[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Total War: Attila zabuší na brány Říma v únoru 2015

Z temnoty válek, nemocí a hladomoru se vynoří nová síla. Na miliónech kopyt ji ze stepí Východu přinesou hunští nájezdníci v čele s uchvatitelem Attilou. Jejich hladové a krvežíznivé pohledy směřují k bohatství upadajících říší římských...

 

Uchvatitel a bratrovrah se dívá směrem k Římu

Strategická série Total War se dočká nového přírůstku. Následovník Total War: Rome II ponese jméno hunského krále a bratrovraha Attily. Jeho příchod tvůrci z Creative Assembly oznámili na únor příštího roku.

Pokračování Total War následuje časovou osu předchozích dílů. Započít by mělo rokem 395 našeho letopočtu a posléze nás provést 5. stoletím n. l. Střet barbarů a rozdělené západní a východní říše římské budeme moci nejen odehrát za barbary i Římany, ale svým umem můžeme i urychlit kroky uchvatitelovy, či třeba zvrátit dějiny pod zástavou Západořímské říše a porazit barbary.

Bitvy Total War: Attila by měly uchvátit grafickým provedením a taktickou náročností

Tvůrci slibují: 

  • apokalyptickou destrukci šířícího se ohně a mizejících měst; 
  • nevšední hru za rozlehlou říši západního Říma, oslabenou politickými rozbroji a obklíčenou ze všech stran nepřáteli;
  • herní mechaniku postavenou na zkušenostech z předchozích dílů vylepšenou o politické faktory, civilní správu a technologický progres;
  • historickou věrnost detailů, která hráče vtáhne rovnou do děje a 
  • neskutečné vizuální efekty a dechberoucí věrohodnost.

Total War: Attila by každopádně měl přinést kvalitní kombinaci tahové strategie a taktických real-timeových bitev. Inovace do hry vnesou např. rodokmeny, šířící se oheň a nemoci. Vedoucí projektu Janos Gaspar se snaží oslovit především věrné hráče Total War: Attila se stane novým dílem Total War, který nadchne a na samou hranici otestuje schopnosti fanoušků série. Oživili jsme oblíbené funkce, jako jsou rodokmen a vývoj schopností. Vylepšili hlavní herní mechaniky, ale hlavně implementovali nové strategické a taktické prvky, mezi nimiž nechybí boj civilistů v ulicích, rychle se šířící oheň a totální zničení měst.

Bez ohledu na stranu, přežijí jen ti nejzarputilejší - již v únoru 2015.

Zdroje: TotalWar.comtisková zpráva, GameSpot.com

 

 

 

 

 

Spotify nabídne AI playlisty

Spotify rozšiřuje hranice personalizované hudby zaváděním AI playlistů, což je beta funkce umožňující Premium uživatelům ve Spojeném království a Austrálii transformovat jakýkoliv nápad na perfektně na míru šitý playlist. Díky...

Microsoft a OpenAI postaví datacentrum se superpočítačem za 100 mld. USD

Microsoft a OpenAI chystají postavit datacentrum se superpočítačem za 100 miliard dolarů. Ambiciózní projekt, známý jako Stargate, slibuje posunout hranice toho, co je možné v datovém zpracování a umělé inteligenci. S plánovaným spuštěním...

Google zvažuje zpoplatnění AI vyhledávání

Svět technologií je opět v pohybu, přičemž gigant Google vážně uvažuje o zásadním kroku - zpoplatnění pokročilých funkcí vyhledávání, které využívají umělou inteligenci (AI). Takovýto krok by mohl změnit základy toho, jak...

Opera to s AI míní vážně. Nyní nabízí lokální LLMs

Opera se snaží co nejvíce využít vlnu AI. Nabízí nejen vlastní AI asistentku Ariu, ale jejím prostřednictvím i spoustu dalších funkcí. Nyní přichází s podporou lokálně spustitelných velkých jazykových modelů, což...


 
© 2005-2024 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama