[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Jak hromadně zmenšit velikost fotek na Google Disku?

Google Disk poskytuje relativně velký prostor (15 GB), který se dá ještě různými akcemi či placenými programy rozšířit. Nic však není tak velké, aby to pojalo kvanta fotek v ultravysokém rozlišení. A právě tyto soubory skýtají jednoduchý, rychlý a snadný způsob, jak svůj úložný prostor na Google Disku zvětšit. Jak na to?

 

Zmenšení fotek všech fotek nahraných na služby Googlu je velmi snadné:

V Nastavení Fotek Google vybereme volbu Ve vysoké kvalitě a dáme Obnovit úložný prostor

  • zamíříme na Fotky Google (photos.google.com), z menu vpravo vybereme Nastavení - či přímo navštívíme URL nastavení photos.google.com/settings;
  • vybereme volbu Ve vysoké kvalitě (neomezené bezplatné úložiště) a potvrdíme její aplikaci na celý disk pomocí Obnovit úložný prostor

Komprimaci fotek z původní kvality na kvalitu vysokou je třeba nadvakrát potvrdit

  • Google nás ještě upozorní na komprimaci z původní kvality na vysokou a vyžádá si ještě jedno potvrzení volby z důvodu časové náročnosti úkolu (v případě velkého objemu dat);
  • potvrdíme Komprimovat a počkáme na splnění úkolu Googlu.

Co se stane v důsledku zmenšení kvality z původní na vysokou?

Původní velikost je určena pro výstupy z digitální zrcadlovky, pokud chceme zachovat původní kvalitu fotek, pokud tento materiál chceme dále využívat v maximální kvalitě obrazu například pro velkoformátový tisk. A hlavně: ukládání fotek v původní kvalitě využívá (započítává se do) dispoziční prostor uživatele Google Disku.

Ukládání ve vysoké kvalitě Google doporučuje pro smartphony a foťáky s rozlišením do 16 Mpx. Tento materiál Google ukládá ve vysoké kvalitě při menší velikosti souborů. A hlavně: bez ohledu na množství takto uložených souborů se jejich velikost nezapočítává do dispoziční kapacity uživatele Google Disku. 

Proto je fakticky veškerý foto i video materiál škoda ukládat v původní kvalitě, pokud nebyl pořízen s rozlišením vyšším 16 Mpx.

 

 

 

 

 

Facebook: jak vytvořit formulář pro sběr kontaktů na firemní stránce?

Klíčovou metodou získávání zákazníků je sběr kontaktů. Web k tomu typicky používá formuláře. A svůj formulář nabízí i firemní Facebook. Jen se musíte ke formuláři proklikat, správně ho vyplnit a umět publikovat. Jak na to? ...

Kdo uvaří a doveze? Odpoví Mapy Google

Polífku ze sáčku vaříte jako šéfkuchař Čenda, otvírání sardinek už zvládáte na Gagarina a ještě vám fungují chuťové buňky? Pak je možná na čase vzdát kulinářské pokusy a ony zbývající buňky svěřit do...

Jak odložit Gmail na konkrétní čas?

Gmaily se dají odkládat už dlouho. Ovšem nativně, přímo v aplikaci, bez intervence online nástrojů třetích či doplňků vyžadujících běh browseru a počítače to umí cca rok. Za tu dobu se fičurka lehce vyvinula. Co je na ní vskutku nejlepší, je...

Jak v Chrome povolit PiP - obraz v obraze?

Vývojáři Chrome už osvobodili PiP (alias Picture-in-Picture, česky obraz v obraze). Dřívější implementaci v podobě minipřehrávače pohybovatelného pouze na prostoru stránky YouTube nahrazuje plnohodnotný PiP přehrávač obsahu z jakéhokoliv zdroje, volně pohybovatelný...


 
© 2005-2020 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama