Kouzelná farma - zkoušíme zahradní umění a obchodní talent

Kouzelná farma - zkoušíme zahradní umění a obchodní talent KE STAŽENÍ

V následující recenzi si společně popíšeme jednoznačně dokonalou hru v každém svém směru - jedná se o hru s názvem Kouzelná farma, díky které se dokonale naučíte starat se o rostlinky a kytičky a také to, že si můžete vypěstovat obchodního ducha, jelikož dané kytky, které vypěstujete následně prodáváte i na burze, což je další skvělá věc, která je v samotné hře Kouzelná farma obsažena a na co se můžete těšit. Pojďme se tedy nyní podívat společně na dokonalou hru, kterou si jistě oblíbí jak mladá, tak i ta starší generace hráčů.

Ondřej Vomočil  |  31.07.2014 08:56

Cartman Game - oblíbená postavička ze seriálu South Park

Cartman Game - oblíbená postavička ze seriálu South Park KE STAŽENÍ

Hra s názvem Cartman Game je již sice poměrně hodně stará, nicméně pro nějaké lidi je stále zajímavá, jelikož je skvěle zpracovaná, není náročná na vybavení počítače a člověk se při samotném hraní dokáže dokonale uvolnit, což je asi to nejlepší, co si můžete přát. Jedná se tedy o starou hru, nicméně stále je funkční a hratelná - nad čímž se můžete sami pozastavit, jelikož se jedná o hru, kterou si dnes ukážeme, popíšeme a celkově nějakým způsobem představíme.

Ondřej Vomočil  |  31.07.2014 07:50

Mafia - mafiánské pletky na vašem počítači

Mafia - mafiánské pletky na vašem počítači KE STAŽENÍ

Máte rádi akční hry, které jsou plné různých úkolů, které jsou čím dál tím složitější? A pokud k tomu máte ještě rádi hru, která má svůj nějaký cíl, za kterým celou dobu jdete, rozhodně bude nejlepší, když se začtete do následujících několika málo odstavců a zjistíte, že se jedná o dokonalou hru s názvem Mafia, kterou si nyní společně všichni představíme. Pojďme se rovnou na hru Mafia všichni podívat a ukázat si jak snadno a rychle se ovládá a jaké jsou její další přednosti.

Ondřej Vomočil  |  25.07.2014 05:21

Zoo Tycoon 2 - budujeme tu nejlepší a nejkrásnější ZOO na světě!

Zoo Tycoon 2 - budujeme tu nejlepší a nejkrásnější ZOO na světě! KE STAŽENÍ

Aplikace s názvem Zoo Tycoon 2 je úspěšné pokračování a tedy druhá série aplikace Zoo Tycoon, která si před několika lety užívala svoji největší slávu, kterou si mohla jenom přát. Jednalo se o hodně dokonalou hru, která má nyní svoje druhé pokračování, které je dokonalé samo o sobě již na první pohled. My se dnes všichni společně na tuto dokonalou hru s názvem Zoo Tycoon 2 podíváme a ukážeme si jaké jsou její přednosti, jak se celkově ovládá a jak se hlavně hraje, jelikož to je její nejdůležitější část.

Ondřej Vomočil  |  23.07.2014 13:47

Pixoria - milujete piškvorky?

Pixoria - milujete piškvorky? KE STAŽENÍ

Hru s názvem piškvorky budete asi v drtivé většině případů znát z papírové verze, která je rozhodně skvělá, dokonalá v každém svém ohledu a hlavně je také skvěle použitelná a člověk si u ní vystačí s tužkou, papírem a nějakým protihráčem. V tomto případě se tato dokonalá hra přesouvá postupně na počítače a notebooky, až z toho vznikla dokonalá hra s názvem Pixoria, kterou bychom si zde chtěli nyní rovnou představit a ukázat si jak hra funguje jak vypadá graficky a také jakým způsobem se snadno ovládá.

Ondřej Vomočil  |  24.06.2014 20:57

7 Wonders - zábavná hra s kameny

7 Wonders - zábavná hra s kameny KE STAŽENÍ

Je tu opět jedna hra, kterou bychom mohli společně zařadit do těch logických a u kterých musí člověk z nějakého důvodu mírně přemýšlet a snažit se dosáhnout svého cíle. Je to poměrně hodně jednoduchá hra, kterou zvládne rozhodně každý hráč, což je důležité si uvědomit a díky tomu si uvědomit, že tyto hry jsou pro nás rozhodně dokonalé, skvělé a měli bychom je mít ve svém počítači na vyzkoušení a třeba mírné odreagovaní. Pojďme se rovnou na tuto dokonalou hru podívat a popsat si ji.

