[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

DOOM IV: démoni nikdy neumíraj´

Bethesda v rámci své prezentace na konferenci E3 v Los Angeles potěšila nejednoho nostalgika FPS žánru. DOOM se nejen vrací s dalšími porcemi hnijícího masa, krve, labyrintu a řežby, ale také věrnější prvním dvěma dílům. Různé inovace tak doplní stará, dobrá motorovka i dvouhlavňová brokovnice.

 

Hej hou, hej hou, cyberdemon s revenantem jdou, koho pak dnes asi zakopou...

Jaro 2016 probudí noční můru v podobě čtvrtého pokračování zakladatele žánru FPS i hrůzostrašných her DOOM. Fandové legendy dlouho marně čekali na novinku, jejíž předchůdce vyšel v roce 2004. DOOM 3 byl technicistně dokonalý, přesto jeho atmosféře cosi chybělo. I proto čtverka navrací zpět typické prvky v podobě motorové pily, dvouhlavňové brokovnice i temných pohrobků vzdáleně připomínajících původní příšerky vyvedené v pastelových barvách.

DOOM IV: masakr démonů pokračuje... a oni neumíraj´

Na druhou stranu se Bethesda nevzdala ani high-tech prostředí labyrintů zlovolné korporace Union Aerospace Corporation, provedení zbraní i démonů ve stylu třetího dílu. To vše pak vyšperkovávají početně přítomné masakry zblízka, půlení démonů motorovkou a možnost vylepšovat zbraně. DOOM se zpět navrací v podobě zábavně brutální a náročné střílečce z pohledu první osoby. Neúnavní démoni, neskutečně destruktivní zbraně a zběsilý úprk misemi vytváří základ tohoto FPS - ať už vyhlazujete hordy démonů v hlubinách samotného Pekla v single-playeru, nebo se snažíte přechytračit přátele v módech multiplayeru, láká nás Bethesda.

DOOM 4: starý, dobrý nepřítel Cacodemon je ten vpravo ;)

Vývojáři chtějí komunitní tetelení kolem hry podpořit možností snadného vytváření vlastních misí pomocí nástroje SnapMap. Tento editor map umožňuje snadno kombinovat různé mapy, prvky jejich prostředí, nepřátele i zbraně přímo ve hře - a to bez komplikovaného rozhraní editace, jakýchkoliv pokročilých znalostí či dokonce trpělivosti:) Vytvořené mapy by měly jít sdílet i napříč herními platformami - v případě DOOM IV to tedy znamená mezi PC, PlayStation 4 a Xbox One.

Vývojaří při znovudobytí temných srdcí fanoušků DOOMu sázejí na kombinaci nostalgie, inovace, návratu multiplayeru, možnosti zbraňového upgradu, velmi snadného vytváření vlastních misí pomocí SnapMap a kampaní, v nichž se ani nikde neschováte, ani nenajdete chvíli klidu na regeneraci zdraví. Nakolik se jim nový DOOM skutečně povedl, již brzo uvidíme.

Zdroje: YourHealthMag.comBethesda

 

 

 

 

 

Spotify nabídne AI playlisty

Spotify rozšiřuje hranice personalizované hudby zaváděním AI playlistů, což je beta funkce umožňující Premium uživatelům ve Spojeném království a Austrálii transformovat jakýkoliv nápad na perfektně na míru šitý playlist. Díky...

Microsoft a OpenAI postaví datacentrum se superpočítačem za 100 mld. USD

Microsoft a OpenAI chystají postavit datacentrum se superpočítačem za 100 miliard dolarů. Ambiciózní projekt, známý jako Stargate, slibuje posunout hranice toho, co je možné v datovém zpracování a umělé inteligenci. S plánovaným spuštěním...

Google zvažuje zpoplatnění AI vyhledávání

Svět technologií je opět v pohybu, přičemž gigant Google vážně uvažuje o zásadním kroku - zpoplatnění pokročilých funkcí vyhledávání, které využívají umělou inteligenci (AI). Takovýto krok by mohl změnit základy toho, jak...

Opera to s AI míní vážně. Nyní nabízí lokální LLMs

Opera se snaží co nejvíce využít vlnu AI. Nabízí nejen vlastní AI asistentku Ariu, ale jejím prostřednictvím i spoustu dalších funkcí. Nyní přichází s podporou lokálně spustitelných velkých jazykových modelů, což...


 
© 2005-2024 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama