[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Facebook implementuje funkcionalitu krizové komunikace Safety Check

Facebook implementuje novou fičuru Safety Check. Pomůže vám zjistit, zda jsou lidé, které máte v přátelích, v pořádku v případech přírodních a jiných katastrof.

 

Funkcionalita Safety Check se inicializuje v kritických případech

Safety Check představuje propojení běžné facebookové komunikace s daty o různorodých katastrofách. Pokud se vaši přátelé budou nacházet v oblasti postižené jakoukoliv katastrofou, Facebook je obešle dotazem, zda jsou v pořádku. V momentě, kdy odpoví, že jsou v bezpečí, zobrazí se vám ve feed upozornění, že jsou v oblasti zasažené nějakou událostí a že jsou v pořádku. Na panelu funkcionality Safety Check pak můžete vidět, kolik přátel je v postižené lokalitě, kolik z nich již dalo znát, že jsou OK a kolik se jich ještě neozvalo.

Safety Check se automaticky inicializuje v případě katastrofických událostí. Bude přístupný na webu i v mobilních aplikacích. Identifikuje uživatele pohybující se v lokalitě na základě IP adresy, pomocí vyhledávání funkcionalitou Nearby Friends a místa, které máte uvedené v profilu.

Funkcionalitu představil Mark Zuckerberg 15. října v Japonsku - zemi, která se stále ještě zotavuje z devastujících tsunami z roku 2011. Následky tsunami tehdy postihlo na 12,5 miliónu obyvatel, a právě proto se japonští vývojáři rozhodli vytvořit aplikaci krizové komunikace. Šéfka Safety Check k tomu poznamenává: Naši japonští vývojáři udělali první krok k vytvoření aplikace, která pomůže obnovit komunikaci v případech katastrof. Dali dohromady Disaster Message Board – platformu, která usnadní komunikaci lidí v zasažených oblastech s ostatními. Nyní byla tato platforma přejmenována na Safety Check.

Faktu, že se v dobách přírodních i sociálních krizí stávají sociální sítě nejspolehlivější platformou komunikace a šíření zpráv, si všimli i angličtí vědci. Společně s několika soukromými společnostmi začátkem roku 2014 nastartovali projekt PHEME, který by měl v případech krize pomoci vyhodnocovat, které ze zpráv šířených právě sociálními sítěmi jsou pravdivé - a které pouze spekulativní, kontroverzní, neúmyslně zavádějící, či dokonce úmyslně dezinformativní.

Zdroje: The Verge, Facebook, Forbes.com, BBC

 

 

 

 

 

AI generátor obrázků Freepik: fotorealističtější a rychlejší

Aktualizace AI generátoru obrázků od Freepiku přináší revoluční zlepšení v rychlosti a fotorealističnosti, což umožní grafickým designérům, marketérům a grafikům tvorbu vizuálů s nepřekonatelnou přesností a detaily. Jaké možnosti...

Spotify nabídne AI playlisty

Spotify rozšiřuje hranice personalizované hudby zaváděním AI playlistů, což je beta funkce umožňující Premium uživatelům ve Spojeném království a Austrálii transformovat jakýkoliv nápad na perfektně na míru šitý playlist. Díky...

Microsoft a OpenAI postaví datacentrum se superpočítačem za 100 mld. USD

Microsoft a OpenAI chystají postavit datacentrum se superpočítačem za 100 miliard dolarů. Ambiciózní projekt, známý jako Stargate, slibuje posunout hranice toho, co je možné v datovém zpracování a umělé inteligenci. S plánovaným spuštěním...

Google zvažuje zpoplatnění AI vyhledávání

Svět technologií je opět v pohybu, přičemž gigant Google vážně uvažuje o zásadním kroku - zpoplatnění pokročilých funkcí vyhledávání, které využívají umělou inteligenci (AI). Takovýto krok by mohl změnit základy toho, jak...


 
© 2005-2024 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama