Amazon uvádí AI nákupního asistenta RufuseAmazon představil Rufuse, AI asistenta pro nakupování integrovaného do mobilní aplikace Amazon. Generativní AI, Rufus přináší personalizovanou pomoc při nákupu, zlepšuje zákaznickou zkušenost a představuje další krok v evoluci online nakupování.
Lídr e-commerce Amazon oznámil spuštění Rufuse, AI asistenta pro nakupování. Rufus je navržen tak, aby zákazníkům Amazonu poskytoval expertní pomoc při nákupech, odpovídal na otázky týkající se produktů, porovnával je a doporučoval nákupy na základě kontextového dialogu. Rufus je asistent pro nakupování poháněný generativní AI, který byl vytrénován na rozsáhlém katalogu produktů Amazonu, recenzích zákazníků, otázkách a odpovědích komunity a informacích z celého webu. Jeho hlavním úkolem je odpovídat na otázky zákazníků týkající se různých potřeb a produktů, poskytovat porovnání a dělat doporučení na základě kontextu konverzace. Tento přístup umožňuje Rufusovi poskytovat personalizovanou a přesnou pomoc při nákupu, čímž usnadňuje zákazníkům objevování a rozhodování o produktech. Rufus využívá pokročilé algoritmy umělé inteligence k analýze a syntéze informací z ekosystému Amazonu a internetu, aby poskytoval odpovědi, které jsou relevantní a užitečné pro zákazníky. Jeho schopnost učit se z rozsáhlého množství dat umožňuje Rufusovi neustále zlepšovat své výkony a přesnost odpovědí. Klíčové funkce Rufuse
S čím Rufus pomůže?S Rufusem mohou zákazníci Amazonu využívat širokou škálu možností, které značně rozšiřují a zjednodušují online nakupování:
Rufus značně usnadňuje proces hledání a objevování produktů na Amazonu. Díky svému školení na rozsáhlém katalogu produktů Amazonu, recenzích zákazníků, otázkách a odpovědích komunity a informacích z celého webu, Rufus poskytuje zákazníkům okamžité a přesné informace. Zákazníci tak mohou snadno získat odpovědi na otázky týkající se běžeckých bot, včetně toho, co zvážit při jejich koupi, jaké jsou rozdíly mezi silničními a terénními běžeckými botami, nebo jak zjistit, zda jsou produkty odolné. Amazon věří, že generativní AI, jako je Rufus, změní téměř všechny aspekty zákaznické zkušenosti. Integrací AI do svých služeb Amazon usiluje o poskytování plynulejších a intuitivnějších nákupních zážitků. Rufus je příkladem toho, jak může být AI využita k zlepšení online nakupování tím, že zákazníkům umožňuje efektivněji vyhledávat a objevovat produkty podle svých specifických potřeb. Rufus od Amazonu představuje přelom v oblasti online nakupování díky své schopnosti poskytovat okamžitou, relevantní a kontextově bohatou pomoc. Tato inovace nejen zvyšuje laťku pro personalizovanou zákaznickou podporu, ale také přetváří způsob, jakým spotřebitelé přistupují k online nákupům, a znovu definuje očekávání v oblasti e-commerce. Zdroje
Daniel Beránek, 02.02.2024 17:05 Grok, umělý inteligentní asistent od společnosti xAI, udělal další krok na cestě k větší dostupnosti. Coby samostatná aplikace se šíří na další platformy. Co Grok nabídne, kde ho již můžeme vyzkoušet a co teprve přijde?
... Nejhorší je, když najdete filmovou perlu, ale nemáte k ní titulky. A když už je najdete, tak nesedí. A i když ve VLC posunete jejich časování vůči časování zvukové stopy, tak se ty stopy neustále rozcházejí - a to dokonce nikoliv symetricky. To pak... Google uvádí Gemini 2.0, novou generaci svého ústředního modelu AI. Přináší zásadní vylepšení napříč spektrem svých funkcí: od bleskurychlého zpracování dat s projektem Flash, přes multimodální... Francouzský vývojář AI Mistral AI přichází s multimodálním modelem Pixtral Large, aktualizuje vlajkový jazykový model Mistral Large na verzi 24.11 a ve zdarma přístupné betě nabízí pokročilé funkce, jako jsou Web Search, Canvas a... |