 

Chrome pokračuje v tažení proti intruzivním reklamám (Zdroj: Pixabay.com)

Okamžité ztišení webu najdeme již nyní na oušku panelu Chromu. Opuštěním webu ovšem toto nastavení mizí. Proto se vývojáři rozhodli tuto funkcionalitu rozšířit o nastavení výchozí hodnoty pro každý web zvlášť. Jak říká François Beaufort, evangelista štěstí ve vývojovém týmu Chromia: „Díky tomuto nastavení získáte více kontroly nad tím, který web bude mít dovoleno na vás automaticky spustit audio obsahy.“

Pro povolení fičury je třeba zamířit do pokročilých nastavení chrome://flags

Fičuru lze povolit v Canary větvi Google Chrome. Je třeba:

  • zamířit do pokročilých nastavení pomocí příkazu chrome://flags zadaného do adresního řádku; 
  • navigovat k položce Sound content setting
  • nastavit ji na Enabled a restartovat Chrome.  

Permanentní blokování přehrávání audia na daném webu najdeme v jeho nastaveních

U konkrétního webu je pak třeba rozkliknout jeho specifická nastavení v informacích v adresním řádku. Vyhledat položku Sound a zvolit požadované nastavení - v daných případech tedy Blokovat vždy na tomto webu. Na oušku panelu se objeví ikonka ztišení webu, která se tam bude nadále objevovat při každém jeho dalším načtení, přičemž lze její pomocí jednorázově zvukový obsah daného webu povolit. Vzhledem k jednoduchosti fičury a jejímu jednoznačnému zvýšení uživatelského komfortu Chrome lze očekávat, že se probojuje až do stabilní větve Chrome.

Zdroje: Google +

 

 

Tento program naleznete ke stažení v našem katalogu www.instaluj.cz

 

 

 

 

 

20 GB za očkování? Ulož.to!

20 GB stahování dat plnou rychlostí nabízí sdílecí server Ulož.to. Činí tak v rámci kampaně Očkuj se s Ulož.to, která je cílena na podporu očkování proti koronaviru COVID-19. Uloz.to se tak přidává k řadě firem, které...

V testech pokročilých hrozeb nejlépe skóroval Avast/AVG

AV-Comparatives se v aktuálním testu ochran před pokročilými kyberhrozbami zaměřili na software velkých jmen. Testovali jak zabezpečení koncových bodů ve firemním prostředí, tak i spotřebitelský software určený pro domácí použití....

Seznam.cz varuje před extrémním počasím přímo ve vyhledávání

Vyhledávání Seznamu.cz nabídne widget Počasí.cz doplněný o varování Českého hydrometeorologického ústavu. Díky tomu budou uživatelé nejen okamžitě upozorněni na blížící se nebezpečí, ale také...

Firefox 94: všehochuť podzimních novinek

Firefox si v 94. iteraci připravil podzimní barvičky, defaultní aplikaci site isolation, možnost tichých aktualizací na pozadí bez běžící aplikace, snížení množství upozornění a spoustu implementací funkcionalit specifických pro Windows 11, macOS i...


 
© 2005-2021 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama