Devil May Cry 5

Devil May Cry 5

Kdesi ve městě Red Grave City se zničeno nic objeví pekelný strom Qliphot. Démonický král Urizen má spadeno na veškerou moc světa a poslal na povrch armádu démonů, aby tropila jednu katastrofu za druhou. Rozpoutané peklo stojí životy mnoha lidí a ulicemi tečou potoky krve. Nová démonická invaze má však své odpůrce a tajemné hrdiny. Postaví se jim 3 osamělí lovci démonů Dante, Nero a V. Ďábelský démon Urizen však hned zprvu poráží Danteho a ten zůstává ležet na zemi. Na pomoc přispěchá Nero pod vaší taktovkou, avšak po nelítostném boji proti Urizenovi vám dante zachrání v poslední chvíli život.  Nero a V se dávají na ústup, Dante je ztracen, načež se přesuneme do doby o měsíc kupředu. Nyní končí prologue a začíná naše cesta za záchranou Red Grave City a celého světa.

Martin Foldyna  |  13.03.2019 12:10

Forge od Empire

Forge od Empire

Firma InnoGames a jejích spoluzakladatel Eike Klindworth vám přináší jednu ze staronových free to play akcí. Jedná se o multiplayerovou strategickou hru určenou převážně pro webový prohlížeč. Forge of Empire je kombinaci budovatelské a tahové strategie, přičemž stylem se podobá Civilizaci. Hru si zahrajete bezplatně, pokud však chcete postup výrazně urychlit poslouží vám prémiová herní měna. Dozajista si užijete i single-playerové kampaně. Dnes si Forge od Empire dokonce zahrajete na platformách Android a iOS.

Martin Foldyna  |  12.03.2019 20:36

Just Cause 4

Just Cause 4

Velká rozprostřená země o rozloze 1024 km2 zvaná Solis, leží kdesi v Jižní Americe. Zde probíhal tajný výzkum několika vědců pod názvem Projekt Illapa. Účastnil se ho také otec našeho hrdiny Miguel Rodrigez a otec vaší parťačky. Naši hrdinové nemohou uvěřit, spolčení jejich otců s militantní organizací Black Hand. Zbraň na měnění počasí, musí být zničena a zneškodněna skupina vedená nelítostnou Gabrielou Moralesovou. Ta utlačuje obyvatele ostrova Solis a vy se tak dostáváte do čela vzbouřených rebelu s jasným úkolem osvobodit ostrov, vymanit se nadvládě tyranie a dostat se až za nitky tahajícímu Oscaru Espinosovi.

Martin Foldyna  |  10.01.2019 17:06

Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2

Divoký západ, jak jej známe, pomalu završuje svou éru. Amerika se dostává téměř do dvacátého století, avšak pokrok jako takový, je zatím neznatelný. Náš příběh je zasazen stále do éry pistolníků vykrádajících banky, cvalu na koních při přepadávání dostavníků nebo vlaků a samozřejmě salonů plných kořalky, lehkých děvčat, rvaček, karetních her a přestřelek. Po jedné takové výměně svištících kulek vzduchem ve městě Blackwater, se dostáváte na řadu vy v podobě Arthura Morgana. Ten je členem gangu Dutche Van der Linde, který se snaží uniknout nejen lovcům odměn, ale také najít místo, kde by se dal začít nový život. Momentální útočiště se nachází kousek od malého městečka Valentine.

Martin Foldyna  |  18.12.2018 19:34

Crossout: Craft, Ride, Destroy

Crossout: Craft, Ride, Destroy

CrossOut je poměrně nová MMO záležitosti. Vývojáři z Targem Games se spojili s ruským  teamem Gaijin Entertainment, který má na svědomí tituly War Thunder nebo Star Conflict. CrossOut poměrně připomíná dosti hraný World of Tanks. Vše se odehrává v postapokalyptickém světě, kolem vás se nacházejí rozpadlé budovy, vraky automobilů, vyprahlé pouště se stroskotanými letadly, nebo rujny starých anglických panství, připomínající spíše novodobé hrady. Multiplayerová akční střílečka s auty tady snad ještě nebyla. Nehledě n fakt, že celé bojové vozítko si musíte postavit a vybavit. Oficiální slogan hry je jasný VYTVOŘ - JEĎ – ZNIČ.

Martin Foldyna  |  22.02.2018 17:12

Dying light- zombie apokalypsa

Dying light- zombie apokalypsa

Země byla napadena virem měnící lidi na zombie a my jsme vysláni do Jižní Ameriky připomínající spíše Turecké končiny, kde se nachází smyšlené město Harran. Tento kout světa ovládají různé gangy z bezpečných osad. Světová organizace GRE vyslala agenta jménem Kyle Crane, aby infiltroval jednu z organizací vedenou Raisem a Kadirem Sulaimanem. Ten má velký vliv na okolní vesničany, jež udržuje poslušné svou armádou. Bohužel vlastní citlivé dokumenty, které dokáží rozložit organizace GRE, a proto se mu musíte dostat pod kůži a získat je zpět. Kdyby však bylo vše tak jednoduché. Při výsadku dopadne Crane na místo s bandity, následně je oloupen, bohužel střelba ze zbraně při snaze zastavit je, přiláká zombíky. Jak už to tak v pohádkách bývá, dostane nakažlivý kousanec, a kdyby nebylo statečné Jade, určitě by umřel. Nyní bojuje nejen o splnění mise, ale také o svůj vlastní život a jediné co vás ještě drží, abyste se nezměnili na oživlou mrtvolu je Antizin dočasně zastavující virus ve vašem těle.

Martin Foldyna  |  19.02.2018 09:14

Destiny 2 : Curse of Osiris

Destiny 2 : Curse of Osiris

Planeta Merkur skrývá mnohá tajemství a to především zákeřnou a vyspělou rasu Vex. Tato rasa dobývá planety napříč vesmírem a časem a následně je přetváří na obří stroje. Poté nechávají simulovat nekonečný počet realit, aby zjistili nejlepší způsob pro dosažení svých tajemných cílů. Kdysi i Merkur býval nádhernou planetou oplývající zelení, lesy a překrásnými zahradami, nyní však připomíná vyprahlou poušť plnou vexských staveb. Zde se nachází dávno zapomenut a ztracen legendární Warlock Osiris. I přes to, že se momentálně nachází ve vyhnanství, tento nejsilnější Warlock všech časů, dokázal varovat ostatní strážce. Nyní však uvízl díky Vexům někde v čase a vaším úkolem bude nejen ho najít a vysvobodit, ale také zachránit vesmír.

Martin Foldyna  |  15.02.2018 16:57

Destiny 2

Destiny 2

První díl Destiny přinesl mix FPS, RPG a klasického MMO ve světě sci-fi a fantasy. Ne jinak tomu bude i ve druhém díle. Svět Destiny 2 je od minula větší, hezčí a zábavnější, místo kde zbraněmi a magií bojují nemilosrdní obránci lidstva proti mimozemským nepřátelům. Zničená Země přepadená emzáky Cabaly pod vedením nelítostným Ghaulem, se brání Rudé Legii nikdy neporažené. V podstatě se stáváte strážci galaxie (pokud někdo viděl film), kteří musí získat zpět Světlo, dodávající vám magickou moc. Úhlavní nepřítel však také touží po moci Cestovatele, což je obří mimozemská koule, která levituje nad Zemí. Počátkem se tedy hned dostanete do boje o poslední lidmi obývané město Last City.

Martin Foldyna  |  27.01.2018 18:21

World of Tanks

World of Tanks

Máme tady skvělou bezplatnou MMO, neboli masiv multiplayer online hru World of Tanks. Období Druhé Světové války je dozajista lákadlem pro mnoho hráčů, a proto se i tato hra odehrává v tomto období. První vydání od firmy Wargaming vyšlo již 30tého října roku 2010. Od té doby prošla hra mnoha updaty a vylepšeními. Samozřejmě v pozdějších letech, kdy vzrostl počet hráčů, se objevily i jiné verze jako například World of Tanks Blitz. Dnešní doba sebou nese i pokročilé technologie, proto se World of Tanks dá hrát i přes Xbox360 a Playstation 4. Nečekaně vyšla i kniha o této zábavné hře a mnoho hraček. Nyní se pokusím vám hru přiblížit.

Martin Foldyna  |  22.12.2017 12:37

Outcast: Second Contact

Outcast: Second Contact

Outcast: Second Contact je remake z roku 1999, úspěšné akční dobrodružné hry. Dostala okolo 100 ocenění a byla průlomem v 3D otevřeném světě. Studio Appeal mělo v té době na starosti vývoj celého projektu Outcast. Zabodovali s úžasnou grafikou, originálním příběhem, přičemž hráč měl možnost volby při řešení úkolů. Neskutečně doplněná byla hudbou tvořenou Moskevským symfonickým orchestrem. Málokdo však mohl hru rozjet, jelikož voxelový engine běžel především s výpočty procesoru v rozlišení 512 x 384. Inspiraci nabrali nejspíše u seriálu Star Gate, který v té době zrovna běžel. Velká brána přenášející věci a lidi do jiných světů, touha po poznávání nového, nehledě na řešení komplikací a nebezpečí vzniklé cestováním.

Martin Foldyna  |  17.12.2017 15:31

Wolfenstein II: The New Colossus

Wolfenstein II: The New Colossus

Každý si určitě říkal, jak by vypadala Amerika, kdyby v  Druhé světové válce vyhráli Němci a začali Spojené Státy Americké okupovat. Wolfenstein II: The New Colossus nám ukáže, jak by to asi mohlo vypadat. Autoři zachovali dobovou podobu šedesátých let, avšak téměř na každém domě visí německá vlajka, po ulicích se prochází Ku-klux-klan a řeší rasovou otázku po svém. Nebo uvolněný německý důstojník v naškrobené uniformě, dávající si šejk cestou do kina hrajícího filmy o vítězství třetí říše, který je sledován z povzdáli černoškou patřící do hnutí odporu. Takové by mohly být ulice New Yorku.  Manhattan se po atomovém útoku podobá hororovému městu Silent Hill s radioaktivitou. Tento svět pak stvořil několik hrdinů odboje v čele s naší postavou B. J. Blazkowitzem.

Martin Foldyna  |  09.12.2017 19:14

Assassin's Creed: Origins

Assassin's Creed: Origins

Kdysi dávno ve starověkém Egyptě za doby královny Kleopatry, se dovíme o vzniku Asasínského bratrstva a snad vůbec prvního asasína. Příjezd Juliuse Caesara rozdmýchala občanskou válku mezi Ptolemaiovci, která zapříčinila převrat. Na trůn se dostává bratr Kleopatry faraón Ptolemy XIII, který je ovládán tajemným Bratrstvem předků, toužících ovládnout moc bohů a v chaosu nastávajících událostí přijde o život mnoho lidí v Siwe nevyjímaje jedno malé dítě. Zdrcení rodiče otec Bayek ze Síwy, vydělávající si povoláním Medžaj, což je vlastně taková policie a matka Řekyně Aya, sloužící jako pobočnice samotné Kleopatry, slíbí potrestat tento skutek. Pomsta se dostavuje záhy s nemilosrdnou likvidací každého, kdo s činem mohl mít cokoli společného.  Takový je Egypt situovaný do období 49 let před naším letopočtem.

Martin Foldyna  |  21.11.2017 09:12

Dishonored: Death of the Outsider

Dishonored: Death of the Outsider

Ve světě Dishonored, kde opět z města Dunwall vládne Emily Kaldwin se svým otcem Corvem Attanem se v nebezpečí ocitne Outsider. Bůh žijící v mystickém světě, navštěvovaný jen snícími a umírajícími lidmi se musí mít na pozoru. Tajemné stvoření s černýma očima, vládce chaosu a poskytovatel magických schopností musí být zabit. Lze však zabít boha v lidské podobě? Zjistit to musíte sami v Dishonored: Dead of the Outsider.

Martin Foldyna  |  06.11.2017 14:24

Dishonored 2

Dishonored 2

Ostrovní Říše dlouhých patnáct let vzkvétala pod vládou Emily Kaldwin. Roky míru a prosperity zhýčkali Emily a otupily pozornost jejího otce Corva Attana. Nikdo si tedy ani nepovšiml chystaného převratu v Dunwallu. Nastává den výročí úmrtí Jasemine Kaldwin bývalé královny a matky Emily. Do sálu vtrhne armáda s údajně ztracenou tetou Delilah Kaldwin, která si nárokuje trůn. Nyní přichází vaše první volba, zda hrát v těle Corva, nebo mladé královny Emily. Bohužel trůn je momentálně ztracen, ať zvolíte jakkoli a vy prcháte na jih do Karnacy. Město se potýká s malou krizí místního gangu, který válčí s náboženskou skupinou Vševidoucích. Nepřispívají ani krvavé mouchy šířící epidemii. Zde se zrodila zrada a právě tady započnete cestu za znovuzískáním svého království.

Martin Foldyna  |  29.10.2017 09:02

Friday the 13th: The Game

Friday the 13th: The Game

Když si představíte, o čem asi bude Pátek třináctého, hned vás napadne řezník Jason s maskou na hlavě. Samozřejmě to má historický podtext a sahá do dob ukřižování Ježíše Krista. Na Velký pátek byl ukřižován a Jidáš byl třináctý. Nejprve se této fobie nebo strachu z jednoho dne chopili filmaři. Vytvořili v roce 1980 film pod režii Sean S. Cunninghama, v němž se zrodila legenda. Poblíž Crystal Lake ve Spojených Státech nechali táboroví vedoucí utonout Jasona Vorheese. Jeho tělo se nikdy nenašlo a jezero i jeho okolí se stalo prokletým. Každým rokem vznikal nový a nový film pod názvem Pátek třináctého, celkově jich vyšlo 9, plus tituly s Jasonem v názvu. Po 37 letech od prvního dílu tady máme konečně pořádnou hororovou PC hru, když nepočítám tu z roku 1989.

Martin Foldyna  |  28.09.2017 10:42

Uncharted- The Lost Legacy

Uncharted- The Lost Legacy

Mysleli jste si, že pokračováni Uncharted již nebude? Studio Naughty Dog nás překvapilo a vytvořilo příběhové rozšíření, tentokráte bez Nathana Drakea. Hlavními hrdinkami se stanou tmavovláska Chloe Frazer, která nejde pro ránu daleko. Prvně jsme ji potkali v Uncharted 2: Among Thieves. Tato ústřední postava svou práci bere velice vážně a hledání klu bohyně Ganeshi, je pro ni posláním. Druhou postavou se stává bývalá vojanda Nadine Ross z minulého dílu Uncharted 4: A Thief's End, která vidí v misi jen odměnu a finance, jež potřebuje pro opětovné získání svého postu. Známe ji jako Nathanova nepřítel a tvoří vlastně takový protipól Chloe. Ve hře poznáme, kdo drží kormidlo a Nadine to rozhodně není i přes fakt, že vedla nájemnou armádu Shoreline. Z některých částí hry se dokonce Nadine stáhne. Nathan Drake sice v této epizodě nebude, zato dostaneme příležitost sblížit se s jinými osobami celé série.

Martin Foldyna  |  15.09.2017 20:01

Uncharted 4: A Thief's End

Uncharted 4: A Thief's End

Dovoluji si vám představit jednu z nejlepších her s prvním vydáním již v roce 2007. Hra vydaná převážně na playstation měla takový úspěch, že vznikl následně film Uncharted: Drake's Fortune. Hlavní mužskou roli v tomto filmu mohl ztvárnit Mark Wahlberg, avšak z projektu odstoupil a nahradil ho Tom Holland. Prvním režisérem se stal David O. Rusell, který však od projektu v květnu roku 2011 odstoupil a dorežíroval jej Shawn Levy. Vzniklo také knižní vydání a dalo by se říci takového druhého Indiana Jonese. Dovoluji si říci, že Nathan Drake dokonce pokořil Laru Croft, kterou to dohnalo, až k restartu své série. Studio Naughty Dog měnili v průběhu vydávání Uncharted 2: Among Thieves,Uncharted 3: Drakeova chyba, Uncharted: Boj za štěstí, i vývojáře a tak i u posledního dílu došlo k výměně. V době, kdy měl být čtvrtý díl oznámen, odešla ze studia kreativní ředitelka Amy Hennig a nakonec i vedoucí vývoje Justin Richmond. Naštěstí se vývoje chytla dvojice Bruce Stanley a Neil Druckmann, zodpovědní za druhý díl. Tím se do hry vrátila i emoční stránka zahrnující například postavu Eleny. Také se předělal původní konec hry, obsahující lehkomyslné zakončení.

Martin Foldyna  |  09.09.2017 12:54

Nioh- duše samuraje

Nioh- duše samuraje

Team Ninja, vývojářské studio, které stojí například za sérii Ninja Gaiden se pustil v roce 2012 do nedokončeného projektu od Akira Kurosawa. Ten začal již v roce 2004, bohužel byl stále upravován, odkládán a měnily se vývojářské týmy. Nyní vyšel v celé své kráse po čtyřech letech pilování konečně výsledný Nioh. Žánrově spadá pod prvotřídní RPG odrážející se od základů Souls her, jako Dark Souls, Demon's Souls, Ninja Gaiden. Starověké Japonsko oplývá kouzlem, jež poskytuje tamní mytologie, Historie a dávnověké bitvy. Setkáme se tak s příběhem navazující na vítěznou bitvu Iejasu Tokugawy, slavná bitva u Sekigahary, nebo jména známých postav Hattori Hanzó, Jagjú Munetoši nebo Ičida Micunari. Pojďme se podívat, jestli si Ninja team polepšil od Ninja Gaiden.

Martin Foldyna  |  20.07.2017 14:21

FlatOut 4: Total Insanity

FlatOut 4: Total Insanity KE STAŽENÍ

Začátkem letošního roku vyšla známá hra FlatOut, tentokráte pod názvem Total Insanity. Kdysi vývojáři z finské firmy Bugbearu Entertainment měli nápad vytvořit skvělý závodní simulátor na téma destrukční derby. Fyzika zde nebyla to, co se hodnotilo, právě naopak létající plechy bouračky a vytlačování ze silnice dostalo FlatOut na výsluní. Následně o dva roky později vyšel druhý díl pod stejnou firmou s vylepšenou grafikou a mnohem povolnějšími fyzickými zákony. Fanoušci se dočkali také alternativních cest, s možností volnějšího pohybu po trase. Kdo si počkal dalších pět let, nedočkal se však ničeho převratného v titule FlatOut 3: Chaos & Destruction. Následně práva odkoupila společnost Big Ben Interactive a vývoj vedlo francouzské studio Kylotonn. Tak se pojďme podívat, jak se jim to povedlo.

Martin Foldyna  |  21.06.2017 18:43

Horizon: Zero Dawn

Horizon: Zero Dawn

Ve vzdálené budoucnosti se cosi záhadného stalo. Velká část lidské populace náhle zmizela, zůstaly jen malé skupinky lidí. Světová katastrofa zapříčinila návrat ke kořenům a soužití s přírodou. Téměř to vypadá na pravěk, jen s tím rozdílem, že v budoucnu je to označováno za dobu kovovou. Společenství lidí tvořící kmeny, opět započali věřit v mystické bohy, vybudovali si řád a pravidla založená na hierarchii, kde najdete lovce, sběrače a kmenové vůdce. Vše co zůstalo po miliardě lidí, jsou tyčící se polorozpadlé mrakodrapy obrostlé liánami, rozpraskané cesty porostlé mechem naznačující, že příroda si bere zpět, co si lidé kdysi zabrali. Jedna věc však přetrvala, nahání strach a to nejen vzhledem připomínající dinosaury, ale také svou robotickou stavbou, jenž přeživší má za nevysvětlitelnou magii.

Martin Foldyna  |  17.04.2017 23:36

Článků: 166 - stránka: 2 / 9
 <<  | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |  >>