[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Facebook at Work: expanze na teritorium sítí profesionálních kontaktů

Facebook se chce zbavit pověsti sociální sítě komplikující profesionální vztahy a kvalifikování se na nové pracovní pozice. Facebook at Work by již napříště neměl označovat profacebookování celé pracovní doby, nýbrž striktní oddělení soukromé a veřejné reprezentace jedincovy.

 

Facebook at Work: napříště už jen čistě profesní komunikace

Facebook at Work by měl být novým portálem provozovaným společností Facebook. Svým zaměřením se dostane do přímého konkurenčního střetu s dosavadními velikány typu LinkedIn, Google a Xing. Nová síť bude sloužit k vytváření profesionální vztahů, grupování zájmových skupin a odborné spolupráci. Nejspíš bude zahrnovat i nástroje pro pracovní kooperaci a patrně bude takto přímo konkurovat cloudům Google Drive a OneDrive.

Nový web naváže na uživatelskou zkušenost současných návštěvníků Facebooku a poskytne jim téměř totožné prostředí. Jeho největší předností oproti současnému Facebooku má být striktní oddělení profesionální prezentace od privátních komunikací a fotek. To je výhoda nejen pro přímého uživatele, ale i pro společnosti, které by měly tuto síť používat. Zaručí tak, že zaměstnanec nebude svůj pracovní čas věnovat soukromým činnostem.

Je teď na Facebooku, aby přesvědčil nejen jednotlivce, ale i velké společnosti, že jeho používání bude zabezpečené tak, aby neohrozilo obchodní a jiná tajemství. Neočekává se, že by Facebook novou síť zpoplatnil – alespoň ne ze začátku, proto zůstává otázkou, jak se mu podaří spojit byznys model postavený na prodeji reklamy s poskytováním zabezpečeného a ničím nerušeného prostoru pro obchodní komunikaci a spolupráci.

Facebook pracuje na Facebook at Work od minulého roku, nyní je nová síť testována ve spolupráci se zainteresovanými společnostmi. Matka s miliardou uživatelů by tak mohla pořádně ukousnout z perspektivního trhu, na němž je doposud největším hráčem LinkedIn s 300 milióny uživatelů (90 milióny aktivních uživatelů měsíčně).

Zdroj: The Financial Times, Cnet.com

 

 

 

 

 

AI generátor obrázků Freepik: fotorealističtější a rychlejší

Aktualizace AI generátoru obrázků od Freepiku přináší revoluční zlepšení v rychlosti a fotorealističnosti, což umožní grafickým designérům, marketérům a grafikům tvorbu vizuálů s nepřekonatelnou přesností a detaily. Jaké možnosti...

Spotify nabídne AI playlisty

Spotify rozšiřuje hranice personalizované hudby zaváděním AI playlistů, což je beta funkce umožňující Premium uživatelům ve Spojeném království a Austrálii transformovat jakýkoliv nápad na perfektně na míru šitý playlist. Díky...

Microsoft a OpenAI postaví datacentrum se superpočítačem za 100 mld. USD

Microsoft a OpenAI chystají postavit datacentrum se superpočítačem za 100 miliard dolarů. Ambiciózní projekt, známý jako Stargate, slibuje posunout hranice toho, co je možné v datovém zpracování a umělé inteligenci. S plánovaným spuštěním...

Google zvažuje zpoplatnění AI vyhledávání

Svět technologií je opět v pohybu, přičemž gigant Google vážně uvažuje o zásadním kroku - zpoplatnění pokročilých funkcí vyhledávání, které využívají umělou inteligenci (AI). Takovýto krok by mohl změnit základy toho, jak...


 
© 2005-2024 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama