[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Webnode míří do stáje team.blue

Brněnskou platformu Webnode pro snadnou tvorbu a správu webu kupuje nový hostingový obr z Belgie - team.blue. Od loňského spojení tří hostingových firem firma stále nakupuje rozličné firmy blízké hostingu a patří mezi nejrychleji rostoucí ve svém oboru. Jak se bude Webnode dařit pod křídly tohoto velikána?

 

Webnode se stává součástí stáje team.blue (Zdroj: team.blue)

Webnode poskytuje specifickou službu na poli provozování webů, a to sice jednoduché vytvoření a správu webových stránek online bez nutnosti programování či v podstatě čehokoliv, co se tvorby webu týče. Je dimenzována spíše na menší weby, a tak slouží především osobním prezentacím, blogům, stránkám různých zájmových a neziskových organizací a menším podnikatelům a eshopům. Navzdory svému zaměření firma působí celosvětově. Služby poskytuje v 29 jazycích a obsluhuje na 40 000 000 zákazníků.

Team.blue patří k nejrychleji rostoucí hráčům internetových služeb (Zdroj: team.blue)

Skupina team.blue vznikla v roce 2019 spojením tří hostingových společností: Combell Group, TransIP Group a Register Group. Patří mezi nejrychleji rostoucí firmy ve svém oboru. Od svého vzniku se podařilo koupit řadu hostingových a na hosting navázaných společností, které patří k největším ve svých zemích. Patří mezi ně: 

  • Combell (Belgie), 
  • TransIP (Holandsko), 
  • Register.it (Itálie), 
  • Nominalia (Španělsko), 
  • Amen (Portugalsko), 
  • Simply (Dánsko), 
  • DanDomain (Dánsko), 
  • Names.co.uk (Velká Británie), 
  • Hosting Ireland (Irsko), 
  • SuperHosting (Bulharsko), 
  • Natro (Turecko), 
  • Swizzonic (Švýcarsko), 
  • a nyní i Webnode (Česká republika).

Akvizice team.blue v Evropě a v Turecku (Zdroj: team.blue)

Team.blue koupí 100 % podílu Webnode: 90 % od fondu Novira Investment AG zakladatele Víta Vrby a 10 % od fondu Reflex Capital. Brněnský Webnode příliš mediální pozornosti nepoutal, přesto však šlo o tichého černého koně, který byl už od počátku podnikání ziskový. Z poslední výroční zprávy vyplývá, že počet uživatelů vzrostl meziročně 8 % a příjmy vzrostly o 12 %.

„Poslední dobou mi přijde, že startup musí být synonymem pro bezednou díru na finance, že kdo nepálí peníze, jako by nebyl. Webnode je však krásným příkladem toho, že to jde i jinak. Tento úspěšný obchod dokazuje, že globálně úspěšný a rychle rostoucí startup může vzniknout i na skromnějších základech tradičního podnikání, kde náklady musí být nižší než výnosy,“ říká Ondřej Fryc, řídící partner fondu Reflex Capital. 

Šablony webů postavených na Webnode (Zdroj: team.blue)

Ve Webnode je naším cílem pomáhat zákazníkům, aby byli v online prostředí úspěšní. Společně s team.blue můžeme tento cíl ještě urychlit a vytvořit tak jednotnou a snadno použitelnou webovou platformu poskytující vše potřebné pro podnikání na internetu, pochvaluje si transakci Josef Hos, CEO Webnode. A Jonas Dhaenens, CEO team.blue, doplňuje: Jsem šťastný, že se podařilo přidat Webnode do rodiny team.blue. Poskytovat snadné, ale funkční produkty více než dvěma milionům zákazníků po celé Evropě je základem naší DNA, s Webnode na palubě jsme tak zase o krok blíž k naplnění své vize.

Čeněk Absolon, ředitel Regionální hospodářské komory Brno, si o transakci myslí, že jde o strategické doplnění byznysu team.blue: Webové stránky se staly naprosto základním a fundamentálním nástrojem pro online marketing, obchod a komunikaci. Služby spojené s jejich tvorbou a správou budou i v budoucnu dynamicky růst. Přesto však oceňuje schopnost prodat Webnode na vrcholu ekonomického trendu: Současná ekonomická situace je asymetrická. Některá odvětví jsou ve velké krizi, naopak digitální průmysl a IT sektor ze situace těží a raketově letí nahoru. Přestože se podobné obchody připravují měsíce, jeví se nyní prodej firmy zaměřené na online služby na vrcholu této vymknuté doby jako mistrovský tah.

Zdroje

  • tisková zpráva
  • team.blue
  • iDnes.cz

 

 

 

 

 

Chrome pracuje na uživatelském rozhraní pro experimenty

Vývojáři Google Chrome se rozhodli některé z experimentálních funkcí prohlížeče otestovat na širším vzorku pokusných uživatelů. Nabídnou uživatelský přístup přímo přes rozhraní browseru k těm experimentům, pro které je téměř...

NIX.CZ je součástí kritické infrastruktury ČR

Internetový uzel NIX.CZ byl zařazen mezi subjekty kritické informační infrastruktury České republiky. Rozhodl o tom Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost, v jehož kompetenci jsou prvky spadající do oblasti informačních technologií. NIX.CZ...

Vlastník Jobs.cz a Práce.cz akvíruje ajťácký Techloop.io

Společnost LMC vlastnící mj. jiné největší české HR projekty Jobs.cz a Práce.cz akvíruje platformu Techloop.io, která se specializuje na párování IT odborníků a firem. Získává tak černého koně ve vysokorozpočtové oblasti...

Síťové prvky Zyxel trpí backdoorem

Firewally a brány značky Zyxel jsou přístupné kyberútokům přes zadní vrátka. Kupodivu je neotevírá žádný malware, který by je napadl, ale jsou tam přítomna přímo z výroby. Zyxel se nejen domníval, že je dobrým nápadem v těchto...


 
© 2005-2021 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama