Patnáctka - hledání řešení na nejmenší počet tahů

Patnáctka - hledání řešení na nejmenší počet tahů KE STAŽENÍ

Dnešní recenze je celkově na dokonalou, moderní a jedinečnou hru, kterou si zcela jistě všichni oblíbíte, což není rozhodně nic nového. Jedná se o dokonalou aplikaci, díky které budete mít vše jako na dlani a pokud hledáte ideální hru, kterou si v klidu zahrajete až přijdete unaveni z práce nebo z nějakého večerního jednání - rozhodně všemi deseti doporučujeme aplikaci s názvem Patnáctka, díky které se toho ještě hodně co naučíte, ale na to se podíváme již v samotné recenzi, kterou si dnes popíšeme aplikaci s názvem Patnáctka. Nebudeme dlouho zahálet a rovnou se podíváme na tuto dokonale jedinečnou aplikaci, kterou si zcela jistě oblíbíte, což je v dnešní moderní a rychlé době zcela jistě dokonalá věc.

Ondřej Vomočil  |  25.12.2014 07:01

EuroShogi - zdokonalená varianta hry CubicShogi za použití kostek

EuroShogi - zdokonalená varianta hry CubicShogi za použití kostek KE STAŽENÍ

V dnešní recenzi si společně popíšeme jedinečnou a dokonalou hru, kterou bohužel většina lidí bohužel znát nebude, což je na druhou stranu rozhodně dobře, jelikož jim samotnou hru ukážeme, představíme a celkově naučíme používat, což je rozhodně skvělá věc, na kterou budete následně náležitě pyšní. Jedná se o hru s názvem EuroShogi, díky které budete mít celkově přehled a hlavně budete rozvíjet svoje schopnosti, orientační myšlení a další věci, které jsou v tuto chvíli na každém z nás. Jedná se tedy o dokonalou hru s názvem EuroShogi, díky které budete mít rozhodně o zábavu postaráno a my se na samotnou hru dnes podíváme.

Ondřej Vomočil  |  24.12.2014 07:01

Sokoban - logické přemisťování předmětů pro lepší orientaci

Sokoban - logické přemisťování předmětů pro lepší orientaci KE STAŽENÍ

V dnešním článku si společně všichni ukážeme dokonalou hru, kterou si po prvním kole rozhodně oblíbíte a budete ji chtít denně používat, hrát a překonávat sami sebe. Jedná se o poměrně hodně jednoduchou, ale na druhou stranu moderní a dokonale propracovanou hru, při které si každý z vás uvědomí, že v jednoduchosti je síla a krása, což je rozhodně pravdivé pořekadlo, díky kterému budete moci celkově udělat rozhodně něco pro svůj rozvoj myšlenek a celkové trénování mozku. Pojďme se tedy všichni společně rovnou podívat na jedinečnou a dokoalou hru s názvem Sokoban, kterou si rozhodně zamilujete.

Ondřej Vomočil  |  21.12.2014 07:01

Autosim - dokonalá simulace výroby auta

Autosim - dokonalá simulace výroby auta
 KE STAŽENÍ

Dnešní recenze bude rozhodně jedinečná a hodně dokonale užitečná - jedná se totiž o recenzi hry s názvem Autosim, kterou si klidně i vy budete moci nainstalovat na svůj počítač, což je rozhodně skvělá věc, na kterou je dobré dát si celkově pozor. Jedná se o moderní a přehlednou hru, kterou si během prvního hraní a první minuty natolik oblíbíte, že budete chtít hrát dál a dál. Dnes se tedy všichni společně podíváme na tuto dokonale jedinečnou aplikaci, kterou si rozhodně oblíbíte a to hlavně díky jejímu snadnému ovládání a skvělé logice, kterou si zde také představíme.

Ondřej Vomočil  |  20.12.2014 07:01

Sirky - odebírání sirek z hromádak a zábavná hra

Sirky - odebírání sirek z hromádak a zábavná hra KE STAŽENÍ

Dnešní recenze bude na moderní a skvělou oddechovou hru s názvem Sirky, která se dokonale hodí pro hráče v každém věku a to tedy jak pro dospělé, babičky a dědečky, ale také ty nejmenší z nás a to jsou děti. Rozhodně pokud máte hravého ducha a chcete si hru s názvem Sirky na vašem počítači nebo notebooku zahrát, dveře jsou vám jak se říká rozhodně dokořán a díky této hře budete celkově rozvíjet svoje inteligentní myšlení, což je rozhdoně další skvělá zpráva, díky které budete mít samotnou hru Sirky rozhodně rádi. Pojďme se tedy nyní společně podívat na několik základních parametrů samotné hry, ale také na to, co samotná hra obnáší.

Ondřej Vomočil  |  18.12.2014 07:01

Clever Mines - vylepšené hledání min, které si zamilujete

Clever Mines - vylepšené hledání min, které si zamilujete KE STAŽENÍ

Klasickou hru hledání min budete rozhodně všichni z vašich počítačů znát. Jedná se o dokonalou a hlavně poměrně hodně oddechovou hru, díky které si budete moci zahrát v pohodlí svého domova. V dnešní recenzi se podíváme společně na aplikaci s názvem Clever Mines, což je jak samotný název napovídá daleko lepší, modernější a hlavně propracovanější hra, díky které budete mít celkový přehled o všech minách ve vašem okolí. Jestliže máte rádi oddechové hry, kde musíte trošku přemýšlet, rozhodně je hra s názvem Clever Mines přesně ta správná volba, kterou prakticky musíte využít. Pojďme se tedy společně na tuto dokonalou hru podívat a udělat si na ni svůj vlastní obrázek.

Ondřej Vomočil  |  17.12.2014 07:01

Angry Birds: Bad Piggies - to musíte mít!

Angry Birds: Bad Piggies - to musíte mít! KE STAŽENÍ

Máte rádi dnešní moderní, zábavné a graficky dokonale zpracované hry? Pokud ano, rozhodně se vám bude také celkově líbit hra s názvem Angry Birds: Bad Piggies, kterou budete všichni jistě znát. Jedná se o další a dokonalé pokračování skvělé série her s názvem Angry Birds, které jsou prakticky všude okolo nás, což je poměrně hodně velká zábava na pochmurné odpoledne, kterých v tomto období podzimu bývá poměrně hodně. Pojďme se tedy společně na tuto dokonalou a jedinečnou hru podívat a ukázat si jají přednosti a věci, které vás rozhodně budou zajímat.

Ondřej Vomočil  |  23.11.2014 07:01

Pekka Kana 2 - level editor

Pekka Kana 2 - level editor KE STAŽENÍ

Máte rádi hru s názvem Pekka Kana? A ještě raději máte její druhé pokračování? Pokud ano, rozhodně doporučujeme dnešní dokonalé rozšíření, které je přesně určeno pro výše zmíněnou hru, kterou si během prvního hraní rozhodně všichni oblíbíte a to natolik, že je možné si samotnou hru nechat nainstalovanou na svém počítači a ve volné chvilce si ji hezky zahrát. Díky dnešní recenzi rozšíření s názvem Pekka Kana 2 - level editor si budete moci svoji hru užít ještě daleko více, což je to nejlepší, co si můžete přát. Pojďme se tedy na toto dozšíření společně podívat a ukázat si jak jsou jeho možnosti omezené.

Ondřej Vomočil  |  29.10.2014 07:01

Jo's Dream Organic Coffee 2 - pomůžete řídit chod vaši kavárny?

Jo's Dream Organic Coffee 2 - pomůžete řídit chod vaši kavárny? KE STAŽENÍ

Dnešní recenze nebude tolik ani jako recenze aplikace, ale spíše recenze hry. Jedná se o hru s názvem, který když si přečtete, tak z 90 procent budete přesně vědět o co se v dané hře jedná. Aplikace se nazývá Jo's Dream Organic Coffee 2 a jak již tedy samotný název napovídá, budeme mít kavárnu a celkově se starat o naše klienty a zákazníky. Myslíte si, že to v reálném životě nezvládnete? Pokud ano, rozhodně doporučujeme aplikaci s názvem Jo's Dream Organic Coffee 2 vyzkoušet a udělat si na ni jasný a smysluplný obrázek, jelikož to je to nejlepší, co v dané chvíli můžeme udělat.

Ondřej Vomočil  |  01.10.2014 20:15

Dream Builder - Amusement Park - budujeme nejlepší park na světě!

Dream Builder - Amusement Park - budujeme nejlepší park na světě! KE STAŽENÍ

Zábavní park je něco, co má poměrně hodně mnoho lidí rádo a je schopno jej navštěvovat klidně každý víkend. My si celkově v dnešní hře ukážeme moderní ovládání, ale také vám dáme tu možnosti, si v hře s názvem Dream Builder - Amusement Park udělat svůj vlastní zábavní park, což je to nejlepší, co si v dnešní době můžete přát pro zobrazování aplikací v každém rozměru, což je skvělé hlavně pro vaši představivost, kterou jistě máte a to hodně bujnou. Díky hře s názvem Dream Builder - Amusement Park si uděláte zábavní park, který bude přesně podle vašich představ a přání a budete rozhodně muset myslet na úplně všechno, co je v tomto stylu moderní a použitelné.

Ondřej Vomočil  |  01.10.2014 20:15

Paranormal State Poison Spring SE - chtěli jste být vždy lovci duchů?

Paranormal State Poison Spring SE - chtěli jste být vždy lovci duchů? KE STAŽENÍ

Máte rádi tajemno, mystiku, zahalené okolnosti a vyšetřování nějakého závažného pří případu? Pokud ano, rozhodně vám doporučujeme hru s názvem Paranormal State Poison Spring SE, kterou si dnes shodou okolností popíšeme, ukážeme si jak celkově funguje a také jak se dané hře na poli ostatních her daří. Jedná se o velice dokonale použitelnou hru, kterou si zcela jistě oblíbíte, což je pro vás to nejlepší, co si můžete přát, jelikož hra by měla hlavně upoutat, což hra s názvem Paranormal State Poison Spring SE zcela jistě upoutá a to jak svým dějem, tak i grafikou.

Ondřej Vomočil  |  01.10.2014 20:15

Northern Tale 4 - Zachraňte znovu království Ragnar!

Northern Tale 4 - Zachraňte znovu království Ragnar! KE STAŽENÍ

Dnešní recenze bude celkově pojednávat hlavně o moderní hře, kterou si během poměrně velice krátké doby celkově oblíbíte a přijmete za svoji. Díky tomu si člověk uvědomí, že se jedná o použitelnou hru, kterou si můžete vychutnat prakticky za každé situace a okolnosti, která se vám naskytne. V dnešní recenzi si tedy společně ukážeme hru s názvem Northern Tale 4, která má nesmírně dokonale zpracovanou grafiku, což je asi to nejlepší, co si můžete přát, jelikož skvěle zpracovaná grafika hry je půlka úspěchu v její prodejnosti. Pojďme se tedy společně na tuto dokonalou hru podívat a trošku podrobněji si ji ukázat.

Ondřej Vomočil  |  01.10.2014 20:14

datales Pexeso - karetní hra pro dokonalou výuku dětí

datales Pexeso - karetní hra pro dokonalou výuku dětí KE STAŽENÍ

Dnešní recenze bude celkově pojednávat o dokonalé, moderní a dobře přizpůsobivé hře s názvem datales Pexeso, kterou si i vy můžete rozhodně zahrát a to bez jakéhokoliv problému. Jedná se o moderní hru, která kopíruje vám již rozhodně hodně známé pexeso, které se svými staršími dětmi rozhodně rádi hrajete. Nicméně tento druh pexesa, tedy spíše dané vzory jsou trošku něčím výjimečné a tím pádem se odlišují od okolních pexes, což je rozhodně samo o sobě nesmírně dobré. Pojďme se tedy společně na tuto dokonalou věc společně podívat a ukázat si, jak daná hras názvem datales Pexeso celkově funguje a jak se také ovládá.

Ondřej Vomočil  |  01.10.2014 08:09

Brána světů - cesta za horizont - podlehněte snové atmosféře

Brána světů - cesta za horizont - podlehněte snové atmosféře KE STAŽENÍ

Možná se vám název hry Brána světů - cesta za horizont zdá trošku zcestný, nicméně po tom až si ukážeme všechny její součásti a další věci, které obsahuje - velice rychle změníte svůj dosavadní názor, což je to nejlepší, co si můžete přát. Samotná hra Brána světů - cesta za horizont se odehrává v bájné době, kdy máte k dispozici pouze omezené možnosti a vše je tak nějak lepší, než v dnešním moderním a urychleném světě. Nyní se pojďme podívat, co vše je potřeba u hraní této hry a proč je vhodné si ji nainstalovat i na svůj počítač a celkově se na hru Brána světů - cesta za horizont zaměříme.

Ondřej Vomočil  |  29.09.2014 07:01

Peggle Deluxe - dokonale graficky zpracovaná logická hra

Peggle Deluxe - dokonale graficky zpracovaná logická hra KE STAŽENÍ

Jak již samotný nadpis napovídá, v dnešní recenzi se společně zaměříme na jednu dokonalou logickou hru, kterou si jistě všichni oblíbíte a to hlavně díky svému modernímu, přehlednému a dokonale vyváženému grafickému zpracování, na kterém je vidět, že si dal samotný grafik opravdu hodně záležet. Jedná se o dokonalou souhru grafických prvků, které dávají celkově hře s názvem Peggle Deluxe úplně jiný ráz a chuť do života, což je v dnešním světě poměrně hodně důležitá věc, díky které je možnost se naučit vnímat i takové detaily okolo nás.

Ondřej Vomočil  |  24.09.2014 07:01

13 duchů - originální a velice zábavné hlavolamy

13 duchů - originální a velice zábavné hlavolamy KE STAŽENÍ

Jestliže máte celkově rádi hlavolamy nebo hry, u kterých se musí nějakým způsobem přemýšlet, rozhodně budete mít v oblibě hru s názvem 13 duchů, kterou si v dnešní recenzi všichni společně popíšeme. Hra s názvem 13 duchů je dokonalou hrou v každém svém směru i grafice, což pojednává o všem, co přesně můžete mít klidně i vy na svém počítači nebo notebooku. Nebudeme se hned v samotném úvodu zdržovat a rovnou se na danou hru půjdeme společně podívat.

Ondřej Vomočil  |  22.09.2014 07:01

Need For Speed Underground 2 - závody nablýskaných sporťáků

Need For Speed Underground 2 - závody nablýskaných sporťáků KE STAŽENÍ

Myslíme si, že v této rovině není asi nějakým závažným a zdlouhavým způsobem potřeba představovat hru s názvem Need For Speed Underground 2, kterou si budete společně v dnešní recenzi popisovat a ukážeme si co uživatel od této hry může celkově očekávat. V první řadě je potřeba říci, že se jedná o hodně náročnou a dokonale propracovanou závodní hru, kterou si můžete užít i vy na svém počítači nebo notebooku, což je pro drtivou většinu z vás asi ta nejlepší možná zpráva, jakou jste potřebovali slyšet. Pojďme se tedy společně všichni podívat na dokonalou a jedinečnou hru s názvem Need For Speed Underground 2, kterou si jednoznačně zamilujete.

Ondřej Vomočil  |  20.09.2014 07:01

FIFA 12 - revoluční změny při hraní her

FIFA 12 - revoluční změny při hraní her KE STAŽENÍ

Následující odstavce budou spíše pro pány, ikdyž nikdy nevíme, co se v ženách skrývá a rozhodně se mezi námi najde i taková žena, která si najde svoje jisté oblíbení ve hře s názvem FIFA 12. Možná jsou mezi námi i takoví lidé, kteří stále nevědí o jakou hru se jedná. Jedná se o dokonalou fotbalovou hru, která má svoje prakticky neomezené možnosti, díky kterým si člověk celkově může a hlavně dokáže udělat přesně to, co chce a to je v dnešním světě rozhodně dokonalá věc, které je potřeba si vážit.

Ondřej Vomočil  |  19.09.2014 07:01

Atlantis Quest - jste připraveni na dokonalé a mrazivé dobrodružství?

Atlantis Quest - jste připraveni na dokonalé a mrazivé dobrodružství? KE STAŽENÍ

Další na řadě je zde dokonalá hra s názvem Atlantis Quest, díky které si užijete poměrně hodně skvělé zábavy, díky které se člověk uvolní, přijde na úplně jiné myšlenky, což je pro každého z nás rozhodně a jenom to nejlepší, co si může přát, jelikož když přijde unavený z práce domů, má nárok si odpočinou a nejlepší je, že si může odpočinout ještě k tomu aktivně a to právě se hrou s názvem Atlantis Quest. Nebudeme ztrácet čas a rovnou se na tuto dokonalou hru s názvem Atlantis Quest společně podíváme.

Ondřej Vomočil  |  19.09.2014 07:01

Kobra 11 Nitro - dálniční policie je opět v akci!

Kobra 11 Nitro - dálniční policie je opět v akci! KE STAŽENÍ

Kobru 11 budete znát ze svých obrazovek asi všichni. Tento velice oblíbený a hlavně úspěšný seriál se doslova a do písmene vryl do paměti všem lidem, kteří mají rádi akci, rychlá auta a všechno to, co k tomu patří - tedy přestřelky, rychlou jízdu a dalších hodně věcí. V dnešní krátké recenzi si společně ukážeme dokonalou hru s názvem Kobra 11 Nitro, kterou si jisto jistě oblíbíte, což je asi to nejlepší, co můžete udělat. Pojďme se tedy na tuto akční hru rovnou podívat.

Ondřej Vomočil  |  18.09.2014 07:01

Článků: 166 - stránka: 5u0026amp; / 9
 <<  | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |