[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Jak ušetřit na Google Play?

Ne každá androidí appka je zadarmo a mnoho zajímavých nestojí zrovna pár kaček. Proto se vyplácí čekat na speciální prodejní příležitosti a slevy, kdy je pořídíme za zlomek původní slevy. Jednou z cest je si je všechny přidat do Seznamu přání a neustále sledovat výskyt slev, nebo...

 

...nebo toutéž činností pověřit nějakou aplikaci, která za nás bude slevy sledovat a automaticky nás o nich informovat. Mezi takové patří například AppSales.

1) Nainstalujeme ji přímo z Google Play;

2) vybereme, zda se do ní přihlásíme pomocí Google+ účtu a tak získáme synchronizaci napříč vícero zařízeními a možnost doporučování slev mezi přáteli - nebo se v rámci bezpečí svého účtu a svých informací těchto možností vzdáme;

AppSales - přihlášení pomocí Google+ účtu skýtá další možnosti použití

3) a ocitneme se v rozhraní samotné aplikace. Okamžitě vidíme aktuální slevy přidávané dle data poskytnutí slevy. Máme před sebou seznam názvu aplikací, u každé je znázorněna původní cena, sleva v procentech a cena po slevě. Po názvem jsou informace popisující popularitu appky mezi uživateli - očičko udává, kolik lidí tuto aplikaci sleduje kvůli slevě, hvězda značí, jaké má appka hodnocení na Google Play a šipečka naznačuje, kolik uživatelů si jí stáhlo.

AppSales: rovnou nabízí aktuální slevy, další panel skýtá možnost vytváření vlastních seznamů

4) rozkliknutím položky se dostaneme k podrobným volbám - ale také doplňujícím informacím, díky nimž můžeme své rozhodnutí dále finančně optimalizovat. Např. zde najdeme Ostatní verze dané aplikace, vyhodnotíme, zda nám stačí verze zdarma, a ušetříme sto procent místo padesáti. Krom charakteristik appky je nám k dispozici info o kompatibilitě s verzí Androidu, zařazení aplikace do kategorie (Nástroje, Hry...), odkaz na web vývojářů a historie vývoje ceny appky.

AppSales: každá položka je doplněna podrobnými informaci, které umožňují dále optimalizovat finanční rozhodnutí

Přidávání položek přímo z obchodu Google Play

1) U zájmové položky sjedeme na možnost Sdílet;

Vybereme možnost Sdílet a odklineme

2) odklikneme a z nabídky sdílení vybereme aplikaci AppSales;

Z nabídky sdílení vybereme aplikaci AppSales

3) vidíme vývoj ceny za posledních 60 dní - potvrdíme volbu přidání tlačítkem Sledovat.

Přidáme vybranou aplikaci mezi sledované tlačítkem Sledovat

Položka se přidáme na kartu Inventář, kde uchováváme seznam sledovaných aplikací, jejich aktuálních cen a případných slev. Abychom naplno využili automatizaci celého procesu sledování, odklikneme Nastavení (pod ikonkou sloupečku tří teček), a upravíme k obrazu svému:

  • Nastavit filtry - minimální výši slevy, minimální počet stažení a schování expirovaných akcí;
  • Vyber kategorie - kategorie aplikací, které chceme sledovat, a 
  • Nastavení oznámení.

Pokud tedy nemusíte mít každou aplikaci okamžitě a chcete ušetřit nějakou tu korunku, měla by být právě teď appka AppSales plně připravena splnit vaše přání.

 

 

 

 

 

Jak odstranit web z Google Analytics?

V Google Analytics se hromadí všechny služby/weby, ke kterým máte přístup. Jejich množství může zcela znepřehlednit používání Analytics, a tak není od věci zbytečné weby smazat. Jen pro upřesnění se bavíme o odstranění webu, nikoliv...

Jak otevírat Chrome a Edge vždy v anonymním režimu?

Google se vás snaží identifikovat na každičkém kroku. Když poprvé otevřete Microsoft Edge, první, co udělá, že vás přihlásí do prohlížeče účtem uživatele Windows nebo alespoň emailem lokálního účtu Windows. A to je jen takový...

Co vzbudilo počítač ze spánku?

Vytahujete funící notebook z batohu a netušíte, proč je vzhůru? Nejspíš ho vzbudil některý z neošetřených vstupů, kterému bude třeba pro příště zabránit. Ať už to byla klávesnice, tlačítko napájení, myš či adaptér...

Jak automaticky mazat historii vyhledávání na Googlu, polohy a YouTube?

Google nedávno změnil pravidla o uchovávání historie vyhledávání a polohy uživatele. Nově příchozí uživatelé mají defaultně nastaveno automatické mazání po 18 měsících. Naopak uživatelé, kteří používají Google...


 
© 2005-2020 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama