Sunkenland

Sunkenland

Přichází nová survival game. Pokud vás bavil film Vodní svět s Kevinem Costnerem v hlavní roli, dozajista si užijete i tento počin od studia vector3. Oceány se vylily z břehů, zaplavily svět a zůstalo jen málo místa nad vodní hladinou. Právě nalezený opuštěný ostrůvek teď patří jen vám a vy si zde můžete vybudovat svůj hrad. Mějte se však na pozoru před nájezdy nepřátelských gangu, neboť zde již neplatí žádná pravidla, jen to právo silnějšího. Pusťte se tedy do prozkoumávaní zaplavených oblastí dobývání nepřátelských pevností a obsazování ostrůvků s hordou krvežíznivých přeživších.

Martin Foldyna  |  23.03.2024 18:50

Stargate: Timekeepers

Stargate: Timekeepers

Vítejte ve Stargate: Timekeepers, ve kterém se ocitáte na planetě zemi, na území Antarktidy. Zde probíhá krvelačný boj s Goa’uldy. Ze všech stran na vás útočí jednotky falešného boha Anubise. Objevení antické zbraně před tím, než jí obsadí nepřátele, je klíčové. Bohužel nepřátelští vojáci jsou před branou. Vy je musíte eliminovat a vytrhnout jim prastarou zbraň z pařátů. SG-1 má však jiné povinnosti a vy se dostáváte do kůže velitelky Evy McCain s odstřelovačem Maxe Boltona.

Martin Foldyna  |  08.03.2024 12:05

Sea of Conquest: Pirate War

Sea of Conquest: Pirate War

Vydejte se za dobrodružstvím Ďábelských moří, hledejte poklady ukryté v neznámých vodách, přepadávejte pirátské lodě, zachraňte pár lidí a obsaďte neznámé ostrovy. V magickém světě plném podmořských příšer, krvelačných protivníků zažijte napětí z bitvy nebo využijte svých schopností pro vybudování úžasné lodě. Každý milovník mořských příběhů a pirátských legend by měl Sea of Conquest alespoň vyzkoušet.

Martin Foldyna  |  01.03.2024 17:17

Corsairs Legacy

Corsairs Legacy

Máme tady další pirátskou hru s názvem Corsair Legacy. Dostáváme se do kůže pašeráka Rufuse Monroe. S jeho lodí se budeme plavit Karibikem roku 1689. Příběh začíná na ostrově Barbados přesněji pláž Foul bay. Zde svedeme bitvu se španělskými dobyvateli a naučíme se používat zbraně. Nádherná pláž s palmami však bude zalitá krví jak Španělů tak tou naší. V poslední chvíli života se Rufus rozhodne odvyprávět svůj příběh.

Martin Foldyna  |  28.02.2024 23:43

Skull and Bones

Skull and Bones

Konečně tady máme vydání dlouho očekávané pirátské hry Skull and Bones. Hra je zasazena do 17tého století, ve kterém se budete plavit Indickým oceánem a dobývat africká území a indické ostrovy. Nejprve se seznámíte s pirátským bosem Johnem Scurlockem a pomůžete mu vyřešit nějaké úkoly, později pak odplujete na místo Telok Penjarah, kde se seznámíte s místní vůdkyni. Hned první bitva vám ukáže jak zábavná, občas lehce chaotická, ale příjemná hra to může být. Pojďme se podívat jestli je to opravdu AAAA čkový počin za 60 euro.

Martin Foldyna  |  28.02.2024 14:54

Last Train Home

Last Train Home

Dostáváme se do roku 1918 a vydáváme se na cestu s československými legionáři z války domů. Cesta však nebude nikterak jednoduchá. Vojáci se nacházejí na území Ruska v období občanské války na konci první světové války. Sevřeni v kleštích z jedné strany bolševici se svou Rudou armádou a z té druhé Bílé hnutí zastoupeno republikány a monarchisty oslavující doby cara. Desítky tisíc československých legionářů uvízlo na území, odkud se na západ a svého domova, bylo možné dostat jen vlakem přes celou transsibiřskou magistrálu do Vladivostoku a odtud lodí do Evropy. Užijme si tedy poslední obrněný vlak napříč Sibiří.

Martin Foldyna  |  21.02.2024 15:42

Dead island 2

Dead island 2

Ve Americe vypukla zombie nákaza a jedno z nejznámějších měst Los Angeles je evakuováno, se zařazením do karanténní oblasti. Nikdo neví co přesně se stalo nebo odkud autofagická epidemie pochází, všichni se snaží jen přežít. Mezi uprchlíky, jenž se pokoušeji dostat do bezpečí se nachází naše šestice hratelných postav. Paralympionička Amy, striptér Ryan, kaskadér Jacob, irska punkerka Dani, Bruna a motorkářka Carla, kteří nasednou do evakuačního letadla a odlétají pryč. Nebylo by to ale vzrušení, kdyby po lehkém představení sebe sama a našem výběru postavy, letadlo nehavarovalo a právě zde, začíná naše cesta.

Martin Foldyna  |  20.02.2024 12:42

Robin Hood 4: Spring of Life

Robin Hood 4: Spring of Life KE STAŽENÍ

Robin Hood 4, Spring of Life je skvělá hra, která vám umožňuje prožít příběh Robina Hooda. Je to dlouhá hra s mnoha zábavnými úrovněmi vyžadující taktické myšlení. Nabízí pěknou grafiku a hudbu na pozadí. Celkově se jedná o vynikající hru, kterou doporučuji všem milovníkům Robina Hooda.

ChatGPT, Radek Szurman  |  12.04.2023 12:57

Family Island

Family Island

Jestliže si chcete odpočinout od každodenního shonu a trošku se pobavit u něčeho příjemného, čeká na vás hra Family Island. Tato mobilní hra od firmy Melsoft Games Ltd. Vám určitě dá spočinout a odreagovat se. Od této společnosti můžete také hrát Moje kavárna nebo se inspirovat konkurencí a podobnost najdete v The Tribez: Build a Village, nebo Trade Island. Dočkáte se kouzelné rodinky plnící vaše úkoly v plném rozsahu. Téměř jako byste si hráli na boha a Adam s Evou měli dvě děti.

Martin Foldyna  |  25.04.2021 00:11

Westland Survival

Westland Survival

Chtěli jste se někdy podívat na divoký západ? Osamělý kovboj v prérii, polorozpadlá chatrč a vyjící kojot na zářící kulatý měsíc. Lehce plápolající oheň, při kterém vytáhnete kytaru a spustíte tu svoji píseň. Nyní máte šanci si vyzkoušet akční RPG přežití v divočině. Čekají na vás útočící vlci, nájezdníci hledající zlato, nástrahy tajuplného Vendiga a přízraky číhající v temných jeskyních. To vše pak jdete zapít do nedaleké taverny plné lehkých holek a pančovaného alkoholu. Tak takový je život pistolníka.

Martin Foldyna  |  22.04.2021 10:52

Assassin's Creed Valhalla

Assassin's Creed Valhalla

Norský válečník Eivor sirotek, kterého se ujal král Styrbjorn z Forbergu se kolem roku 873 dostane do války severských kmenů o nadvládu a území. Již v mádí prožil zpustošení své vesnice a právě proto se nechce podvolit slavnému sjednotiteli Haraldu. Se svým nevlastním bratrem Sigurdem Styrbjornem se proto vydává z vyhnanství do Anglie za novým domovem. Typicky Vikingské pavidlo je dopraví k zeleným pláninám, úrodné půdě, lesům plných zvěře a rozkvetlým loukám. Anglosaské Anglii však i přes příslib zlata stříbra a bohatsví narazí na podobně krvavý a prohnilý svět, plný různých království a vládců, kteří se přou o moc a bohatství. Po boku Sigurda se snaží založit novou osadu a rodu zajistit slávu a moc.

Martin Foldyna  |  08.01.2021 15:15

Predator: Hunting Grounds

Predator: Hunting Grounds

Po incidentu Stargazer nastává čas na novou éru boje s mimozemšťany. Organizace, která studuje rasu Yautja byla zrušena a nahradil ji Other Worldly Life Forms Program. Několika odpadlým agentům se však podařilo odcizit dokumenty a mimozemskou technologii. Informace prodané na černém trhu zpeněžili. Nyní se snaží v hluboké džungli nalákat predátory zpět na zemi. Bylo vysláno komando vojáků ze skupiny Voodoo, pro zastavení činnosti bývalých členů Stargazer, což neušlo pozornosti predátorům.

Martin Foldyna  |  11.06.2020 20:42

DOOM Eternal

DOOM Eternal

Píše se rok 1993, firma Id Software vydává zcela poprvé krvavou hru Doom. Můžeme říci, že hra se hned chytla a stal se z ní kultovní počin. Příjemný nový sci-fi příběh na vedlejší koleji s haldy pekelných nestvůr k zabití v té hlavní lince.  Dnes téměř po 27letech od prvního dílu a 4 roky od posledního přichází eternal ještě krvavější s velice rychlým tempem. Řadit mezi elitu Doom můžeme také díky filmovému zpracování nejprve v roce 2005 s Dwayne Johnsonem (the Rock) v hlavní roli a lehce horším zpracováním z minulého roku Doom: Annihilation, od kterého se Id software distancovalo. Po okouzlení Doomem 4, který se vrací do starých koleji, a předchozích slabších dílech, se pojďme podívat na Eternal.

Martin Foldyna  |  09.06.2020 09:47

Remake: Trackmania Nations

Remake: Trackmania Nations KE STAŽENÍ ZDARMA

Remaku se dočkala i stará dobrá Trackmania Nations. Nevyjde na Steamu, bude zdarma a zlepší se i grafika? Testovali jsme pro vás předělávku Trackmanie Nations.

Lucie Kohótová  |  27.05.2020 12:00

Half Life : Alyx

Half Life : Alyx

Na zemi pod nadvládou rasy Combine, se rodí vlastenci a hrdinové. Poté co Gordon Freeman zmizel, se zrodil nový hrdina. Nebude to však muž, ale devatenácti letá dcera výzkumníka Eli Vance, Alyx. Pokusí se osvobodit nechvalně proslulé City 17 od vznášející se kosmické lodi a zasadit mimozemšťanům drtivý úder. Nejen země potřebuje zachránit, odboj vedený výzkumníkem z laboratoří Black Mesa tedy vaším otcem, se dostává do ošemetné situace. Eli je zajat, povinností dcery zůstává jeho záchrana a dosazení do čela odboje, než jej odvedou do vězeňského komplexu Nova Prospekt.

Martin Foldyna  |  17.05.2020 13:14

Dirt rally 2.0

Dirt rally 2.0

Přichází pokračování závodního simulátoru od známe firmy Codemasters. Tradice této firmy se datuje do roku 1998, kdy přišli s původcem žánru pod titulem Colin McRay Rally. Codemasters se již před tím zabývali například o čtyři roky dříve Micro Machines, avšak podoba jak ji dnes známe, vyrůstala právě přes Colin McRay, F1 formule, TOCA Race Driver a všemi pozdějšími verzemi těchto neskutečných závodů. První ze série Dirt, spadá stále pod Colina McRay: Dirt z 15. června roku 2007, tehdy se hra dala rozjet pod systémem Windows XP, 3.0 GHz procesorem a 1GB ramkou, ovšem už tenkrát to byl pořádný nářez. Dirt Rally pak lehce vypiloval Paul Coleman navigátor v rally a Jon Armstrong jezdec WRC od konkurenčního Kylotonnu. Je těžké uspět v dnešní době mezi tituly Dangerous Driving, Forza Horizon 4, The Crewatd, WRC 8 vycházející 5. Září 2019, podívejme se, jestli tedy uspěli.

Martin Foldyna  |  15.01.2020 11:06

Kingdom Come: Deliverance

Kingdom Come: Deliverance

Roku 1403 se pokusil Zikmund Lucemburský Uherský král ovládnout Českou zemi. Nejen že drží nová ložiska stříbra v Uhrách, převážně na Slovensku, chce také ty ve Stříbrné Skalici.  Důvodem je posílení pozic na území českých zemí, převzetí vlády a stát se velikým jako jeho otec Karel IV. Uvězněný Václav IV má ovšem stále své zastánce. Přestože útok na Skalici vyhnal místního pána Racka Kobylu z hradu do města Rataje a pan Diviš z Talmberka přišel o Přibyslavice, snažili se potlačit útok Kumánů. Jejich nejodvážnějším bojovníkem se stává Jindřich ze Skalice, syn kováře, který doposud neměl žádné starosti, běhal za holkami a tropil neplechu s kamarády. Vše se však změnilo po vpádu Zikmundových vojsk do vesnice, usmrcením Jindřichovy matky a otce před jeho očima. Nyní se stává cílem života a vaší hry potrestat plešatého vojevůdce Markvarta von Aulitze, se snahou vrátit vše do normálu a pomstít se.

Martin Foldyna  |  08.01.2020 16:18

Ice Age: Scrat's Nutty Adventure

Ice Age: Scrat's Nutty Adventure

Dozajista všichni znáte Filmové zpracování Doby ledové. Tento animovaný film se všemi svými postavami, mamut Manny, lenochod Sid, šavlozubý tygr Diego vás baví již několik let. Před léty s touto tématikou vyšly i počítačové hry pod firmami Sierra nebo Activision, nyní se toho ujali Namco a Just Add Water.  Zapomeňte však na Ice Age 4: Continental Drift - Arctic Games, kde vystupovali snad všichni, které znáte. Nejvtipnější a nejoblíbenější z každého dílu, podle mého soudu, je šavlozubá veverka Scrat. Právě té je věnovaná celá tato hra.

Martin Foldyna  |  29.12.2019 22:20

Terminator: Resistance

Terminator: Resistance

Postapokalyptická budoucnost, kde vládne umělá inteligence Skynet zrodila hrdinu. Není jím však John Connor, nýbrž neznámý Jacob Rivers. Ten náhodně přežil útok na Los Angeles téměř po třiceti letech od Soudného dne. Píše se rok 2028 polorozpadlá Pasadena poskytuje úkryt několika přeživším a náš zatím bezvýznamný hrdina mobilizuje síly. Bůhví proč se obyčejný vojín z pacifické divize amerických vojenských sil a člen hnutí odporu dostane na Black list a hledáčku Skynetu. Jedno je však jasné, vyřadit z provozu výpočetní centrálu ďábelské inteligence, porazit nepřátelské roboty a předat svět opět lidstvu.

Martin Foldyna  |  17.12.2019 21:22

Star Wars : Jedi Fallen Order

Star Wars : Jedi Fallen Order

Patnáctého listopadu nám vyšel nový díl Star Wars s podtitulem Jedi Fallen Order. Příběh je zasazen do událostí mezi filmové zpracování Revenge of the Sith (pomsta shitu) a New Hope (nová naděje) tedy zhruba 5 let po třetím dílu. Vzájemně s hrou vyjde uprostřed prosince nový film Star Wars : Vzestup Skywalkera, kde se zrodí nové legendy a odehraje konečný boj za svobodu galaxie. Aby toho nebylo málo, předcházet všemu bude nový seriál The Mandalorian, ovlivňující období vzniku Prvního řádu, avšak nezasahující do pádu Impéria.

Martin Foldyna  |  13.12.2019 14:24

Článků: 166 - stránka: 1 / 9
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |  >>