Ondřej Vomočil  |  24.06.2014 20:55

Logik - Island software

Logik - Island software KE STAŽENÍ

Jestliže máte rádi barvičky a logické hry, rozhodně je zde poměrně hodně velká pravděpodobnost, že si hru s názvem Logik - Island software zamilujete a budete ji chtít denně používat a hrát. Je to zcela jednoduše zpracovaná hra co se týče grafické práce a také samotné ovladatelnosti. Jedná se z pohledu vývojáře o skvěle propracovanou hru, která je sice hodně stará, ale již na tu dobu to byla rozhodně jak se říká špička na trhu. A my se nyní podíváme na tuto dokonale skvělou hru s názvem Logik - Island software.

Ondřej Vomočil  |  24.06.2014 20:54

Lodě - legendární a oblíbená hra

Lodě - legendární a oblíbená hra KE STAŽENÍ

Zde by v tomto případě bylo vhodné možná napsat že kdo nezná legendární hru s názvem Lodě - jakoby nebyl. Je to fakt a tento nadpis je hodně výstižný, jelikož lodě jsou dokonalá hra, kterou si jistě všichni ze svého samotného dětství pamatujete a rádi jste ji buď se sourozencem hráli, nebo hráli s rodiči. Nyní se z papíru a plastové hry přesouvá do našich počítačů a notebooků, což je logický růst. Pojďme se společně na tuto dokonale zpracovanou a skvěle hratelnou hru podívat společně.

Ondřej Vomočil  |  24.06.2014 20:51

Pálí Nám To - logická hra na úrovni

Pálí Nám To - logická hra na úrovni KE STAŽENÍ

Jestliže si po náročném pracovním dni, který byl plný úkolů, přemýšlení a dalších věcí, které jsou s vašim zaměstnáním spojené chcete odpočinout a chvilku si oddechnout, rozhodně můžete a pokud to chcete udělat trošku aktivněji a rozvíjet svoje myšlenky a dovednosti, nejlepší je relaxovat hezky v pohodlí domova u dokonalé hry s názvem Pálí Nám To, kterou si v následující krátké recenzi popíšeme a ukážeme si jaké jsou její přednosti. Rovnou se do toho pustíme a hru si popíšeme.

Ondřej Vomočil  |  23.06.2014 11:23

Dispečer - logická hra s autobusy

Dispečer - logická hra s autobusy KE STAŽENÍ

Jak se říká - logických her není nikdy dost. V dnešní krátké recenzi se společně podíváme na dokonalou hru, která je určena pro počítače s operačním systémem Windows a je jedním slovem dokonalá. Jedná se o hru s názvem Dispečer, díky které si procvičíte svoji prostorovou orientaci, ale také šikovnost, logiku a zručnost. Pojďme se tedy společně na tuto dokonalou hru podívat.

Ondřej Vomočil  |  23.06.2014 11:00

Half-Life 2 - hra plná úkolů a nástrah

Half-Life 2 - hra plná úkolů a nástrah KE STAŽENÍ

V této recenzi se všichni společně podíváme na dokonalou hru s názvem Half-Life 2, což je již trošku jiná hra a hlavně z jiného soudku, než jsme si zde popisovali. Jedná se o dokonalou hru, kterou si v této krátké recenzi popíšeme, ukážeme a hlavě si ji celou probereme a v závěru si shrneme zda má cenu si danou hru s názvem Half-Life 2 pořídit, nebo nikoliv.

Ondřej Vomočil  |  23.06.2014 11:00

LUXOR 3 - éterická cesta kuliček

LUXOR 3 - éterická cesta kuliček KE STAŽENÍ

V následujících několika řídicích si společně popíšeme dokonalou hru, díky které si člověk skvěle procvičí svoji logickou stránku osobnosti, ukážeme si jak hr s názvem LUXOR 3 funguje a jak je celkově zpracovaná. Pokud neznáte již třetí pokračování této dokonalé hry - věřte že je se na co těšit, jelikož díky této hře si můžete dokonale odpočinout, ale aktivně odpočinout - jelikož hra je svým způsobem logická a určena na rychlé a jasné přemýšlení.

Ondřej Vomočil  |  23.06.2014 11:00

CrissCross - rodinná a logická hra pro všechny

Jestliže máte celkově rádi z nějakého svého osobního důvodu logické hry, které jsou dokonale zpracované a celkově si myslíte, že v nich nějakým způsobem vynikáte - co takhle zkusit skvělou hru s názvem CrissCross, díky které si aktivně odpočinete a zůstanete tím pádem vždy v pozoru? Jedná se o logickou hru CrissCross, která je obdobou hry s jiným názvem - Scrabble. Pojďme se tedy rovnou společně podívat na tuto dokonalou hru, kterou si v této recenzi popíšeme.

Ondřej Vomočil  |  23.06.2014 11:00

Máte rádi Pexeso?

Máte rádi Pexeso? KE STAŽENÍ

Klasické a hodně staré pexesa budete rozhodně všichni znát ze svých mladých a dětských let, kdy jste jich měli rozhodně plný pokojíček a rádi jste je se samotnými sourozenci nebo i rodiči hráli. Dnešní doba trošku pokročila a vy si můžete zahrát tuto dokonalou hru na svém domácím počítači nebo notebooku. Jedná se o hru s názvem Pexeso, kterou si v dnešní krátké recenzi popíšeme a ukážeme si jak celkově funguje a jakým způsobem Pexeso ovládat.

Ondřej Vomočil  |  23.06.2014 10:59

Bejeweled Blitz - silně návyková hra

Bejeweled Blitz - silně návyková hra KE STAŽENÍ

Máte rádi moderní, skvěle zpracované a celkově přehledné hry? Pokud ano a rádi si nějakou podobnou hru dopřejete, rozhodně není nic lepšího, než si na disk svého počítače nainstalovat hru s názvem Bejeweled Blitz. V následujících několika málo odstavcích se na tuto dokonalou a velice jednoduchou hru společně podíváme, ukážeme si jaké jsou její přednosti a celkově si danou hru popíšeme.

Ondřej Vomočil  |  23.06.2014 10:59

Soap - milujeme mýdlové bubliny

Soap - milujeme mýdlové bubliny KE STAŽENÍ

Jedná se o další mírně logickou hru, která je dokonale zábavná a lidé budou milovat její ovládání, grafické zpracování a celkově její hraní, které je poměrně hodně návykové. Díky tomu si člověk může určit jaké hry má a nemá rád a věřte nebo ne, ale hra s názvem Soap bude patřit do té části, kterou lidé rozhodně mají rádi a to si hned ukážeme, proč lidé hru milují.

Ondřej Vomočil  |  23.06.2014 10:59

Quadrax III - logická a dobrodružná hra

Quadrax III - logická a dobrodružná hra KE STAŽENÍ

Jestliže máte celkově rádi hry, které jsou logické, ale také na druhou stranu trošku i dobrodružné, rozhodně je skvělé si nainstalovat na disk svého počítače dokonalou hru s názvem Quadrax III, díky které si přesně ukážeme, jakou hru budete následujících několik měsíců nadevše milovat. Jedná se o dokonalou hru, kterou si zde v následujících několika málo odstavcích popíšeme, ukážeme si jaké jsou její přednosti a jak se celkově skvěle ovládá.

Ondřej Vomočil  |  23.06.2014 10:59

BrickShooter - obdoba známého Tetrisu

BrickShooter - obdoba známého Tetrisu KE STAŽENÍ

Tetris si rozhodně všichni pamatujete a tuto dokonalou hru znáte. Jedná se o to, že musíte dávat a skládat kostičky různých barev a velikostí na sebe tak, aby mezi nimi vzniklo co nejmenší místo, díky kterému se po zaplnění celé hrací plochy celé pole smaže a přičtou se vám na vaše konto tolik potřebné body. Dnes si budeme popisovat dokonalou hru s názvem BrickShooter, na kterou se můžeme nyní rovnou podívat.

Ondřej Vomočil  |  23.06.2014 10:59

Slovní fotbal - hra se slovy

Slovní fotbal - hra se slovy KE STAŽENÍ

Pamatujete si když jste jako malí jezdili s rodiči na dovolenou a v autě jste hráli slovní fotbal nebo slovní kopanou? Pokud ano, tato dokonalá slovní hra s názvem Slovní fotbal se postupem času přesunula z aut a cesty na dovolenou i na monitory vašich počítačů a notebooků. Jedná se o rozhodně skvělou hru, kterou si v následujících několika málo odstavcích popíšeme a ukážeme si jak celkově funguje a hlavně jak snadno se používá. Pojďme se do toho rovnou pustit.

Ondřej Vomočil  |  23.06.2014 10:59

Super Balls - zábavné barevné kuličky

Super Balls - zábavné barevné kuličky KE STAŽENÍ

Máte rádi moderní, zábavné, ale také mírně logické hry, které vás nutí trochu přemýšlet a nad každým úkolem se trošku zamyslet? Pokud ano - jste tady rozhodně správně a můžete si na disk svého počítače stáhnout hru s názvem Super Balls, kterou si v následujících několika málo odstavcích popíšeme a ukážeme si jak se hra ovládá, jaké jsou její úkoly a celkově si danou hru představíme. Pojďme se do toho rovnou pustit.

Ondřej Vomočil  |  23.06.2014 10:59

Článků: 166 - stránka: 7 / 9
 <<  | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |  >>