Harry Potter: Mistrovství světa ve Famfrpálu

Harry Potter: Mistrovství světa ve Famfrpálu KE STAŽENÍ

Harryho Pottera dnes už snad každý zná ať už je to z filmové podoby, herní nebo knižní. Nyní si představíme kouzelnický fotbal, který je součástí každého dílu. Tuto populární hru mezi kouzelníky v Bradavické škole čar a kouzel popisuje již první kniha Harry Potter a Kámen Mudrců a dočkala se i vlastní knihy pravidel a historie. Název Famfrpál neznalému člověku a počítačovému hráči o tomto sportu moc neřekne. Famfrpál je zcela originální záležitost a vývojáři Electronic Arts to moc dobře vědeli.

|  18.03.2016 08:54

Harry Potter a Tajemná komnata

Harry Potter a Tajemná komnata KE STAŽENÍ

Vítejte u druhého dílu vycházejícího ze slavného románu JK Rowlingové a jeho filmového přepisu. První hra, kterou EA uvedli Harry Potter a Kámen mudrců plně zasvěcuje do situací a představuje hlavního hrdinu Harryho Pottera, syna kouzelníků zabitých Lordem Voldermortem, vyrůstajícího u své tety a strýce pana a paní Dursleyových. Harry Potter a Tajemná komnata na předchozí příběh navazuje, ale i když jste první díl nehráli, lehce se do druhého začleníte. Ovládání se nepatrně liší od prvního dílu.

|  15.03.2016 13:39

Posel Smrti III

Posel Smrti III KE STAŽENÍ

Vítejte u závěrečného a ze všech nejlepšího posledního dílu hororové adventurní trilogie rodiny Gordonů od tvůrců Cranberry Productions. Od posledních dvou dílu se tento malinko liší. Zatímco znalosti z prvního dílu nebylo až tak nutné znát, bez druhého dílu se v trojce prostě neobejdete! Budete vtaženi do plynoucího psychologického příběhu v několika kapitolách naprosto nemilosrdně a bez zbytečného vysvětlování. Je kladen velký důraz na kvalitní propracovaný příběh, takže není čas ztrácet čas.

|  11.03.2016 10:25

Painkiller - Old Schoolová hororová řežba

Painkiller - Old Schoolová hororová řežba KE STAŽENÍ

Painkiller je akční hra se spoustou brutálních okamžiků a scén, kterou ocení především příznivci old schoolových stříleček. Ovšem nečekejte žádnou herní revoluci. Je to něco jako Doom, Serious Sam a Undying doplněný o fyzikální Havok engine. Nicméně multiplayer je stejně tak dobrý jako singleplayer.

Ondřej Fabera  |  10.03.2016 07:15

Posel Smrti II

Posel Smrti II KE STAŽENÍ

Vítejte u druhého pokračování hororové adventurní trilogie, jejíž první část vytvořilo české studio Unknown Identity. Druhý díl má na svědomí německé studio Cranberry Productions. Pokusit se úspěšně navázat na psychologicky hororovou atmosféru, vynikající technické zpracování a v neposlední řadě zcela dokonalý dabing, to je velká výzva a můžeme řícti, že se povedla! Druhé pokračování se odehrává dvanáct let po krvavých vraždách a mírně navazuje na první díl, ale příběhem je opět originální. Hlavní hrdina je Darren Michaels (syn Samuela Gordona), kterému propůjčil svůj hlas David Prachař.

|  07.03.2016 09:00

Posel Smrti

Posel Smrti KE STAŽENÍ

Minulost je odvráceným zrcadlem tvé duše. Tato myšlenka je mottem hororové detektivky Posel Smrti. Hororová detektivka, tak ji nazvali sami autoři z vývojářského týmu Unknown Identity. Česká adventura s propracovaným příběhem do nejmenších detailů je inspirovaná skutečným anglickým venkovem vyniká hlavně v logických úvahách. Povedený český dabing ve spolupráci s Květou Fialovou, Vladimírem Čechem, Radoslavem Brzobohatým, Pavlem Soukupem či Michalem Dlouhým je nemalým lákadlem, proč si tuto hru zahrát.

|  03.03.2016 11:39

Limbo

Limbo KE STAŽENÍ

Představujeme Vám velmi netradiční hru od vývojářů Playdead, kde umírání bude spíše vaší povinností, aby jste vyřešili hádanky a postoupili ve hře dál. Sami tvůrci označují styl své hry jako Trial & Death, neboli „vyzkoušet a umřít“. Propracovaný, přesto jednoduchý, stínovaný výtvarný styl připomínající éru Filmu noir s doprovodnými strašidelnými zvuky lesa, později s industriálními projevy zapomenuté továrny vás okamžitě zaujme.

|  02.03.2016 07:42

Sherlock Holmes: Případ stříbrné náušnice

Sherlock Holmes: Případ stříbrné náušnice KE STAŽENÍ

Vítáme Vás u legendární adventurní detektivky z dílny Frogwares. Fenomenální detektiv Sherlock Holmes, kterého na svět přivedl jeho duchovní otec, skotský spisovatel sir Arthur Conan Doyle, již před více než sto lety a jeho věrný přítel Dr. Watson se vrací zpět. Trojici velmi zdařilých detektivů pak uzavírá oficiální vyšetřovatel případu ze Scotland Yardu, inspektor Lestrade. Graficky i dějově skvěle zpracovaná adventura, jejímž autorům se podařilo napodobit atmosféru originálních Doylových příběhů. Tajemný, plný neočekávaných situací a nezbytných dějových zvratů, takový je tento detektivní příběh s českým překladem.

|  14.09.2015 07:52

Battlefield 1942 - 3D First Person Shooter z prostředí 2. světové války

Battlefield 1942 - 3D First Person Shooter z prostředí 2. světové války KE STAŽENÍ

Jak již nadpis napovídá, jedná se o hru s válečnou tématikou, ve které se proti sobě střetne Britská, Japonská, Ruská, Německá a Americká armáda.

Ondřej Fabera  |  13.09.2015 15:52

Popeláři - simulátor svozu odpadu

Popeláři - simulátor svozu odpadu

Snad každý malý kluk jednou zatoužil po tom stát se popelářem, jezdit velkým autem po městě či vesnici a přesně na tohle spoléhali také tvůrci této hry US Action. Hra je kompletně přeložena do češtiny, takže budete mít maximální zážitek z tohoto povolání. Ovládání řídíte pomocí klávesnice a myši. Jako popelář budete nejen vysypávat popelnice, ale máte zde možnost vybudovat své popelářské impérium.

|  11.09.2015 09:21

Pat & Mat - kutilové z populárního seriálu

Nešikovní kutilové z populárního seriálu "A je to" od tvůrců Centauri Production s.r.o. Vás vítají u této adventury. Scénky dvou nešiků mají téměř třicetiletou historii a dodnes jsou velmi populární, o čemž svědčí nové a nové díly. Hra zachovává pohádkovou atmosféru animovaných filmů. Grafická stránka byla konzultovaná s autory seriálu a spolu s hudebním doprovodem skvěle připomene atmosféru originální předlohy. Hra se bude líbit všem, kteří se rádi zasmějí, ovládají postřeh a nebojí se trochu přemýšlet.

|  08.09.2015 08:29

Machinarium - mechanický svět

Machinarium - mechanický svět KE STAŽENÍ

Jedna z nejlepších českých adventur s celosvětovým úspěchem! Vítáme Vás u dalšího skvělého díla z tvorby studia Amanita Design. Machinarium lze doporučit naprosto všem, včetně těch, kteří jsou počítačovými hrami nedotčeni. Jakub Dvorský, autor této hry jasně dokázal, že i poctivá ručně kreslená grafika má své kouzlo. Každý pohyb je vypracovaný do nejmenšího detailu. A výsledek? Rozhodně stojí za to! Celkový dojem doplňuje vynikající zvuková stránka hudebníka Tomáše Dvořáka.

|  18.08.2015 11:14

Quake III Arena - kultovní multiplayerové FPS

Quake III Arena - kultovní multiplayerové FPS KE STAŽENÍ

Jedná se o nejlepší kultovní multiplayerovou akci své doby, která Vám skloubením perfektní hudby a prostorových zvuků poskytuje vynikající atmosféru při útocích proti nepříteli.

Ondřej Fabera  |  16.08.2015 18:27

Moorhuhn X - XS - střílení bláznivých poletujících slepic

Moorhuhn X - XS - střílení bláznivých poletujících slepic KE STAŽENÍ

Vítáme vás u klasické nostalgické hry Moorhuhn od německých vývojářů z Phenomedia. Létající slepice, které máte za úkol sestřelit brokovnicí a nahrát tak co největší skóre, jsou tím nejlepším odreagováním. Moorhuhn X má nejlepší grafiku z celé historie Moorhuhnu. Hra se ovládá myší, ale k pohybu po krajině, můžete použít třeba směrové šipky na klávesnici. Hudba v samotné hře je příjemná na poslech a zvukové efekty jsou velmi vtipné. Ač se hra zdá jako pouhá střílečka, bez logického uvažování a postřehu stěží dosáhnete nejvyššího skóre, takže nuda určitě nebude.

|  04.08.2015 19:44

Neighbours from Hell - vystřelte si ze svého souseda

Neighbours from Hell - vystřelte si ze svého souseda KE STAŽENÍ

Neighbours from Hell je logická adventura od společnosti „JoWooD“, kde v roli účastníka reality show jménem Woody, máte za úkol pořádně potrápit svého souseda.

Ondřej Fabera  |  29.07.2015 08:49

Extreme Tux Race - bláznivý sjezd s tučňákem

Extreme Tux Race - bláznivý sjezd s tučňákem KE STAŽENÍ

Máte rádi moderní, oddechové a hlavně nějakým způsobem zajímavé hry? Pokud ano, jste tady nyní správně a díky tomu si můžete vyzkoušet zcela na vlastní kůži hru s názvem Extreme Tux Race, kterou si v dnešní recenzi společně představíme, což je rozhodně dokonalá věc, díky které si každý z nás uvědomí poměrně hodně věcí, které s tímto dokonale souvisí, což je rozhodně vhodné zmínit. Jedná se o moderní hru, která je dokonale zpracována a každého hned na první pohled zaujme líbivá grafika, která je v tomto směru přesně to nejlepší, co si můžete přát, jelikož si hru můžete vyzkoušet zcela jistě na vlastní kůži.

Ondřej Vomočil  |  26.01.2015 07:01

Brick Wall Tennis - trefujeme míčkem cihličky

Brick Wall Tennis - trefujeme míčkem cihličky KE STAŽENÍ

Pokud máte například trošku náročnější práci a rádi si po příchodu domů kromě rodiny užíváte také zasloužené volno třeba nějakou oddechovou hrou, kterou si zahrajete na svém počítači nebo notebooku, rozhodně dočtěte následující recenzi až do konce. Jedná se o moderní aplikaci s názvem Brick Wall Tennis, která vás dokonale dostane do kolen, což je přesně to, co od aplikace můžete očekávat. V každém případě se jedná o nesmírně snadnou, jednoduchou, nicméně na druhou stranu dokonalou a skvěle ovladatelnou aplikaci, kterou si v dnešní recenzi společně popíšeme a ukážeme jak dokonale funguje. Pojďme se tedy na aplikaci s názvem Brick Wall Tennis společně podívat

Ondřej Vomočil  |  26.01.2015 07:01

Pvp smajlici - dokonale srandovní zápasy dvou smajlíků

Pvp smajlici - dokonale srandovní zápasy dvou smajlíků KE STAŽENÍ

Hledáte jedinečnou a dokonale oddechovou hru? Pokud ano a chcete si například po příchodu z práce nějakou dobu odpočinout a trošku se u toho zabavit a pobavit se, rozhodně doporučujeme hru s názvem Pvp smajlici, díky které sami zjistíte o jak moderní a přhelednou hru se jedná a hlavně jak je dokonale zpracována, což má za následek to, že se jedná o jedinečnou hru, kterou budete mít zcela jistě rádi. V dnešní recenzi se na ni tedy společně podíváme a ukážeme si hlavně její přednosti a další věci, které vás budou zcela jistě zajímat.

Ondřej Vomočil  |  29.12.2014 07:01

Gpiškvorky - moderní a zábavné piškvorky

Gpiškvorky - moderní a zábavné piškvorky KE STAŽENÍ

Možná si říkáte, že dělat recenzi na hru piškvorky je zcela zbytečné a nepotřebné. Ano, souhlasíme s vámi, na obyčejnou aplikaci, díky které můžete pouze a jenom hrát piškvorky by to bylo zcela zbytečné, nicméně na aplikaci s názvem Gpiškvorky to zbytečné rozhodě není. Jedná se totiž o moderní a lepší aplikaci, kterou si zcela jistě oblíbíte a budete dnes a denně hrát, což je rozhodně ta nejlepší možná volba, jakou si člověk může jenom přát. Jedná se tedy hlavně o to, že díky hře s názvem Gpiškvorky rozvíjíte celkově svůj potenciál a logické myšlení.

Ondřej Vomočil  |  29.12.2014 07:01

Space Combat - dokonalá prostrorová simulační hra

Space Combat - dokonalá prostrorová simulační hra KE STAŽENÍ

Dnešní recenze bude na dokonalou a jedinečnou hru, kterou si po prvním zahrání a několika málo chvilkách rozhodně sami oblíbíte a zjistíte, že se jedná o moderní, přehlednou a rychlou hru, kterou budete mít celkově rádi a to je rozhodně skvělá věc. Hra se jmenuje Space Combat, což jak samotná název napovídá - jedná se o dokonalou hru, díky které budete mít skvělý přehled o prostorovém dětí a to právě díky několika odehraným misím právě na hře Space Combat. Nyní se tedy společně na tuto dokonale jedinečnou hru podíváme a ukážeme si jaké má přednosti.

Ondřej Vomočil  |  27.12.2014 07:01

Článků: 166 - stránka: 4 / 9
 <<  | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |  >>