Need For Speer Most Wanted - vzrušující soutěž rychlých kol

Need For Speer Most Wanted - vzrušující soutěž rychlých kol KE STAŽENÍ

V dnešní recenzi si ukážeme další hru, kterou vyvinula společnost EA Game, kterou budete jistě všichni znát. Jedná se o předního výrobce dnešních moderních a nejlepších her na světě, které si můžete jenom přát. Mají dokonalé technologie a hlavně ty nejlepší možné nástroje, díky kterým jsou schopni velice rychle a hlavně s velkou podobností reálnému životu vytvořit dokonalou hru, kterou si jistě v každém případě oblíbíte. Pojďme se tedy bez dlouhého úvodu na hru s názvem Need For Speer Most Wanted podívat.

Ondřej Vomočil  |  17.09.2014 07:01

Play Sudoku - hra pro začátečníky, tak i pro profesionály

Play Sudoku - hra pro začátečníky, tak i pro profesionály KE STAŽENÍ

Na internetu naleznete poměrně hodně her Sudoku v tom nejrůznějším zpracování a další věcech okolo, nicméně nic se bohužel nevyrovná hře s názvem Play Sudoku, kterou si v dnešní sice krátké, nicméně na druhou stranu výstižné recenzi představíme. Jedná se o dokonalou hru, kterou budete jistě všichni znát v papírové podobě, ve které se vám pochopitelně také dostala do ruky. Je to poměrně hodně logická hra, nad kterou je potřeba přemýšlet a díky čemuž si hodně namáháte svoje mozkové buňky, což je další skvělá věc, kterou pro sebe můžete udělat.

Ondřej Vomočil  |  17.09.2014 07:01

Luxor Amun Rising - pokračování úspěšné akční a logické hry Luxor

Luxor Amun Rising - pokračování úspěšné akční a logické hry Luxor KE STAŽENÍ

Legendární hru s názvem Luxor bude rozhodně drtivá většina lidí z vás znát, což je dokonalost sama o sobě. Za poměrně krátkou dobu, co byla tato hra uvedena na trh a lidé si ji mohli stáhnout a začít hrát se hra s názvem Luxor stala doslova a do písmene legendou a fenoménem v jedné osobě, což je dokonalost sama o sobě. Díky tomu bylo vydáno za poměrně krátkou dobu její pokračování, které již nese názvem Luxor Amun Rising. A my se všichni dnes společně na tuto dokonalou hru podíváme ukážeme si co od ni můžeme očekávat a potřebovat. Pojďme tedy rovnou na to.

Ondřej Vomočil  |  15.09.2014 07:01

Pepovy šachy - jednoduché a skvělé šachy

Pepovy šachy - jednoduché a skvělé šachy KE STAŽENÍ

Hned na samotný úvod se vás čtenářů musíme zeptat - máte rádi šachy? Pokud ano, rozhodně se vám bude hodně líbit dnešní výběr hry, který padl na dokonalou hru s názvem Pepovy šachy, díky které si užijete spousty zábavy a neomezené možnosti s danou hrou, kterou si velice rychle oblíbíte a díky tomu si ji můžete rovnou zahrát.

Ondřej Vomočil  |  14.09.2014 09:31

Peggle Nights - pokračování logické casual hry

Peggle Nights - pokračování logické casual hry KE STAŽENÍ

Jestliže máte rádi logické hry, u kterých si dokonale odpočinete a uvolníte se, v dnešní recenzi si společně ukážeme jednu z dokonalých a hlavně skvěle ovladatelných her, které si jistě již během prvního hraní oblíbíte natolik, že si hru s názvem Peggle Nights budete chtít hrát prakticky kdekoliv. V dnešní recenzi se na ni společně podíváme, ukážeme si jaké jsou její přednosti, co od ni můžeme očekávat a tak nějak celkově si ukážeme, k čemu je hra Peggle Nights dobrá a pro koho je určena. Nyní bychom se rovnou přesunuli k samotnému popisování hry.

Ondřej Vomočil  |  13.09.2014 07:01

Medal of Honor: Allied Assault - hra odehrávaná v nejúmornějších válečných letech 1942-1945

Medal of Honor: Allied Assault - hra odehrávaná v nejúmornějších válečných letech 1942-1945 KE STAŽENÍ

Dnešní recenze bude celkově pojednávat o jedné dokonalé hře, kterou se odstartovala lavina dalších a snažících se napodobit hru s názvem Medal of Honor: Allied Assault. Jedná se o moderní hru, kterou si díky svým schopnostem, modernímu ovládání a celkově dokonale uzpůsobené a připravené grafice natolik oblíbíte, že se vám o dané hře ještě nikdy ani nesnilo. Jedná se tedy o rozhodně dokonalou aplikaci, kterou budete moci i vy vyzkoušet na svém počítači nebo notebooku a to je další věc, kterou je potřeba si zapamatovat.

Ondřej Vomočil  |  08.09.2014 21:42

Kobra 11 - V utajení - ovládni všechny silnice

Kobra 11 - V utajení - ovládni všechny silnice KE STAŽENÍ

Dokonalý a známý seriál, který koloval prakticky po celém světě budete všichni rozhodně znát. Ano jedná se o dokonalý a poměrně hodně nákladný seriál s názvem Kobra 11, který milovali hlavně mladí lidé, kteří mají celkově zálibu v rychlých vozech, akčních momentech a celkově ve vypjatých situacích, které jsou v tomto seriálu prakticky na denním pořádku. Nicméně upusťme již od samotného seriálu a přesuňme se za monitory a displeje našich notebooků a počítačů a ukažme si dokonalou hru s názvem Kobra 11 - V utajení, kterou si v dnešní recenzi představíme, ukážeme a celkově také i popíšeme.

Ondřej Vomočil  |  08.09.2014 21:06

Sniper Elite - jedna jediná malá kulka dokáže změnit historii

Sniper Elite - jedna jediná malá kulka dokáže změnit historii KE STAŽENÍ

Dnešní recenze bude pojednávat o dokonalé hře, díky které si člověk poměrně hodně rychle uvědomí, že se během minutky může stát německým vojákem, který sedí nebo leží dlouhé hodiny prakticky nehnutě na střeše nějaké budovy a čeká na tu nejlepší příležitost, nejlepší úhel a také vhodné povětrnostní podmínky. Ano, bavíme se zde o funkci snipera, která je ve dnešní hře s názvem Sniper Elite jako hlavní postava, kterou budete i vy pochopitelně ovládat. V dnešní recenzi se tedy společně podíváme na dokonalou aplikaci s názvem Sniper Elite, kterou si celkově představíme a ukážeme světu.

Ondřej Vomočil  |  08.09.2014 21:05

Euro Truck Simulátor - jako řidič kamionu cestujte po celé Evropě

Euro Truck Simulátor - jako řidič kamionu cestujte po celé Evropě KE STAŽENÍ

V dnešní krátké recenzi si společně ukážeme aplikaci s názvem Euro Truck Simulátor, což je dokonalá aplikace sama o sobě. Jedná se totiž o simulátor, kdy jste řidič kamionu a cestujete prakticky po celé Evropě, kde poznáváte všechny zajímavé místa a musíte splnit svůj předem zadaný úkol, což je asi celý smysl dané hra, nebo spíše aplikace se simulátorem. Je tedy rozhodně vhodné si celkově uvědomit, že díky aplikaci s názvem Euro Truck Simulátor můžete dokonale poznávat celé kouty Evropy a to hezky z pohodlí vašeho počítače, což je to nejlepší, co si můžete přát a co celkově udělat.

Ondřej Vomočil  |  08.09.2014 21:03

Bus Driver - skvělý simulátor autobusové dopravy

Bus Driver - skvělý simulátor autobusové dopravy KE STAŽENÍ

Pokud se jednoho krásného dne chcete stát řidičem autobusu, rozhodně pře vámi stojí poměrně nelehký úkol, díky kterému se budete muset podrobit nejedněm zkouškám, které na vás čekají, což je v tomto případě zkouška z dovednosti řízení a další testy, které také pochopitelně budete muset úspěšně absolvovat. Jestliže se tedy chcete ještě před samotným podepsáním přihlášky učit alespoň teoreticky řídit autobus a odhadovat i jeho vzdálenost, rozhodně vám doporučíme aplikaci s názvem Bus Driver, kterou si shodou okolností v dnešní recenzi společně ukážeme a celkově představíme.

Ondřej Vomočil  |  08.09.2014 21:02

Colin McRea Rally - automobilový hrdina je zpět!

Colin McRea Rally - automobilový hrdina je zpět! KE STAŽENÍ

Hru s názvem Colin McRea Rally budete bezpodmínečně rozhodně všichni znát, což je rozhodně dokonalá věc, jelikož si ji v dnešní krátké recenzi trošku představíme a ukážeme si celkově o jak dokonalou hru se v tomto případě jedná a hlavně si také společně ukážeme, co všechno si můžete pořídit při zakoupení celé aplikace s názvem Colin McRea Rally. Nyní se tedy pojďme podívat na to, jak je hra s názvem Colin McRea Rally uzpůsobena, jak snadno se ovládá a jaké jsou její nejlepší výhody, které jednoznačně porážejí konkurenci.

Ondřej Vomočil  |  08.09.2014 21:00

Flatout 2 - bezohledný hazard za volantem plný adrenalinu

Flatout 2 - bezohledný hazard za volantem plný adrenalinu KE STAŽENÍ

Snad každý musí v dnešní době znát hru s názvem Flatout, kde je již její druhé pokračování, které je o poznání lepší a propracovanější, než první verze. Jedná se o dokonalou hru, která je plná velice rychlých a moderních aut, ale také adrenalinu, nebezpečí a další věcí, které jsou s tímto spojeny. Jedná se o poměrně hodně žádanou hru, kterou si jistě i vy oblíbíte a tím pádem se stane hra s názvem Flatout 2 vaši oblíbenou, což je rozhodně dokonalost sama o sobě. Nyní se společně tedy podíváme na tuto dokonalou a jedinečnou hru trošku podrobněji.

Ondřej Vomočil  |  08.09.2014 20:58

Sudoku UP - kvalitní kolekce sudoku

Sudoku UP - kvalitní kolekce sudoku KE STAŽENÍ

V dnešní recenzi si společně ukážeme dokonalou hru s názvem Sudoku UP, kterou budete jistě všichni znát. Znát ji budete převážně z tištěných časopisů, nebo dalších věcí, kde se vyskytuje v tištěné podobě a vy pomocí tužky doplňujete čísla a zkoušíte se dostat až do samotného velkého finále, kde vyplníte všechny položky a hlavně je vyplníte pochopitelně správně, což je asi to nejlepší na této hře. Nicméně v dnešní recenzi se budeme společně bavit o dokonalé hře s názvem Sudoku UP, díky které zjistíte jaké jsou vaše schopnosti v rychlém rozhodování, rychlém myšlení a dokonalém uzpůsobení těchto věcí do jedné myšlenky, kterou musíte prakticky okamžitě vyprodukovat. Pojďme se tedy společně na tuto dokonalou aplikaci rovnou podívat.

Ondřej Vomočil  |  08.09.2014 19:22

Angry Birds Rio - útěk Angry Birds z Ria

Angry Birds Rio - útěk Angry Birds z Ria KE STAŽENÍ

Kdo by neznal dokonalou hru s názvem Angry Birds, která má svoje pokračování s přívlastkem Angry Birds Rio. Jedná se o další dokonalé pokračování této legendární hry, kterou můžete mít nyní na vašem počítači i vy, což je dokonalost sama o sobě, jelikož se jedná o moderní a jednoduchou hru, kterou si oblíbí jak děti, tak i mladí a starší lidé. Jedná se hlavně o dokonalou hru, díky které si uděláte skvělý přehled o tom, jak jste na tom s odhadováním různých situací a také s šikovností, což je rozhodně dobré vědět, jelikož se celkově jedná o moderní hru, kterou musíte vyzkoušet. A my se na ni v dnešní recenzi společně podíváme.

Ondřej Vomočil  |  08.09.2014 19:21

Crimelife - akční 3D hra, která se vám bude líbit

Crimelife - akční 3D hra, která se vám bude líbit KE STAŽENÍ

V dnešní krátké recenzi si společně představíme hru s názvem Crimelife, která se vám bude zajisté líbit. Jedná se o moderní a akční hru, díky které si dokonale odpočinete, budete vyjímečně relaxovat a také se člověk dokáže dokonale soustředit na samotnou hru. Díky této hře si člověk uvědomí, jaký je v nich skrytá síla a hlavně hodiny a hodiny práce, jelikož se celkově opravdu jedná o hodně propracované hry, které dávají smysl. Nyní se tedy společně podíváme na tuto dokonalou hru, díky které se vám otevře nový obzor.

Ondřej Vomočil  |  08.09.2014 10:14

Škoda Drive - řídíme nezastavitelnou škodovku

Škoda Drive - řídíme nezastavitelnou škodovku KE STAŽENÍ

Dnešní aplikace bude taková oddechová, kdy si skvěle ukážeme jak funguje automobil značky Škoda a to v aplikaci s názvem Škoda Drive, kterou si jdeme nyní všichni dokonale představit. Jedná se o jednoduchou a hlavně celkově nenáročnou aplikaci, díky které si člověk uvědomí poměrně hodně věcí, které mu předtím byly celkově utajovány a nějak se o ně také na druhou stranu nezajímal. Pojďme se tedy podívat na dokonalou aplikaci s názvem Škoda Drive, kterou si rozhodně každý z vás velice rychle oblíbí a to hned z několik důvodů.

Ondřej Vomočil  |  08.09.2014 09:42

BrainSport EXTREME - logická hra pro chytré hlavičky

BrainSport EXTREME - logická hra pro chytré hlavičky KE STAŽENÍ

Máte rádi moderní hry, které jsou logické a musí se u nich někdy poměrně hodně přemýšlet? Pokud ano, rozhodně je na čase vyzkoušet aplikaci s názvem BrainSport EXTREME, díky které se do ni okamžitě zamilujete. Po přečtení následující recenze, která má několik málo odstavců sami zjistíte, že se jedná o moderní hru, která se jednak dokonale ovládá, ale také má svoje jisté moderní myšlení, které prostě musíte mít i ve svém počítači nebo notebooku. Pojďme se tedy společně všichni podívat na dokonalou hru s názvem BrainSport EXTREME, kterou si nyní představíme.

Ondřej Vomočil  |  08.09.2014 09:42

Pipe Mania - chytlavá a zábavná logická hra

Pipe Mania - chytlavá a zábavná logická hra KE STAŽENÍ

Pokud se na internetu a ve světě her již nějakou dobu pohybujete, rozhodně budete znát hru s názvem Pipe Mania, kterou si zde nyní dokonale ukážeme, popíšeme a celkově si ji do detailu představíme. Jedná se o velice oblíbenou hru jak mezi mladými, tak i staršími hráči, kteří na hru s názvem Pipe Mania nedají rozhodně dopustit. Jedná se o mírně logickou hru, tedy alespoň ze začátku. Následně se jedná o hodně logickou hru, tedy když pokročíte do jisté úrovně, kterou si zvolíte. Nyní se na hru Pipe Mania pojďme společně podívat.

Ondřej Vomočil  |  06.09.2014 07:01

Kuličky - zábavná logická hra

Kuličky - zábavná logická hra KE STAŽENÍ

V následujících několika málo řádcích si společně ukážeme velice jednoduchou a možná až skoro primitivní hru s názvem Kuličky, díky které si člověk dokonale trénuje svoje myšlení, logické uvažování a další věci, které vás jenom napadnou. Jedná se hlavně o to, že Kuličky všichni známe a nyní se přesunuly i na plochu našich počítačů a notebooků a my si je můžeme vychutnat hezky v pohodlí svého domova a ještě se snažit dotáhnout co možná nejvyššího skóre. Pojďme se tedy rovnou na dokonalou hru s názvem Kuličky podívat.

Ondřej Vomočil  |  04.09.2014 11:15

Free Chess - klasické šachy, jak je jistě znáte

Free Chess - klasické šachy, jak je jistě znáte KE STAŽENÍ

Šachy jsou klasická a poměrně hodně stará hra, kterou si lidé postupem času poměrně hodně oblíbili a díky tomu je možné, že se také vy šachy naučíte hrát a stanou se jednou z vašich nejoblíbenějších her. Nejlepší je se v dnešní rychlé a moderní době učit věci na počítači, takže k tomu máte prakticky nyní ty nejlepší možné podmínky, které si můžete přát a díky tomu je možné si uvědomit, jak snadné šachy jsou na samotné ovládání, ikdyž se to zpočátku zdát rozhodně nebude.

Ondřej Vomočil  |  31.07.2014 10:09

Článků: 166 - stránka: 6 / 9
 <<  | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |  >>