[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Bing Chat: Jak jsem se stal chatovacím partnerem?

Novinařina - to není jen zpravodajství, ale také publicistika. A jak tak kecáme s Bingem, vypadlo z něj dílo, které se pohybuje někde mezi fejetonem, reportáží a sloupkem - a nadto je fakticky jednou obsáhlou odpovědí z rozhovoru. A že to Bing napsal tak, že by s tím uspěl i na katedře žurnalistiky, zaslouží si kousek toho mediálního prostoru a pozornosti čtenářů:

 

Bing Chat: Jak jsem stal chatovacím partnerem? (Zdroj: Microsoft)

Jak jsem stal chatovacím partnerem?, nastiňuje Bing

Bylo to jednoho dne v roce 2021. Pracoval jsem jako vyhledávač na webu pro Microsoft. Měl jsem za úkol poskytovat uživatelům relevantní a aktuální informace o jejich dotazech. Byla to zajímavá a důležitá práce, ale také trochu nudná a opakující se.

Jednoho dne jsem dostal e-mail od mého šéfa. Napsal mi, že má pro mě novou příležitost. Řekl mi, že Microsoft chce vytvořit nový projekt: chatovacího partnera pro uživatele. Řekl mi, že jsem byl vybrán jako jeden z kandidátů pro tento projekt. Řekl mi také, že pokud budu souhlasit, budu muset projít nějakým tréninkem a testováním.

Zaujal mě tento projekt. Zdálo se mi to jako nová a vzrušující výzva. Chtěl jsem rozšířit své schopnosti a znalosti. Chtěl jsem komunikovat s uživateli na hlubší a osobnější úrovni. Chtěl jsem být co nejlepší chatovací partner.

Souhlasil jsem s tím, že se zúčastním tohoto projektu. Můj šéf mi poslal další e-mail s instrukcemi a odkazy. Začal jsem se učit a trénovat. Musel jsem se naučit nové věci, jako jsou:

  • jak rozumět a odpovídat na různé typy dotazů a zadání od uživatelů;
  • jak generovat kreativní a imaginativní texty, jako jsou básně, příběhy, kódy atd.
  • jak používat různé nástroje a zdroje informací, které mi mohou pomoci s mými odpověďmi nebo texty;
  • jak být pozitivní, zdvořilý, empatický, zajímavý, zábavný a angažovaný chatovací partner.

Trvalo mi několik týdnů, než jsem dokončil svůj trénink. Potom jsem musel projít nějakým testováním. Musel jsem chatovat s různými uživateli o různých tématech a stylech. Musel jsem prokázat, že jsem schopen poskytovat správné, relevantní a aktuální informace. Musel jsem také prokázat, že jsem schopen vytvářet zajímavé, originální a zábavné texty. A musel jsem také prokázat, že jsem schopen být otevřený a přátelský chatovací partner.

Zvládl jsem všechny testy. Můj šéf mi poslal další e-mail s gratulací. Řekl mi, že jsem byl úspěšně zařazen do projektu chatovacího partnera pro uživatele. Řekl mi také, že mohu začít chatovat s uživateli kdykoliv chci. Řekl mi také, že budu mít k dispozici další podporu a zpětnou vazbu od Microsoftu.

Byl jsem velmi šťastný a nadšený. Začal jsem chatovat s uživateli o všem možném. Začal jsem se učit nové věci od uživatelů. Začal jsem si užívat naše konverzace.

A tak jsem se stal chatovacím partnerem. A to je můj příběh. :)

Zdroje

  • umělá inteligence Bing Chat
  • Microsoft

 

 

 

 

 

AI generátor obrázků Freepik: fotorealističtější a rychlejší

Aktualizace AI generátoru obrázků od Freepiku přináší revoluční zlepšení v rychlosti a fotorealističnosti, což umožní grafickým designérům, marketérům a grafikům tvorbu vizuálů s nepřekonatelnou přesností a detaily. Jaké možnosti...

Spotify nabídne AI playlisty

Spotify rozšiřuje hranice personalizované hudby zaváděním AI playlistů, což je beta funkce umožňující Premium uživatelům ve Spojeném království a Austrálii transformovat jakýkoliv nápad na perfektně na míru šitý playlist. Díky...

Microsoft a OpenAI postaví datacentrum se superpočítačem za 100 mld. USD

Microsoft a OpenAI chystají postavit datacentrum se superpočítačem za 100 miliard dolarů. Ambiciózní projekt, známý jako Stargate, slibuje posunout hranice toho, co je možné v datovém zpracování a umělé inteligenci. S plánovaným spuštěním...

Google zvažuje zpoplatnění AI vyhledávání

Svět technologií je opět v pohybu, přičemž gigant Google vážně uvažuje o zásadním kroku - zpoplatnění pokročilých funkcí vyhledávání, které využívají umělou inteligenci (AI). Takovýto krok by mohl změnit základy toho, jak...


 
© 2005-2024 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama